Strona 3 z 3

: ndz mar 11, 2007 11:32
autor: Ice
Juz bylem u trzech mechaników i żaden nie wie o co chodzi. Sprawdzałem napięcie na sondzie lambda i zauważyłem że na wolnych obrotach prąd nie skacze. Dopiero po dodaniu gazu prąd zaczyna skakać. Sprawdzając to samo na VW vento , prąd na sondzie skacze na niskich obrotach. Czy to jest normalne że u mnie bez gazu prąd stoi? Sonda jest nowa. Wykręciłem ją i była strasznie skopcona. Czy ma znaczenie długość kabla orginalnej sondy i zamiennika? bo gdzieś wyczytałem że kable muszą mieć taką długość jak orginał.

: ndz mar 11, 2007 17:58
autor: ppoll27
Ice pisze:Juz bylem u trzech mechaników i żaden nie wie o co chodzi. Sprawdzałem napięcie na sondzie lambda i zauważyłem że na wolnych obrotach prąd nie skacze. Dopiero po dodaniu gazu prąd zaczyna skakać. Sprawdzając to samo na VW vento , prąd na sondzie skacze na niskich obrotach. Czy to jest normalne że u mnie bez gazu prąd stoi? Sonda jest nowa. Wykręciłem ją i była strasznie skopcona. Czy ma znaczenie długość kabla orginalnej sondy i zamiennika? bo gdzieś wyczytałem że kable muszą mieć taką długość jak orginał.
A byłeś na kompie - tam powinna wyjśc sonda lambda - lub coś innego ...

[ Dodano: Nie Mar 11, 2007 17:07 ]
deamon pisze:Witam
I ja podłącze sie pod temat. Mam podobny problem z moim mk2 GTI 16V, jak silnik jest zimny to zimne obroty strasznie plywaja, sa bardzo niskie i autko gaśnie :( wystarczy przejechać około kilometra i wszystko sie stabilizuje. Co to może być? aha i dość mocno kopci jak jest zimny.
Pozrawiam
spróbuj tego - są jakieś dwa elementy odpowiedzialne za rozgrzewanie K-Jetronic'a:
http://rapidshare.com/files/20519912/foto_001.zip.html

: ndz mar 11, 2007 21:16
autor: zych
Ja miałem takie objawy, że jak go zgasiłem to nie mogłem przez jakiś czas odpalić. Był to czujnik Halla, tylko że u mnie wyszło po podłączeniu kompa.

: ndz mar 11, 2007 21:41
autor: Kamiloo19
Ja miałem podobnie, silnik AAM 1.8. Auto po przejechaniu pewnego odcinka drogi zaczynało nierówno chodzić a potem gasło. Potem było ciężko je odpalić. Wymieniłem filtr paliwa, elektryka była wporządku. Okazało się że pompka paliwa szwankuje i niedaje pełnego ciśnienia. Dla próby włożyłem pompkę od poloneza i auto narazie śmiga, ale zamówiłem juz pompę co prawda nie oryginalną, ale myślę że troszkę pochodzi ;)

: wt mar 20, 2007 16:24
autor: Ice
Ja proponuję wyjąć cały komp i sprawdzić kable pod nim. Ja wywaliłem 600 zl na częsci a okazało się ze wystarczy zlutować dwa kabelki !!!

: wt mar 20, 2007 16:44
autor: szymasss
hej ja mam podobne objawy, tzn ciezko odpalic jak jest zimny silnik i na niskich obrotach silnik faluje, tzn skaczą obroty ok 800 do 1200 - 1300 i czasami sobie samo od siebie auto zgasnie bo nie utrzyma obrotów... i mój mechanik mówi, że to wina przepustnicy i akurat ta , która jest w moim aucie jest juz do wymiany ... i ponoc jak ją wymieni to będzie ok, nie znam sie na tym, ale być może ma rację....

Re: samochod traci obroty i gasnie czy to czujnik halla??

: wt mar 20, 2007 17:43
autor: petek20
Amber,
ja proponuje ci sprawdzić kąt nachylenia przepustnicy, u mnie to było w 1.6 z 94 roku(ABU) i okazało sie że kąt nachylenia przepustnicy był za niski, a powinien sie mieścić w pewnym przedziale, wystarczy spojrzec do "autodaty" tam jest napisane jak powinno być u ciebie, mi to pomogło później nie miałem problemu jush z nim, pozdr