6,5 - 7 litrów na 100km zamiast 5,6
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Hehe miasto jak kazde inne ,nie mowie ze jezdze do roboty przez jedno miasto dojezdzam do Radlina k Rybnika z Rudy SL i nie jezdze przez zadne autostrady tylko noramlnymi drogami co kawalek swiatla i ruch wolny jak sto chu@% jest troche luzu wiec mozna powiedziec ze cykl mieszany chociaz ostatnio w taka pogode jechalem 1h 15 min a trasa ma w jedna strone jak mowilem wczesniej 52 km do tego troche korkow jak to po godz 15 na Slasku i naprawde spalanie mam na tym silniku takie jak napisalem wczesniej, mozesz wierzyc lub nie.
spalanie 6- 7 litrów w zimie?? hehe to normalka, niech nie wypowiadaja sie osoby ktore nie maja takiego auta !!Witam.
Więc jak ktoś pisze że PRZY NORMALNYM UŻYTKOWANIU Tdi 90ps pali 6.5-7.0l to:
1.ciężar nogi przekracza wagę kierowcy
2.ma kłopoty z matematyką
3.jest usterka.Proponuję podpiąć VAG bo może być błąd któregoś z czujników np.przepływomierza i komp włącza tryb awaryjny.
Na dobry początek polecam zmienić filtr powietrza
U mnie pali teraz średnio 6,7 do 6,9 litra w miescie, mialem wymieniony filtr powietrza, paliwowy, oleju, olej , rozrząd, paski klinowe i wszystkie inne podstawy. Myśle ,ze w dzisiejszych warunkach to normalne.Pozatym większość z nas nie ma nowych aut i zawsze moze być jakaś usterka o której nawet nie będziemy wiedzieli i tyle. A co dobuta to rzadko przekraczam 2 tyś obrotów no chyba ,że w trasie. Nawet biegi zmieniam przy ok 1900 obr, takze głowa do góry!!
mietek
-
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontakt:
Najlepszy sposób żeby mniej palił to ruszać z jedynki oby tylko zaczeły sie koła toczyć a nastepnie nie używać biegu II i III tylko odrazu wbić IV , niskie obroty silnika , mniejsze spalanie , wtedy może nawet do 3.88l spali
...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:
Niskie obroty silnika = zimny silnik, tak można sobie jeździć jak jest rozgrzany silnik, może to wpłynąć na spalanie, a przy okazji na żywotność silnika. II i III bieg nie był wymyślony po to żeby auto więcej paliło, tylko żeby je używać.dioob pisze:Najlepszy sposób żeby mniej palił to ruszać z jedynki oby tylko zaczeły sie koła toczyć a nastepnie nie używać biegu II i III tylko odrazu wbić IV , niskie obroty silnika , mniejsze spalanie , wtedy może nawet do 3.88l spali
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
zima spalanko 5,5 litra
lato 5,0 a nawet schodze ponizej
jest to spalanie z calego baku średnio robie jakies 400 km po miescie i 500 km trasa
na trasie średnio 115 km /h po miescie różnie jak tylko warunki pozwalają czyli od 20km/h do 120
tankuje na shellu bo jak juz sprawdzalem w porównaniu do orlena ok 0,5 litra na 100km różnicy!!!
lato 5,0 a nawet schodze ponizej
jest to spalanie z calego baku średnio robie jakies 400 km po miescie i 500 km trasa
na trasie średnio 115 km /h po miescie różnie jak tylko warunki pozwalają czyli od 20km/h do 120
tankuje na shellu bo jak juz sprawdzalem w porównaniu do orlena ok 0,5 litra na 100km różnicy!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości