Strona 3 z 4

: pn mar 21, 2005 11:46
autor: czyś
Nie chcę się wymądrzać, ale a propos ciśnienia: teoretycznie to 9:1= 9 x ciśnienie atmosferyczne (9 atm). Ale na silniku to nie to samo, bo dochodzi kilka dodatkowych czynników (pod wpływem sprężania rośnie temperatura gazu, czyli powietrza w cylindrze, co pociąga za sobą dalszy wzrost ciśnienia, poza tym cylinder nigdy nie opróżnia się całkowicie - nigdy ciśnienia nie mierzy się na 1 cyklu, a zauważyłeś że stopniowo rośnie i dopiero po chwili stabilizuje się na poziomie max- popatrz na manometr podczas pomiaru)

Ale co tam, lepiej :pub: się napić

: pn mar 21, 2005 15:22
autor: chrzancio
czyś pisze:Nie chcę się wymądrzać, ale a propos ciśnienia: teoretycznie to 9:1= 9 x ciśnienie atmosferyczne (9 atm). Ale na silniku to nie to samo, bo dochodzi kilka dodatkowych czynników (pod wpływem sprężania rośnie temperatura gazu, czyli powietrza w cylindrze, co pociąga za sobą dalszy wzrost ciśnienia, poza tym cylinder nigdy nie opróżnia się całkowicie - nigdy ciśnienia nie mierzy się na 1 cyklu, a zauważyłeś że stopniowo rośnie i dopiero po chwili stabilizuje się na poziomie max- popatrz na manometr podczas pomiaru)

Ale co tam, lepiej :pub: się napić
Pewnie ze masz racje. Nie watpie w to... poprstu w tym temacie bylem nie doinformowany! hehe Piwka tez sie chetnie napije ale nadal nurtuje mnie ta sprawa z głowica...
Nie wiesz co dokladnie bylo nie tak w Twojej? Wymieniales cala czy regenerowales,a jezeli tak to co? Masz moze pojecie czy ten moj "tuning" moze miec racje bytu w rzeczywistosci ?? ;p

: pn mar 21, 2005 19:13
autor: czyś
Nic nie przerabiałem, wymieniłem zawory, nawet nie było potrzeby planować. Wentyle ssące "zarosły" od góry od oleju wciąganego przez uszczelniacze na trzonkach (nagar) i zaczęły pękać (przegrzanie). Plus holenderscy mechanicy - przesunięty pasek rozrządu. Plus podstawa pod wtryskiem.
Teraz no problem, tyle, że AAM to nie rakieta.

: pn mar 21, 2005 22:25
autor: chrzancio
czyś pisze:Nic nie przerabiałem, wymieniłem zawory, nawet nie było potrzeby planować. Wentyle ssące "zarosły" od góry od oleju wciąganego przez uszczelniacze na trzonkach (nagar) i zaczęły pękać (przegrzanie). Plus holenderscy mechanicy - przesunięty pasek rozrządu. Plus podstawa pod wtryskiem.
Teraz no problem, tyle, że AAM to nie rakieta.
No dziekuje Ci bardzo! Teraz jestem mądrzejszy o troche!

MOZE JACYŚ INNI UŻYTKOWNICY SILNIKÓW AAM MIELI JAKIEŚ USTERKI?
JAKIE MACIE SPALANIE?
OPINIE,PORADY??

: wt mar 22, 2005 09:08
autor: premko
Mam golfika z silnikiem AAM i ma przejechane 144 tys. Na autostradzie

jak wracałem z niemiec spalił mi jakies 7 litrów, po mieście pali jakieś 8

do 8,5 litra benzyny. Na gazie po mieście jakieś 11 litrów zimą - 10

latem. Na trasie z Zakopanego 4 osoby + pełny bagaznik przy prędkoście

150 - 160 kmh jakies 9 litrów mi spalił (gazu).

: wt mar 22, 2005 09:08
autor: premko
Mam golfika z silnikiem AAM i ma przejechane 144 tys. Na autostradzie

jak wracałem z niemiec spalił mi jakies 7 litrów, po mieście pali jakieś 8

do 8,5 litra benzyny. Na gazie po mieście jakieś 11 litrów zimą - 10

latem. