Strona 3 z 4

: czw mar 01, 2007 12:51
autor: Jerzas
LUKASZ607 posłuchaj. Swego czasu miałem takie akcje, że wsiadałem do samochodu, odpalałem go a tu ni z tego ni z owego wszystkie szyby mi się opuszczały.
Zeby tak się nie działo to wyciągnąłem taką małą wtyczkę z trzema pinami z zamka w dzwiach kierowcy i wtedy szyby juz się same nie opuszczały ale centralny wariował tzn nie chciał zamykać tylko stawiał opór prze przekręcaniu kluczyka (ale nie zawsze).
Okazało się , że miałem niedokładnie wpiętą wtyczkę wiązki drzwiowej w słupek.
Ale wniosek z tego jest taki, że działanie centrala jest powiązane z domykaniem szyb, a to z kolei jest powiązane z prawidłowym dzialaniem mikrostyków w zamku. To musisz posprawdzć tzn połączenia kabli i jesli to nie pomoże to same mikrostyki.
A tu jescze adres do schematu elektrycznego:
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page09_g3
kliknij na Central locking system (eng.)

: czw mar 01, 2007 14:03
autor: inek01
Jerzas pisze:Zeby tak się nie działo to wyciągnąłem taką małą wtyczkę z trzema pinami z zamka w dzwiach kierowcy i wtedy szyby juz się same nie opuszczały ale centralny wariował tzn nie chciał zamykać tylko stawiał opór prze przekręcaniu kluczyka (ale nie zawsze).
To raczej nie jest dobre rozwiazanie.

LUKASZ607, Zrob jeszcze jeden taki test.
Zamknij od srodka centralny.
Przekrec kluczyk w zamku w pozycje zamykania.
Jesli po tym central otworzy wszystko, tzn ze przelacznik w zamku daje sygnal na OPEN niezaleznie czy zamykasz, czy otwierasz...
Jesli tak jest to nie znaczy tez zaraz ze wina tego przelacznika, bo jesli w polaczenaich jest popieprzone to objaw bedzie taki sam.

: czw mar 01, 2007 14:49
autor: Jerzas
inek01 pisze:To raczej nie jest dobre rozwiazanie.
To ja też wiem i naprawilem już wszystko, ale trzymam samochód pod blokiem i nie od razu miałem czas żeby się tym zająć więc improwizowałem.

: czw mar 01, 2007 16:40
autor: LUKASZ607
jesli centralny byl zamkniety od srodka i kluczyk przekrecalem w pozycje zamykania to wtedy nic sie nei działo

: czw mar 01, 2007 17:08
autor: inek01
Dobra mam juz chyba ostatni pomysl.
Wez kawalek przewodu i (oczywiscie na podlaczonej pompce) zewrzyj ze soba na ulamek sekundy styki nr 1 - czerwono-bialy i 7 - szary. Powinien wtedy zamknac.

: czw mar 01, 2007 17:40
autor: kapalek
zrób tak jak mówi Inek u mnie było podobnie jak za mocno przekręce to sie szyby opuszczają jak o 45 stopni to sie domykają.

: czw mar 01, 2007 20:56
autor: LUKASZ607
MAM ROZUMIEC ZE MAM ZEWRZEC STYKI NA KOSTCE PRZY POMPCE ??

: czw mar 01, 2007 21:03
autor: inek01
Tak...

: czw mar 01, 2007 22:47
autor: LUKASZ607
no to sprobuje tak zrobic ;d

: czw mar 01, 2007 23:22
autor: inek01
Jak zamknie tzn ze na pewno polaczenia gdzies popieprzone.

: czw mar 08, 2007 21:59
autor: LUKASZ607
na kostce do pompki centralnego przy wylaczonym zaplonie napiecie jest w 1,4,5,9 czy tak ma byc ??

: pt mar 09, 2007 09:23
autor: inek01
LUKASZ607 pisze:na kostce do pompki centralnego przy wylaczonym zaplonie napiecie jest w 1,4,5,9 czy tak ma byc ??
Jeszcze chyba w 11 powinno byc.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=105
Poczytaj cytat ktory wrzucil rydzu.

: sob mar 10, 2007 20:03
autor: LUKASZ607
Połaczylem przewodem piny takjak mowiles pompka zadzialala ale samochod sie nei zamknal odlaczylem wezyk od pompki i jeszcze raz zwarlem te styki i okazalo sie ze pompka pompuje powietrze a mi sie wydaje ze powinno zasysac aby zamknac jak przylozylem palec i zatkalem pompke to wtedy szyby zaczely sie opuszczac :( co to moze byc ??

: sob mar 10, 2007 21:49
autor: inek01
LUKASZ607 pisze:aby zamknac jak przylozylem palec i zatkalem pompke to wtedy szyby zaczely sie opuszczac
Naprawde niezly cyrk.
Rozumiem ze trzymales caly czas zwarte piny, bo pompka nie ma nic do domykania.