Strona 23 z 126

: pn lis 06, 2006 13:35
autor: gor7
Witam. kamil W, CZY MOŁBYŚ MI PODAĆ KTÓRE DYSZE TRZEBA WYMIENIĆ. POZDRAWIAM.

: pn lis 06, 2006 18:23
autor: KamilW
gor7 pisze:Witam. kamil W, CZY MOŁBYŚ MI PODAĆ KTÓRE DYSZE TRZEBA WYMIENIĆ. POZDRAWIAM
tzn o ktore ci dokladnie chodzi?

: pn lis 06, 2006 23:29
autor: gor7
KamilW pisze:To w zasadzie wystarcza aby cieszyc sie jazda i poczuc co silnik 1,6 potrafi Teraz pozostaje kwestia regulacji (wazne aby dobrze ustawic poziom paliwa w komorze plywakowej) doboru dysz i rurek emulsyjnych ktorych jest na peczki i ogranicza nas tylko spalanie Ale zeby nikogo nie stresowac. Zakladajac dysze 110 i 130 przy gardzielach 22 i 26 spalanie nie zwiekszy sie znaczaca a moze nawet spasc. Ja u siebie docelowo planuje 100 i jakies 150-160 gdyz wtedy uzyskam efekt ze jak bede spokojnie jezdzil to malo spale a jak bede chcial miec kopa to dysza 150 wlaczy sie do pracy i doda mi skrzxydel
O TE DYSZ MI CHODZI???

TZ, KTÓR TO SĄ I GDZIE ICH SZUKAĆ

: wt lis 07, 2006 00:12
autor: KamilW
Sa wkrecone po obu stronach gaznika. Odkreca sie je kluczem nr 10.

PANOWIE REWOLUCYJNE ODKRYCIE!!!!

Siedzialem dzisiaj w piwnicy i kontemplowalem balagan gdy naszlo mnie pewne spostrzezenie... czy nie zauwazyliscie ze gaznik WEBER DCHD jest symetryczny? Tj prawa i lewa gardziel rozni sie tylko tym ze w prawej jest sruba regulacji mieszanki (mowie o starym typie)... a najlepsze jest to ze w lewej jest na takowa srubev miejsce ale nie jest ono wykorzystane... a co to oznacza w praktyce... ze z tego samego gaznika robiono pionowa odmiane WEBERA DCOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Chyba nikomu nie musze przyblizac co to takiego? :D A najlepsze jest to ze niewiele kombinujac mozna taki gaznik przerobic... az mi sie oczka zaswiecily :D, wlasnie kompletuje czesci do mojego nowego pomyslu... planuje wziac jakas 2 litrowke lub 1,8 i wycisnac z niego ostatnie poty... :) w planach jest pozbycie sie pska klinowego, wywazenie silnika, podniesienie kompresji, polerka kanalow, kolektor wylotowy 4-2-1 i oczywiscie 2 WEBERY DCHD pracujace jak poziome DCOE czyli po jednej gardzieli na garnek... powstanie wowczas porada :) jak za minimalna kase miec duzo mocy i jak w pelni tuningowac silnik VW :D

Czekam na komentarze dotyczace pomyslu :) pozdro for all :)

: wt lis 07, 2006 01:47
autor: t-tas
KamilW-majster jesteś nie z tej ziemi,ale faktycznie-masz rację-praktyczniejakby przeciąć ten gaźnik to jego druga część to praktycznie lustrzane odbicie-należało by praktycznie wyposażyć obydwa przeloty w takie same gardziele,dysze i rurki emulsyjne najatrudniej chyba będzie ze śrubą regulacji mieszanki na druga gardziel-może mam zamłodą książkę o fiacie ale niewidze na zdięciach miejsca na tą drugą śrubę,dochodzi chyba jeszcze usunięcie podciśnienia i sterowanie przepustnicami tak aby obydwie razem sie otwierały ale widziałem taki system w gaźniku solex do silnika V6 w fordzie capri-system na zębatkach
życze powodzenia bo troszkę rzeźby przed Tobą-choćby kolektory sące bo chyba te gaźniki bedą musiały pracować w pionie

