: pt paź 10, 2008 17:45
Ale według oznaczenia zegarów mają one wbudowaną szynę CAN i czy te dane od czujnika temperatury i sygnału spalania nie są przesyłane za pomocą CAN ?
od spalania po CAN od temperatury normalniespidi pisze:i czy te dane od czujnika temperatury i sygnału spalania nie są przesyłane za pomocą CAN ?
tak za wyjątkiem ustawienia przebiegu licznika - bo najwygodniej żeby nowy licznik miał przebieg taki jak stary - ten co będzie wyciągał kod immo może ci je ustawićspidi pisze:wystarczy do tego kabel VAG KKL line ?
Nie sprawdziłem jeszcze jak to wyglądało w starych zegarach. Prosiłbym o jakąś pomoc.xxxx?: Codierzahl für Wegimpulszahl
1 - 4358 (1,4l/55kW AHW/AKQ mit Schalt. Getriebe)
2 - 3538 (alle anderen Motorkennbuchstaben bzw. Autom. Getriebe)
3 - 4146 (1,6l/74-77kW und 1,9l/50kW-SDI mit Schalt. Getriebe)
4 - 3648 (unbekannt)
xxxx?: Codierzahl für Wegimpulszahl (ab MJ 2002)
1 - 4345 (1,4l/55kW mit Schaltgetriebe)
2 - 3528 (alle anderen Motor-/Getriebevarianten)
3 - 4134 (1,6l/74-77kW und 1,9l/50kW-SDI mit Schalt. Getriebe)
4 - 3648 (alle 5-Gang Automatikgetriebe)
4 - 3648 (alle 6-Gang Schaltgetriebe)
4 - 3648 (1.9l/81kW TDI mit Schaltgetriebe 02M)
wg schematów twojego silnika jest wykorzystywanytmk pisze:W modelach 5.99>> nie jest wykorzystywany ten pin.
a np 2 przyjmie?korfanty pisze:zauważyłem przy kodowaniu że licznik na 4 pozycji przyjmuje tylko 0 czyli wychodzi że licznik jest po maju 2000r
Wszystko ok navi też ma w menu opcje kalibracji po wymianie kół, ale to nic nie daje wygląda tak jakby sygnał przechodził przez licznik i po jego wymianie nie przepuszcza go dalej na radio (przestało działać też automatyczne podgłaśnianie ze wzrostem prędkości.greg pisze:no navi musisz dokodować do auta a konkretniej do jego kół - bo sygnał idzie ilością impulsów a nie prędkością z zegarów - zegary przeliczają impulsy jak wpiszesz kod skrzyni biegów a navi - rozmiar kół