: śr mar 28, 2007 20:18
Spoko pozazdrościć
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
To juz lekka przesada. Dobrze sie czules jak to pisalesc czy raczej byles na forum o FSO polonez-a. Takie forum by sie przydalo koledze ZOSO8894 Tam to dopiero by bylo usterek ze az by pewnie serwer szlak trafilEmix pisze:Ja powiem tak : Golf to lipa , ale szukałem taniego auta w eksploatacji i chyba trafiłem , a jeśli chodzi o komfort jazdy to tragedia , bo jeżdziłem już nie jednym autem !!!!!!!!!
mam kumpla co podobnie mówi - golf to żelaźniak - sam jeździ MAZDĄ 323 - fakt - ma komfort - przewiozłem go kiedyś po zakrętach (auto szło jak po szynach bez zbytnich wychyleń) a potem poprosiłem go o wykonanie tego samego swoim - o drazu powiedział - ni eda rady. Pojechaliśmy do lasu - moim - bez problemu, jego tarł jakimiś elemntami podwozia po garbach - wszystko zależy co kto chce uzyskać - chcesz mieć mięciutko - proszę bardzo - ale to nie ten model.Emix pisze:Dynamika- może , Ale komfort w golfie to chyba żart !!
nie przeginam, poprostu miałem zły humor i tak napisałemMis pisze:prezesso25, nie przeginasz?
S1BART1 pisze:To juz lekka przesada. Dobrze sie czules jak to pisalesc czy raczej byles na forum o FSO polonez-a. Takie forum by sie przydalo koledze ZOSO8894 Tam to dopiero by bylo usterek ze az by pewnie serwer szlak trafil
patrze że ktoś tu ma chyba predyspozycje na moderatoraMartino81 pisze:Proponuję bez gróźb bo to forum zawsze miało wysoki poziom i niech tak zostanie. Co do wygody jeżeli komuś nie masuję to proponuję (do 4500) Omegę A. Tłumaczenie że na nic innego Cię nie było stać to słaby argument bo za 4500 to sam Ci znajdę Omegę albo starszego mietka. Co do awaryjności to mam wrażenie że większość z narzekających mało wie co to znaczy mieć Fiata 126 BIS i wymienić w nim WSZYSTKO. Podziękowaniem za te wymiany była wydmuchana uszczelka pod głowicą i "żyd". Uwierzcie dalej jak na 20 km od domu nie jechał. Teraz mam zadbaną III od gościa 54 lata (1 właściciel) serwisowana do 213 kkm w VW. Teraz ma 247 kkm i poza obowiązkowymi wymianami (paski, filtry, olej, świce, przewody,wycieraczki) i LPG (oraz ALU) nie dołożyłem 1 centa. Jeśli chodzi o blachy to nic nie przebije Golfa MK2
Proponuję przenieść temat do "Na każdy temat" bo jesteśmy chyba w Technicznym.
Pozdro dla wszystkich miłośników marki VW
to jest dobreS1BART1 pisze:To juz lekka przesada. Dobrze sie czules jak to pisalesc czy raczej byles na forum o FSO polonez-a. Takie forum by sie przydalo koledze ZOSO8894 Tam to dopiero by bylo usterek ze az by pewnie serwer szlak trafil
fakt może i ostro pojechał ale to mój kolega i jest w porządkuprezesso25 pisze:nie przeginam, poprostu miałem zły humor i tak napisałemMis pisze:prezesso25, nie przeginasz?
[ Dodano: 28 Mar 2007 22:25 ]S1BART1 pisze:To juz lekka przesada. Dobrze sie czules jak to pisalesc czy raczej byles na forum o FSO polonez-a. Takie forum by sie przydalo koledze ZOSO8894 Tam to dopiero by bylo usterek ze az by pewnie serwer szlak trafil
Ps.Nie pasuje Ci golf to nie kupij kup sobie forda czy tam inne ustrojstwo najlepiej nowe to może nie zepsuje ci się po tygodniuzoso8894 pisze:A to moduł a to skrzynia cholera może wziąść silnik nagle - co to za samochód !!!
A to dobre kupiłEmix pisze:Ja powiem tak : Golf to lipa , ale szukałem taniego auta w eksploatacji i chyba trafiłem , a jeśli chodzi o komfort jazdy to tragedia , bo jeżdziłem już nie jednym autem !!!!!!!!!
kupił GT żeby oszczędny był i jezdził jak merol S klasy kompresor to jest wóz do wyczynowej jazdy gleba alusy i na szose...a nie zagazować i narzekać jak robi większość ludzi, kicha pśtyka itdEmix
Nowicjusz
Auto: Golf3 1.8 gt
wcześneij miałem renaulta 19 i przesiadka na golfa tylko 3 lata młodszego to było dla mnie jak skok w przyszłość golf to bez porównania wygodniejsze auto, bez porównania!Emix pisze:jeśli chodzi o komfort jazdy to tragedia , bo jeżdziłem już nie jednym autem
Ot mądrego i dobrze posłuchać dokładnie czasem ludzie się dziwią że icha auto się sypie a juz na samym początku szukają oszczędności. Potem sa wyniki. 90% golfów z danego rocznika kosztuje 8000 a tu ktoś trafia okazję za 5000. No sorry ale z kądś ta cena się bierze. Po prostu ktoś na siłę chce się pozbyć mola. Za mojego Mk3 kombi z końca 94 r i fajnym wyposażeniem dałem 8400 i cena mnie zadowalała. Tydzień później dzwoni kumpel że kupił III za 4,5tysia do rejestracji. Troche mi gul skoczył bo jeszcze mi dojechał ze przepłaciłem. Okazało sie że jego jest z 1992r. 1,4 totalny golas, kierownica banan, brak wspomagania 3d błotnik maska do lakierowania, prawdopodobnie uszczelka pod głowicą walnieta. I od początku zaczęły si e wydatki. Co do kolegi który pisał o komforcie golfa to wybacz ale ja tez jezdziłem wieloma samochodami i Golf jest Super!!! co prawda nie płynie po drodze jak amerykański krązownik ale jest sztywny pewny w prowadzeniu i dobrze tłumi nierównośc. Pewnie masz coś nie halo w swoim w zawieszeniu i dlatego ten komfotr padł. Dodatkowo jakośc wykonani Golfa to klasa sama w sobie i mało które auto na początku lat 90 była zrobiona tak dobrze jak Golf. Poza tym Brawo Ross za słowa o pasjonatach marki.Ross pisze:ja nie potrafie pojąć jednego... ci narzekający na awaryjnośc Golfów najpierw szukają jak najtańszego egzemplarza często nie znając się zupełnie na autach. Najpierw cieszą się jak dzieci, że udało im się tak tanio kupić np. mkIII za 4500zł. Przepraszam ale za taką cenę to kupuje się szrota! Trzeba się liczyć z niezbednymi naprawami albo kupić auto które bedzie w bardzo dobrym stanie i wówczas oczywiście trzeba za niego słono zapłacić nawet i dwa a nawet trzy razy więcej zapłacić, ale odwdzięczy nam się swoim świetnym stanem, bezawaryjnością, jakimś względnym komfortem, wytrzymałością. A wybór należy do nas.
Inną sprawą jest to że to forum jest pełne pasionatów marki , dla których absolutnie wszystko musi być w niemal idealnym stanie, normalny urzytkownik często nawet by nie zauważył jakieść drobnej nazwujmy to usterki, natomiast taki znawca-pasjonat wychwyci niemal wszystko. PozdraVWiam
kamil II pisze:A TAK OGÓLNIE TO GAZ JEST DO ZAPALNICZEK