Płyn chłodzący "wsysa"
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam! Przejrzałem całe forum ale mój problem zdaje się być indywidualny. Od kilku tygodni mam problem za problemem w moim golfie II 1.3 b+g. Zaczęło się od wysokiego ciśnienia w układzie chłodzącym (przeciek przy plastiku chłodnicy- na górze i wycieku z przewodów). Okazało się że korek był do wymiany. Po wymianie korka zobaczyłem że przy pierwszej świecy od prawej(troszkę poniżej) i na bloku silnika jest mokra plama- wydaje mi się że od oleju ponieważ nie odparowuje. Olej lekko ubył więc dolałem. Po przejechaniu 50 km i jeździe po mieście na postoju zajrzałem pod maskę i usłyszałem delikatne syczenie i lekki wyciek kropelka po kropelce powodujący parowanie- spadał na rozgrzany blok. Ponadto temperatura płynu podczas jazdy utrzymuje się na białym polu a w mieście dochodzi do połowy i włącza się wentylator. Wydaje mi się że są to nieszczelne przewody na złączach źle założone po instalacji lpg (miesiąc temu) i wydmuchana uszczelka. Na postoju pojawia się ok 5cm2 plama. Dziękuje za każdą pomoc!!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 272 gości