Strona 3 z 3

: pn mar 21, 2005 10:00
autor: konjo
Pompe paliwa słychać, ale nie mam teraz mozliwosci zeby sprawdzic jak podaje paliwo.
Układ podciśnieniowy nie wiem jak sprawdzić, jakies wskazówki moze macie?
Qrcze, ale cos w tym musi byc, bo teraz musze go troche podpompowac przy odpalaniu.

co do zaróweczki

: pn mar 21, 2005 10:34
autor: genek
zarówke bez problemu mozna dostac w sklepie elektronicznym, jak sie komus nie chce przerabiac :) sam osobiscie u siebie wymienialem

pozdrawiam

: wt mar 22, 2005 12:55
autor: konjo
TUTENHAMON pisze:Zacznij od podstawy czy po przekręceniu kulczyka w pozycji zapłonu słyszysz jak pompa paliwa ci podaje. Takie bzyknięcie koło 1 sekundy. Jeśli tak to otkręć pokrywke w bagażniku zdejmij przewody są dwa z pomki podłącz jakieś weżyki włóż je do słoika i niech ktoś ci kręci rozrusznikiem a ty obserwuj jak podaje paliwo musi ostro sikać jeśli daje słabo to znalazłeś przyczyne.
Czasami bywam we Wlocławku, może podjade do Ciebie to zerkniesz co jest grane

: sob mar 26, 2005 11:55
autor: meneel
nie sądze że to immobilazer. miałem to samo co ty i to dwa razu!!! u mnie okazało sie że kostka w stacyjce padła. ja u siebie juz dwie wymieniłem na nowe. sprawdz tylko czy odcina ci zapłon jak tylko przekręcisz kluczyk na pozycje tuz przed zapalaniem! albo lepiej sprubój go odpalić, jak sie uda to poruszaj kluczykiem, jak zgaśnie to znaczy ze wspomniana kostka w stacyjce. jak okaze sie ze tak to lepiej nie kupój tej tańszej bo po pół roku znowu ci siądzie:) jak tak zrobiłem i po 6 miechach było to samo do czasu jak kupiłem niemiecką i do tej pory gites !!!!! jeszcze jedno lepiej niech ci tą kość wymieni fachowiec najlepiej elektry bo troszke trzeba sie znac!!!!!!

: sob mar 26, 2005 11:58
autor: meneel
jeszcze jedno jak to byłby immo to nawet nie miałbyś możliwości zakręcić silnikiem!!! przynajmniej u mnie tak jest :)

: sob mar 26, 2005 12:00
autor: meneel
po prostu sprubój go odpalić a jak sie uda poruszaj kluczykiem. jak zgaśnie to na bank tak kostka.

: wt mar 29, 2005 22:00
autor: konjo
meneel pisze:po prostu sprubój go odpalić a jak sie uda poruszaj kluczykiem. jak zgaśnie to na bank tak kostka.
robie tak i nie gasnie,
Jak wspomnialem wczesniej komputer wykasowal mi blad "sterownik silnika zablokowany" i od tej pory pali bez problemu.

: śr mar 30, 2005 10:30
autor: adamus221
A ja zapytam czy Golfy z 92r miały immo? Mam kluczyk taki jak na zdjęciu z serią AH i nie wiem czy mam ten bajer czy nie, po czym to można poznać?

: śr mar 30, 2005 10:52
autor: Corvax
Mogły mieć - ale jako opcja.