Strona 25 z 126

: pt lis 17, 2006 17:42
autor: Globus
ayo pisze:Globus,jesli dobrze widze to zasilasz weberka gazem,napisz cos jak ten problem rozwiazałes,i czy Ci autko na gazie chodzi lepiej niz poprzednio?,a moze porobiłbys jeszcze klika fotek z bliska tego gaznika,wiara napewno by skorzystała!..gratulacja z udanego swapu!!,pozdrawiam!

Hej :okej: Do zasiłania wykorzystałem polonezowski mikser taki z dwiema rurkami,dziś byłem u gazownika na ustawieniu dawki ,ale miał wielkie oczy jak webera zobaczył :grin:
Autko teraz na gazie zasówa lepiej niż wczesniej na benzynie,a co do spalania to zobaczymy :kac: Fotki postaram sie zrobić jutro.Pozdrowienia :okej: :okej: :okej:

: ndz lis 19, 2006 18:20
autor: kolumb84
Czy mógłby ktoś podać wymiary tej kryzy ze średnicami podziałowymi otworów pod gaźnik to . Zrobilbym sobie kryze na gotowo a potem tylko przelozyl. Z gory dzieki

: pn lis 20, 2006 22:15
autor: Czarnyonline
Po pierwsze gratulacje!!
Mam pytanko, skad jest porywa gaznika??
pozdrowionka

: wt lis 21, 2006 09:17
autor: gor7
Ja i Globus wykorzystaliśmy część obudowy filtra powietrza od poldka. Trzeba wyciąć kawałek tej obudowy [dolnej] gdzie jest otwór do gaźnika. następnie naspawać blachęna kształt przyszłej obudowy- Globus ma gumę od golfa gtiI a ja od niewiem czego ale pasuje. Potrzeban jest tylko spawarka a najlepiej migomat. Pozdrawiam i powodzenia.

A ja mam taki problem - do pierburga szedł taki kabelek który podłączony był do takiego czujnika w gaźniku.U mnie jak go zmasuję z metalową częścia to włacza się wentylator chłodnicy i pytanie gdzie należy podłączyć ten kabelek????

: wt lis 21, 2006 10:38
autor: InspBober
gor7 pisze:A ja mam taki problem - do pierburga szedł taki kabelek który podłączony był do takiego czujnika w gaźniku.U mnie jak go zmasuję z metalową częścia to włacza się wentylator chłodnicy i pytanie gdzie należy podłączyć ten kabelek????
Tez to zauwazyłem i odrazy zapytałem Kamila, podobno jest to jakis dodatkowy bieg wentylatora i nie jest potrzebny ja jezdzilem z odlaczonym.

: wt lis 21, 2006 11:41
autor: KamilW
Czarnyonline pisze:Po pierwsze gratulacje!!
rowniez gratuluje udanego swapu :)
gor7 pisze:A ja mam taki problem - do pierburga szedł taki kabelek który podłączony był do takiego czujnika w gaźniku.U mnie jak go zmasuję z metalową częścia to włacza się wentylator chłodnicy i pytanie gdzie należy podłączyć ten kabelek????
faktycznie jest to dodatkowy bieg wentylatora, ale intencja zastosowania tego czujnika w tymze miejscu jest mi calkowicie nieznana, u mnie caly ten obwod ulegl uszkodzeniu, od 3 lat jezdze bez niego i nic sie nie dzieje.

[ Dodano: Wto Lis 21, 2006 10:50 ]
Aha po ostatnich kilku dniach rozwazan nad slusznoscia zastosowania wiekszego silnika, przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw zmienilem koncepcje. Wiec, do mojego nowego silnika sastosowany bedzie tylko jeden weber w ukladzie klasycznym, zasilana elektrycznie pompa wody, alternator na pasku wielorowkowym bo nie zmieszcze go na wale niestety :( do tego zmieniony bedzie kolektror dolotowy i zeszlifowane tloki w celu zmniejszenia kompresji do 7... wszystko po to zeby mozna bylo zastosowac turbosprezarke z silnika 1,6 TD i intercooler... wiec planuje zrobic chyba pierwszy w dziejach VW silnik 1,6 Turbo Benzynowy z zasilaniem gaznikowym :) zobaczymy co wyjdzie z tego pomyslu i ile taki silniczek zniesie mocy. Obliczenia sa obiecujace glownie dzieki unifikacji czesci stosowanych przez VW i mam nadzieje osiagnac ok 130 KM i 160 Nm. Zyczcie mi powodzenia. W tej chwili tworzona jest elektryczna pompa wody i regenerowany alternator. Jesli chcecie moge zamiescic w jakims temacie na FAQ jak regenerowac samemu alternator VALEO.

