Strona 3 z 4

: wt mar 08, 2005 00:24
autor: marcinvw
ty Kaz o co ci chodzi ??Nie wiem w jakim celu chcesz sciagac pokrywke od zaworow zeby zmienic rozrzad??Jak tak robisz to kawał idioty musi z ciebie byc,chyba ze cie sie pomylila pokrywka zaworow z pokrywka rozrzadu hehehe,owszem pokrywke mozna sciagac jak nie mozna znalezc znakow na kole pasowym od walka rozrzadu,bo pod pokrywka zawarow na walku sa znaki tez,ale to odosobnione przypadki...wiec nie wiem co ty masz za problem...
Dawid p koło pasowe od TDI nie pasuje do TD,bo od tej strony co przychodzi na wal ono ma taki jakby klin(wystepek),i w TD jest on inny troche,w TDI sa one takie troche bardziej masywne i szersze niez w TD,a z takim kulawym nie jezdzij bo jak odleci to narobisz sobie balaganu dopiero i wtedy bedziesz musial wydac wiecej niez tylko na nowe koło,oprucz tego ze moze sie rozrzad rozwalic a wiadomo co sie z tym wiazeto jeszcze moze ci sie wyrobic krawedz walu na ktorej mocuje sie to kolko i wtedy dopiero jest problem,trzeba nadspawac i takie tam kombinacje,a gwarancji nie ma ze bedzie ok.wiec lepiej tak nie jezdzij i wymien to czym predzej,taniej uzywke dostaniesz na gieldzie jakiejs wiekszej,Poznań albo Lubiń chyba ze masz daleko to juz problem...ale nie zwlekaj z tym...powodzonka...

: wt mar 08, 2005 00:42
autor: emge
Kumpel jezdzil z bijacym kolem (nieswiadomy co to znaczy) i pewnego pieknego dnia silnik umarl, a z nim walek, glowica, zawory i takie tam :) Naprawa z czesciami niecale 4 kola :/ (w ym nowa glowica). To byla 3-jeczka TD.

: wt mar 08, 2005 02:09
autor: marcinvw
no wlasnie,mowie to nie sa zarty,nie ma co tak jezdzc,ja tam u siebie pilnuje tego,jak lekko kulawo zacznie chodzic to trzeba odrazu robic i nie zwlekac ani chwili z tym bo duzo moze kosztowac...

: wt mar 08, 2005 11:32
autor: david_p
no dobra tylko skąd ja mam to koło wziąć??? :| do Poznania czy Lublina mam zdecydowanie za daleko :(

najgorsze jest właśnie to, że koło z tdi (których jest na allegro kilka) nie pasuje do td - zadko spotykanego. czy to jest to samo co w zwykłym 1.9D ? pomóżcie mi zdobyć to koło!!!! :pub:

[ Dodano: Wto Mar 08, 2005 12:42 ]
nastraszyliście mnie a teraz się nie odzywacie :P pliiiiiiz help

[ Dodano: Wto Mar 08, 2005 12:44 ]
hej nie da się podciągnąć tematu?? jaki bezsens...

: wt mar 08, 2005 15:54
autor: Corvax
Jakie masz oznaczenie silnika???

: wt mar 08, 2005 16:11
autor: david_p
AAZ

: śr mar 09, 2005 14:54
autor: marcinvw
1.9 TD to byly AAZ czy bedzie pasowalo z 1.9 D nie wiem ale podejrzeaam ze raczej tak aczkolwiek reki uciac sobie nie dam,a ta gielda to nie w LUBLINIE tylko w LUBINIU :D:D:D...tam napewno bys dostal dobra uzywke za niewielkie pieniadze...powodzonka...

: śr mar 09, 2005 16:37
autor: david_p
dzięki... ale mimo wszystko to trochę za daleko dla mnie jak narazie żeby tam jechać. jeśli ktoś z Was będzie miał jakieś lepsze namiary to proszę o kontakt tutaj albo pod nr 502 488 507 :pub:

: śr mar 09, 2005 17:38
autor: kaz
marcinvw pisze:ty Kaz o co ci chodzi ??Nie wiem w jakim celu chcesz sciagac pokrywke od zaworow zeby zmienic rozrzad??Jak tak robisz to kawał idioty musi z ciebie byc,chyba ze cie sie pomylila pokrywka zaworow z pokrywka rozrzadu hehehe,owszem pokrywke mozna sciagac jak nie mozna znalezc znakow na kole pasowym od walka rozrzadu,bo pod pokrywka zawarow na walku sa znaki tez,ale to odosobnione przypadki...wiec nie wiem co ty masz za problem...
Tylko bez idiotów proszę !!!!!!!!!!!!!!!!!!
tym postem dałeś dowód że nie masz zielonego pojęcia o wymianie paska rozrządu VW dieslu, twoja wiedza na ten temat jest = mniej niż zero i nie powinieneś nikomu nic doradzać bo wprowadzasz ludzi w bardzo wielki błąd :dupek:
a propo wymiany paska to ci powiem jeszcze że przy zakładaniy go, koło wałka rozrządu powinno się luźno kręcić względem wałka :lol:, a koło pompy wtryskowej powinno być zablokowane specjalnym trzpieniem :jezor:
niema się co dziwić że po tak nie kompetętnej wymianie paska auto zaczyna źle chodzić i tracić moc, bo na przykład prawidłowe ustawienie zapłonu poszło się j...bać!!!!!!!!!!!!!!!!

ps.gratuluję ci obszernej wiedzy :okej: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

ściągnij se książkę instrukcję obsługi golfa dostępną na fofum i doucz się trochę, a nie będziesz pier....olił takie bzdety :butthead: :grrr: :finga:

: pn mar 14, 2005 01:58
autor: marcinvw
ty sam jestes jak ten trzepień...wogule co ty wygadujesz sam nie masz pojecia o wymianie paska nawet diesla nie amsz to po co sie wugule wypowiadasz na ten temat...

: pn mar 14, 2005 02:06
autor: marcinvw
jakops wymieniam paski kilka razy w tygodniu w roznych autach i wszytskie chodza bez zarzutu...a jak ty musisz sciagac pokruwe zawprow to powodzenia...moze jeszcze miske olejaowa i glowice powiesz ze tzreba sciagac HAHAHA...i dziwne ze jakos nikt sie nie czepil moje instrukcji tylko ty...chyba sie naczytales instrukcji zminay paska na jakims opakowaniu i prubujesz tu zaswiecic niestety nie idzie ci to...

: pn mar 14, 2005 19:36
autor: Michael G60
A ja się dowim jak ma być heheh!! NA 10000 % wam prawde powiem !!
Mam niezłego magika!!!

: pn mar 14, 2005 20:19
autor: kaz
Michael G60 pisze:A ja się dowim jak ma być heheh!! NA 10000 % wam prawde powiem !!
Mam niezłego magika!!!
Cze
no i zobaczymy kto ma rację :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
ps. szkoda mi tych aut w których zmieniasz te paski, a jeszcze bardziej szkoda mi jest ciebie, uważaj tylko żebyś się kiedyś nie przejechał po takiej wymianie, bo może to cię parę zeta kosztować :jezor: :jezor: :jezor: ha ha ha

a tak apropo to nie trzepień tylko trzpień

: pn mar 14, 2005 20:39
autor: kaz
poczytaj se troszeczkę marcinkuvw :beah: :bum: :mlotek:
tylko czytaj bardzo uważnie :green_fuck: