Strona 21 z 69

: śr wrz 24, 2008 22:34
autor: korfanty
Poszło :) mile ładnie zamieniły się na km i na wyświetlaczu krzyczy tylko o immo - zostały błędy:

01176 - Key
01177 - Engine Control Unit
01321 - Control Module for Airbags

pierwszy pewnie od immo drugi??? a trzeci poduszka - jutro w pracy doczytam w tym wątku o jej zgaszeniu

Wielkie dzięki za pomoc - jutro po pracy będę walczył dalej ;)

: śr wrz 24, 2008 22:46
autor: greg
kwitek pisze:zeby byc uczciwym wobec wszystkich ktorzy by mogli szukac takiego licznika
licznik z diesla - wyskalowany do 220

: czw wrz 25, 2008 20:42
autor: korfanty
Biorę się za zgaszenie poduszki - zegar mam na stole i powoli go rozkręcam, do tylnej części mam już dostęp - teraz pytanie jak zdjąć tarcze zegarów - widzę z tyłu że trzeba rozgiąć blaszki oraz wypiąć z białych zaczepów - a z przodu co ze wskazówkami - trzeba je zdejmować? trzeba coś zaznaczać w jakim położeniu były? Na co jeszcze zwrócić uwagę przy rozkręcaniu?

: czw wrz 25, 2008 20:56
autor: cinek2004
rozbieranie: ... re=related
montaz: ... re=related

[ Dodano: 25 Wrz 2008 20:57 ]
Nic nie zaznaczasz. Po prostu sciagasz.

: czw wrz 25, 2008 21:35
autor: korfanty
Ok licznik rozebrany - na fotce zaznaczone diody od poduszki i od hamulca ręcznego, i teraz o ile dobrze zrozumiałem diodę z prawej strony od klocków wylutować i w jej miejsce wstawić kabelki które ciągniemy w miejsce diody od poduszki, diodę od poduszki również odlutowywujemy od płyty a następnie do niej dolutowywujemy pociągnięte 2 kabeli od hamulca? A samo zamienienie sygnału od poduszki to już w kostce do zegarów piny trzeba przepiąć?

Obrazek

: czw wrz 25, 2008 21:49
autor: greg
korfanty pisze:A samo zamienienie sygnału od poduszki to już w kostce do zegarów piny trzeba przepiąć?
tak i przekodowac zegary na wersję z czujnikiem zużycia hamulców

: czw wrz 25, 2008 23:17
autor: korfanty
Licznik już złożony - jutro dalsza część prac już w aucie - dla pewności kodowanie 01102?
i w której kostce i jakie piny zamienić miejscami (poduszka/hamulec)

: pt wrz 26, 2008 08:42
autor: greg
korfanty pisze:i w której kostce i jakie piny zamienić miejscami (poduszka/hamulec)
niebieska kostka pin 6 - to airbag
zielona kostka pin 7 - zużycie klocków hamulcowych

[ Dodano: Pią Wrz 26, 2008 8:50 am ]
KUPIE czerwony przewód turbiny ARL na szybkozłączkę nr OE 1J0 145 822E
ASO - cena będzie ze 300zł

: pt wrz 26, 2008 11:41
autor: korfanty
greg pisze:
korfanty pisze:i w której kostce i jakie piny zamienić miejscami (poduszka/hamulec)
niebieska kostka pin 6 - to airbag
zielona kostka pin 7 - zużycie klocków hamulcowych
Jeszcze zapytam od razu żeby wam już wieczorem głowy nie zawracać przy piątku ;)

1 - pin wystarczy tylko przełożyć od poduchy od klocków mogę wypiąć i zaizolować?
2- potem immo wg opisu:
włącz VAG - przejdź do zegarów czyli 17
potem naciśnij 11 - login - wpis numer immo co ci napisałem na naklejce na zegarach - tylko przed 4 cyfrowym numerem wstaw 0, potem przejdź do 10 -adaptacja - w górnej kratce wpisz 21 w dolnej 0 - obok naciśnij test a potem save, potem w dolnej kratce wpisz 1 naciśnij test a potem save
3- przekodowanie licznika 01102 - podpięcie manetki i sprawdzenie jak wszystko działa

P.S. Gdzieś czytałem że w liczniku jest nr nadwozia auta - czy w tych nowych zegarach też go trzeba wpisać?

: pt wrz 26, 2008 12:41
autor: greg
korfanty pisze:czy w tych nowych zegarach też go trzeba wpisać?
po co :chytry:
1-3 - tak

: pt wrz 26, 2008 23:25
autor: korfanty
Licznik założony ale na kodowaniu z czujnikiem klocków 01102 poduszka świeci, po przekodowaniu na 02102 gaśnie ale błąd jest cały czas
01321 - Control Module for Airbags

czy coś skopałem czy tak już zostawić?

Na początku się walnąłem zamiast diodę poduszki podpiąć pod zużycie klocków podpiąłem pod hamulec ręczny - dopiero potem zauważyłem że kontrolka od zużycia klocków jest w tym liczniku po środku w górnym rzędzie nad fisem - zasugerowałem się fotką umieszczoną przez rakczek

Obrazek

Już dziś nie zdążyłem podpiąć manetki jutro się z nią pobawię - dodam że we wtyczce niebieskiej jest kpl przewodów podpiętych oprócz pinu 15 natomiast we wtyczce zielonej obecnie są podpięte piny nr 2, 5, 6, 11, 13, 14, 17, 19, 20, 26, 30 no i oczywiście po dzisiejszej modyfikacji z niebieskiej wtyczki pin 6 a powędrował do zielonej w pin 7.

: pn wrz 29, 2008 18:41
autor: B_U_A
Witam, sorki ze sie wtrace do tematu ale mam zegary 1J0 920 905 B i chcialbym miec takie z pelnym wyswietlaczem(chyba pelnym FIS jak sie nie myle). Chcialbym sie dowiedziec czy to mozliwe? i gdzie moge kupic takie zegary. Z gory dzieki i pozdrawiam.

: pn wrz 29, 2008 19:06
autor: greg
B_U_A pisze:Chcialbym sie dowiedziec czy to mozliwe?
a jakże - jesteś szczęśliwcem z CAN :bigok:
B_U_A pisze:i gdzie moge kupic takie zegary.
allegro, ebay, szrot

[ Dodano: Pon Wrz 29, 2008 7:16 pm ]
przykłąd http://cgi.ebay.de/GOLF-4-TACHO-R32-FUL ... =72%3A1229

: pn wrz 29, 2008 23:21
autor: B_U_A
[ Dodano: Pon Wrz 29, 2008 7:16 pm ]
przykłąd http://cgi.ebay.de/GOLF-4-TACHO-R32-FUL ... =72%3A1229[/quote]

To super, ale ten przyklad co podales to immo3 a ja mam immo2, wiec bedzie problem.(chyba jezeli sie nie myle).