Strona 24 z 126

: pt lis 10, 2006 16:46
autor: Globus
Serwisówke od poldka mozna jeszcze na emule znalezc :food: pt. Budowa naprawa i eksploatacja poloneza.Pozdrowienia :pub:

: sob lis 11, 2006 11:49
autor: InspBober
Zaobserwowłem dziwna rzecz po powrocie do pierburga, poprawiły mi sie hamulce. keidy załozyłem webera pogorszyły sie, pedał był niższy ale nie skojarzyłem tego faktu ze swapem, myslalem ze klocki po prostu do wymiany. Klocki sa nowe i było to samo a jak załozylem pierburga to pedał znow jest wysoki i auto lepiej hamuje. Nie wiem czy to w ogole moze miec jaks zwiazek, no ale w koncu przy swapie troche z tym podcisnienie sie zmienia wiec moze... I tu pytanie do was, czy nie zauwazlyliscie zmian w hamowaniu po swapie??

[ Dodano: 11 Lis 2006 12:26 ]
Globus pisze:Budowa naprawa i eksploatacja poloneza
to mam to
http://rapidshare.com/files/2894020/polonez.zip.html
moze sie przyda

[ Dodano: 11 Lis 2006 12:28 ]
to jest to samo co ma gor7,

: ndz lis 12, 2006 01:44
autor: KamilW
InspBober pisze: I tu pytanie do was, czy nie zauwazlyliscie zmian w hamowaniu po swapie??
wiesz co, jakos nie zauwazylem zmiany.... moze cos w tym byc ale nie powinno to miec wplywu na hamulce no chyba ze lapie ci lewe powietrze pod webera to wtedy moze byc gorszy hamulec.
daro46 pisze:poprosze o dokładne ustawienia odo lpgmodyfikacje
daj maila to ci wysle suplement. Co do lpg to pytaj chlopakow jak sobie poradzili.
InspBober pisze:Na czas dalszych prac z weberem musiałem go zastopic tym co było seryjnie i jestem w szoku jaki wołowaty zrobił sie moj golfik
no to juz wiesz co daje weber :) i o czym mowilem :)

Panowie jak u was ze spalaniem bo jestem ciekaw, piszcie jakie macie dysze i spalanie. Ja ze 125 i 155 oscyluje w granicach 7 na 100km. I nie moge narzekac :)

: ndz lis 12, 2006 02:24
autor: InspBober
KamilW pisze:daj maila to ci wysle suplement
to masz jeszcze jakis suplement ktory nie jest zamieszczony w FAQ'u?

: ndz lis 12, 2006 12:08
autor: KamilW
InspBober pisze:to masz jeszcze jakis suplement ktory nie jest zamieszczony w FAQ'u?
nie, chyba ze w glowie :D

: ndz lis 12, 2006 13:09
autor: InspBober
KamilW, bo tak sie zastanawialem poco wysyłac suplemen dla daro46 skoro wszystko jest w FAQ'u. Jak mozerz to wyslij mi cala porade z suplementem na maila to moze wszysce to na rapidsher'a i zamieszcze link w FAQ'u 95@wp.pl

cala porada w formacie *.doc dla chetnych
http://rapidshare.com/files/3054669/Swa ... a.zip.html

: pn lis 13, 2006 11:27
autor: wojtass4
Ja też zauważyłem że pogorszyły się hamulce ale myślałem że dlatego, że mam za mało płynu w zbiorniczku ale coś bedzie trzeba z tym zrobić :roll:

: pn lis 13, 2006 11:37
autor: KamilW
No niestety chyba nic sie nie bedzie dalo z tym zrobic... Ja mam tarcze brembo max i klocki premier wiec nawet nie zauwazylem roznicy :) aha i jeszcze jedna wada webera... zamarza :D zdarzy mi sie jak jest jeszcze nie zagrzany to zgasnie bo mu otworki zamarzaja, na zewnatrz jest dosc gruba warstwa lodu :D. Ale ja nie mam jeszcze ssania wiec to jest dopuszczalne, ssanie eliminuje ta niedogodnosc.

