G40 ????
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Kapibara
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
- Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
- Kontakt:
no naprawde ciekawa dyskusja, ale przeciez jest tyle materialow na ten temat nawet filmy o G wiec na pewno gdzies jest powiedziane o tym.
z tego co zostalo powiedziane to przed ruszeniem w trase trzeba odczekac chile az olej zacznei smarowac kompresor, a po zatrzymaniu tez by trzeba chilke odczekac dla bezpieczenstwa ale nie tak dlugo jak przy turbo
z tego co zostalo powiedziane to przed ruszeniem w trase trzeba odczekac chile az olej zacznei smarowac kompresor, a po zatrzymaniu tez by trzeba chilke odczekac dla bezpieczenstwa ale nie tak dlugo jak przy turbo
Przecież to właśnie ta masa powietrza jest sprężana. Jak sprężysz 1m3 gazu to masz 1m3 podgrzanego gazu. Jak sprężysz 1000m3 gazu to masz 1000m3 podgrzane. A skok +30C to wcale nie jest dużo przy sprężaniu. Zobacz ile zwykła elektryczna pompka do opon wydziela ciepła na cylinderku podczas pompowania. Można sobie jajko usmażyć Ten sam cylinderek podczas pracy bez sprężania (wężyk do niczego nie podłączony) będzie ledwo ciepły. Zresztą może warto się zastanowić dlaczego kompresor się nagrzewaApsik pisze:Taaaa skok o 30+*C na takiej masie powietrza... szczerze wątpie - sprężane owszem sie grzeje, ale nie aż tak!!
=-Pinhead-=
- Pablo Corrado
- Forum Master
- Posty: 1110
- Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
- Lokalizacja: Chrzanów
Kapibara, witam golfiarza z okolicy Sorki za OT ale dopiero luknalem na lokalizację.
Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
skok tempo przy spręzaniu i rozpężaniu jest zawsze bardzo znaczny.....
Głupia zaplaniczka w temperaturze pokojowej jak sie rozszczelni to porządnie mrozi, sądze że z -40 albo -50 stopni daje....
Na pewno zamyslem konstruktrów nie było to żeby Glader oddawał ciepło do powietrza, bo to akurat jest NIEPORZĄDANE takze do odawania ciepła zostaje olej
NO tak czy siak ja bym go od razu po katingu nie gasił, niech sie tam schładza czy to powietrzem czy olejem....pozdrawiam
Głupia zaplaniczka w temperaturze pokojowej jak sie rozszczelni to porządnie mrozi, sądze że z -40 albo -50 stopni daje....
Na pewno zamyslem konstruktrów nie było to żeby Glader oddawał ciepło do powietrza, bo to akurat jest NIEPORZĄDANE takze do odawania ciepła zostaje olej
NO tak czy siak ja bym go od razu po katingu nie gasił, niech sie tam schładza czy to powietrzem czy olejem....pozdrawiam
jednak stawiam po glebszej rokmince na powietrze...nie ma kanalow.po jednym przewodzie na strone...to jak sie silnik odpali to cisnienie wbija olej ma komory z lozyskami i caly czas go trzyma w komresorze.czyli jak go tryma w srodku to tak samo sie spreza (czyli nagrzewa) jak powietrze...
One Man Crew
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
odnosnie pierwszego przewodu...ja tak nie mam chodzi o ten bypass... jak przepusnica sie otwiera to zamyka niebieski obwod tak ze wogole powietrze tamtedy nie fruniesas_gti pisze:no nikt nie gasi przy 5 tys ort, ale tez jak puscisz gaz i obroty spadna do obrotów biegu jałowego czyli załozmy 900 obr/min to tez nie licz ze sprezarka sie zdąży schłodzić przez te kilka sekund......Chłodnica oleju chłodzi własnie olej zagrzany przez Gladera, zreszta montuje się ja chyba na tych przewodach idących do niego czy od niego...
są owszem 3 przewody powietrzne, ale jeden to bypass służacy do zwracania nadmiaru powietrza bez cisnienia ( zastepuje blow offa) sporotem na sprezarke....Od strony filtra to wlot powietrza a wylot jest na IC...nie wiem po co o tym piszesz, nie ma to zwiazku z temperatura....No chyba ze wiazesz liczbe rurek wychopdzacych z Gladera z jego chłodzeniem.....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
One Man Crew
- Kapibara
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
- Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
- Kontakt:
http://hades.t15.ds.pwr.wroc.pl/~jagi/v ... 0video.wmv
tutaj kolo po solarium mowi ze jest stabilizator i powietrze wraca do kompresora chociaz tam widac ze wraca malym wezykiem ktpory potem sie laczy z tym normalnym do powrotu. moze g40 jest jakos inaczej zmontowane ale watpie
tutaj kolo po solarium mowi ze jest stabilizator i powietrze wraca do kompresora chociaz tam widac ze wraca malym wezykiem ktpory potem sie laczy z tym normalnym do powrotu. moze g40 jest jakos inaczej zmontowane ale watpie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 519 gości