: śr lis 22, 2006 16:06
autor: Znachor
t-tas pisze:zamarza bo chyba z tego co widziałem w innym Twoim temacie założony stożek z przodu jak się nie mylę i pobiera ci zimne powietrze ,a nie podgrzane-pewnie jakby było podgrzane to nawet "Przy przeplywie powietrza z duza predkoscia przez male otwory" by niezamarzało ale wtedy i inne osiągi (mniej powietrza w powietrzu)
Miałeś na myśli mniej tlenu w powietrzu :-).

pozdrawiam

: pt lis 24, 2006 18:08
autor: Globus
Hej Witam Wszystkich :okej: Dzis akurat tankowałem gazoline i na 130kilometrów spalił niecałe 14ltr gazu,w tym ze sporo było przygazówek i jazda tylko po miescie na krótkich odcinkach moim zdaniem to niezły wynik.PozdroVWienia

: sob lis 25, 2006 16:49
autor: Nelly
Witam!!! Potrzebuje schemat przylaczenia gaznika do silnika. Nie mam pojecia jak to zrobic mam Vw Golfa 2 1,6 benzyna z roku 1991. Pomozcie mi jak mozecie!! Dzieki i pozdrawiam

: sob lis 25, 2006 19:03
autor: InspBober
Nelly pisze:Potrzebuje schemat przylaczenia gaznika do silnika
Jaki silnik? Jakie przyłączenie i jakiego gaźnika? Szczerze powiem ze nie mam pojecia po czym mowisz. Skoro piszesz w tym temacie to pewnie chcesz zamontowac webera ale trudno mowic tu o schemacie. Montujesz do kolektora i podlaczasz paliwo i to wlasciwie koniec a szczegoły sa w dziale FAQ

: ndz lis 26, 2006 11:18
autor: Marszall
Witam po przeczytaniu tego tematu strasznie się nakręciłem na swapik tego gaźnika. Tym bardziej że w garażu gdzieś leżą sobie podobne dwa gaźniczki a ja lubie troche podłubać. Obecnie jeżdze PN ką i ostatnio dała mi się we znaki-mam tego 2EE dość.
Tylko że nurtuje mnie jedna rzecz o której nikt jeszcze nie wspomniał- Co zrobic z tą całą elektryką idącą do gaźnika?? Odpiąć tylko i tyle??Bo jeśli tak to od jutra biore się za reźbienie. Pozdro All

: ndz lis 26, 2006 11:53
autor: InspBober
Marszall, zastanawiam sie czy ktos w ogole robił swapa PN'ki wiec chyba dlatego nie znajdziesz info od jakiegos uzytkownika. Ale u mnie np. jest taka dziwna sprawa za mam RF'a ktos załoryzł gaźnik 2EE z całym osprzętem a potem wrocił do 2E2. I u mnie to wyglada tak ze mam sonde ktora nic nie robi i kompa ktory jedyne co robi to "steruje" zapłonem a wlasciwie jest jakos wpleciony w zapłon bo jak odłącze kompa to auto nie odpali. Wiec wudaje mi sie ze jak wywalisz gaznik wszystki przewody od niego spinasz zeby sie nie majtały a reszta to juz tak samo ja w RF'ach. Zycze udanego swapa

: ndz lis 26, 2006 19:22
autor: wojtass4
Ja po prostu odpiąłem wszystkie przewody idące do gaźnika a kostki sobie teraz wisza swobodnie :bigok:
I właśnie mam PN-kę :bajer:

: czw lis 30, 2006 09:58
autor: Marszall
Witam ponownie.Biore się po trochu za swap tylko mam dylemat który gaźnik wybrać:/Mam w garażu dwa jeden z poloneza-FOS, drugi jakiś starszy na licencji WEBER.Ten starszy ma troche inną podstawkę pod filtr taka płaską, polonezowski ma normalinie. Do tego Ten na licencji webera nie ma zaworu ZHS dyszy elektrom. i odpowietrzenia komory pływakowej.
Który będzie lepszy??
Pozdro