Strona 3 z 3

: śr sty 27, 2010 14:43
autor: strumyk
Też mnie ten temat ciekawi więc dołączam się do pytaniaremid`a :)

: śr sty 27, 2010 21:03
autor: mariosol
remid pisze:to wystarczy tylko dokupić i wymienić przełącznik w kabinie na taki

sam wlacznik nic nie da,musisz znalezc przewody,które ida do kabiny od lamp,Pozniej stworzyc instalacje,która opisał greg na poprzedniej stronie i wtedy bedzie działac :bigok:

: czw sty 28, 2010 10:53
autor: remid
mariosol pisze:
remid pisze:to wystarczy tylko dokupić i wymienić przełącznik w kabinie na taki

sam wlacznik nic nie da,musisz znalezc przewody,które ida do kabiny od lamp,Pozniej stworzyc instalacje,która opisał greg na poprzedniej stronie i wtedy bedzie działac :bigok:
No właśnie chyba nie. Cytując grega "Musisz puścić po jednym kabelku wzdłuż wiązki od jednego i drugiego reflektora aż do kabiny (oryginalnie tak właśnie idzie tyle że spętany w wiązce)"
Oryginalna instalacja ma chyba właśnie dziesięć przewodów idących do lampa (i ja tak właśnie mam) a ta całą instalacje którą opisał greg tworzy się jak idzie dziewięć przewodów do lampy....

: czw sty 28, 2010 11:58
autor: mariosol
remid,
musisz znalezc przewody w kabinie, które ida od lamp do kabiny i dalej stworzyc instalacje jak opisał greg od zdania "te dwa kabelki wepniesz do przekaźnika który sobie kupisz (np świateł) - PIN 87 " Słowo dwa kabelki oznacza Twoja ori instalacje w kabinie,jeden od jednego reflektora a drugi od drugiego. Dalej wedle wskazówek.

: wt lut 23, 2010 16:26
autor: krzyzak
9019 pisze:Zerknij jeszcze na mój uproszczony schemat czy tak to ma wygladać
Obrazek

i cen schemacik jest dobry :) wy wyrysowany jest tutaj ??

: sob mar 06, 2010 13:09
autor: krzkud
greg pisze:Musisz puścić po jednym kabelku wzdłuż wiązki od jednego i drugiego reflektora aż do kabiny (orginalnie tak właśnie idzie tyle że spętany w wiązce).
podpinam halogeny ale nie w oryginalnych kloszach tylko dodatkowe w kratce. czy mam ciągnąć dwa przewody z każdego halogenu czy też tylko po jednym a masę podpiąć gdzieś w komorze silnika? chyba, że łatwiej jest ją podpiąć w kabinie.
i jeszcze jedno pytanie. co należy rozebrać - w komorze silnika i w kabinie - by mieć jakiś przystępny dostęp do instalacji?

: pt kwie 02, 2010 11:19
autor: chstr
a ja mam pytanie jak się wpiąć w kostkę reflktora ??
kupiłem kostę iso wysiągnąłem z niej piny bo samych dostać nie mogłem
w kostkę od przełącznika wpiąłem się bez probelmowo
ale w kostki reflektorów nie umiem.
czy da się je jakoś bezinwazyjnie rozebrać ??

Halogeny i podswietlanie zegaröw

: pn kwie 19, 2010 11:39
autor: dario3103
Witam kolegöw.Widze ze paru kolegöw zna sie dosc dobrze na elektryce wiec mam pytanie jesli chodzi o przekaznik do halogenöw.Ja mam calä instalacje orginalä halogeny lamy wläcznik itd.Ale od pewnego czasu mam tak ze jak chce mrögnäc dlugimi swiatlami to wlancza mi sie podswietlanie wszystkich instrumentöw w aucie pomimo wyläczonych swiatel i swieci sie tak dlugo jak dlugo trzymam wläcznik dlugich swiatel w pozycji do kierownicy jak puszcze to gasnä dlugie i podswietlanie zegaröw i calej reszty.Wyjälem wläcznik swiatel i jest dalej tak samo.Gdy chce mrögnäc dlugimi to slychac cykniecie przekaznika jak go wyjälem to wszystko dziala normalnie jak wloze to znowu jest problem.Wlozylem taki sam na zamiane i jest to samo wiec w czym moze byc problem prosze o pomoc bo juz nie wiem w czym szukac przyczyny.......

: pn cze 14, 2010 17:18
autor: martinezz123
panowie za skarby swiata nie moge znalesc tych kabli , od wtyczek przy lampach odchodzą z pinu 2 kable w kolorze (żółto-szarym) , idą do wiązki i słych po nich zaginął , taka prośba jak ktoś z was znalazł te kable to zapodajcie to miejsce albo jakąś fotę , przecierz one muszą się kończyć ?? . proszę o info .

[ Dodano: 14 Cze 2010 22:08 ]
dobra znalazłem , powinny być gdzieś na wierzchu wypuszczone a nie schowane w środku wiązki