: wt lis 07, 2006 11:43
autor: InspBober
KamilW, jestem pełen podziwu dla towjego zapału. Na pewno powinienes sprobowac bo bez tego to i tego swapa by nie było ale znajac zycie po dordze pojawi sie sporo problemów. Zastanawia mnie jak to bedzie pracowało gdy na kazdy cylinder bedzie 1 gardziel jak to zrobic zeby w odpowiednim momencie zasilic mieszanka. No nie wiem ale to ty jestes fachowcem. Ja amator nie potrafie sobie tego wyobrazic. Jednak z niecierpliwoscia czekam na szczegóły. Jak pojawia sie jakies konkrety to chyba nowy temat by sie przydał zeby nie robic zamieszania tutaj

: wt lis 07, 2006 21:59
autor: koonrad
hmm...
pomysł ciekwy, ale boje się że przy moim konającym 1,6 taka modyfikacja byłaby niczym ostatni gwóźdź do trumny
choć z drugiej strony w końcu zmobilizowałbym się na jakieś wspomniane wyżej 2,0??
:bajer:

trochę danych prosze

: śr lis 08, 2006 17:07
autor: daro46
mierzył to ktoś na hamowni??? jak jest z tym gazem??jak to dokładnie zestroić???
tzn jakie rurki jaki dokładnie model gaznika jakie gardziele???
w przyszłym tygodniu będę miał 2 webery to będę myslał o tym swapie

: śr lis 08, 2006 22:07
autor: gor7
Mam do was jeszce pytanie- czemu mam taką dziurę naciskam pedał gazu gwałtownie to jest takie przyduszeni i nagle wyrywa z kopyta - jeżeli dobrze zrozumiałem to chodzi o wyregulowanie pływaka do bęzyny, ale czemu jak jade na gazie to jest bardzo podobnie. nie rozumiem przecież pływak do gazu nic chyba nie ma.??? acha ma może ktoś serwisówke do tego gaźnika??? jak coś to poprosze na meaila: gor7@op.pl

[ Dodano: Sro Lis 08, 2006 21:34 ]
dobra serwisówkę już mam:-)))

: czw lis 09, 2006 18:52
autor: KamilW
To jest efekt naglego otwarcia 2 przepustnic, nastepuje nagly spadek podcisnienia i palifko przestaje leciec :) Taki urok tego gaznika. Jak masz jakas serwisowke to podeslij mi na maxx84@o2.pl

: czw lis 09, 2006 19:09
autor: InspBober
Na czas dalszych prac z weberem musiałem go zastopic tym co było seryjnie i jestem w szoku jaki wołowaty zrobił sie moj golfik. Ja u siebie miałem nie zmodyfikowanego webera, aż sie nie moge doczekac jak wsadze tego po polerce to dopiero poczuje roznice. Ja tez bym poprosił serwisowke gor7, przeslij mi na 95@wp.pl
DZieki

poprosze o dokładnąporade z lpg???

: czw lis 09, 2006 20:35
autor: daro46
poprosze o dokładne ustawienia odo lpgmodyfikacje no i jak całosc upchneliscie podaską a ponadto to jakie dysze rurki i gardziele do ustawien ??

: czw lis 09, 2006 22:04
autor: gor7
Niestety jest to cała serwisówka do poldka w pdf i zajmuje 38 i coś tam mb, więc bedzie ją trudno przesłąć, ale mogę podać torrent na którym to ściągniecie:
http://torrenty.org/torrent/11117
dosyć szybko się ściąga powodzenia!!! POzdrawiam.

: pt lis 10, 2006 14:51
autor: InspBober
gor7, ten serwis torrentowy jest platny. A nie moglbys wysłać na http://www.rapidshare.com ?