: pn lis 13, 2006 13:22
autor: InspBober
KamilW pisze:zdarzy mi sie jak jest jeszcze nie zagrzany to zgasnie bo mu otworki zamarzaja, na zewnatrz jest dosc gruba warstwa lodu . Ale ja nie mam jeszcze ssania wiec to jest dopuszczalne, ssanie eliminuje ta niedogodnosc.
Jakto zamarza?? Przecierz jeszcze nie ma mrozow!? I jak to mozliwe ze nie masz ssania, teraz bez niego nie da sie jezdzic!

: pn lis 13, 2006 13:37
autor: KamilW
InspBober pisze:Jakto zamarza?? Przecierz jeszcze nie ma mrozow!?
Przy przeplywie powietrza z duza predkoscia przez male otwory nastepuje zamarzanie zawartej w paliwie i powietrzu wody. No i zdarza mi sie czasem ze sobie dysze przymarzna :)
InspBober pisze: I jak to mozliwe ze nie masz ssania, teraz bez niego nie da sie jezdzic!
a ja nie mam z tym problemow... po prostu 5 razy kopniecie w pedal gazu przed odpaleniem, pali na dotyk a pozniej rowno 900 obr na minute i nie ma problemu :D

: pn lis 13, 2006 18:54
autor: t-tas
zamarza bo chyba z tego co widziałem w innym Twoim temacie założony stożek z przodu jak się nie mylę i pobiera ci zimne powietrze ,a nie podgrzane-pewnie jakby było podgrzane to nawet "Przy przeplywie powietrza z duza predkoscia przez male otwory" by niezamarzało ale wtedy i inne osiągi(mniej powietrza w powietrzu)

: pn lis 13, 2006 19:07
autor: KamilW
t-tas pisze:zamarza bo chyba z tego co widziałem w innym Twoim temacie założony stożek z przodu jak się nie mylę i pobiera ci zimne powietrze ,a nie podgrzane-pewnie jakby było podgrzane to nawet "Przy przeplywie powietrza z duza predkoscia przez male otwory" by niezamarzało ale wtedy i inne osiągi(mniej powietrza w powietrzu)
moze masz racje, nie mam tego nawet jak zweryfikowac...
miał być ambitny projekt-będzie chyba przeróbka silnika
a takie miałem plany.....
opisz dokladnie co sie stalo?

: śr lis 15, 2006 23:16
autor: Globus
Hej witam wszystkich fanów jedynego słusznego samochodu VW GOLFA!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bigok:
Od poniedziałku motałem sie ze swapem pierburga na webera ale dzieki nieocenionej pomocy KamilaW i kolegi z mego miasta którego poznałem przez forum Gor7 który osobiscie wskazał mi odpowiedni kierunek działania, udało mi sie osiągnac zamierzony cel choć chwilami byłem bliski załamania nerwowego.Chociaż z dzisiejszej perspektywy wszystko wydaje sie banalnie proste :grin:
Weber jakto juz zostalo stwierdzone jest 1000000000 razy lepszy niz pierdek,silniczek chodzi równiutko kopyto ma konkretne a co do spalania to zobaczymy.
Pozdrawiam Wszystkich VW maniaków :okej: :okej: :okej:
NIECH MOC WEBERA BEDZIE Z WAMI :satan: :satan: :satanLinke do gazu poprawić muszę i do ssania zamontowac.Powodzenia w pracach. :okej: :kufel:

: pt lis 17, 2006 17:26
autor: ayo
Globus,jesli dobrze widze to zasilasz weberka gazem,napisz cos jak ten problem rozwiazałes,i czy Ci autko na gazie chodzi lepiej niz poprzednio?,a moze porobiłbys jeszcze klika fotek z bliska tego gaznika,wiara napewno by skorzystała!..gratulacja z udanego swapu!!,pozdrawiam!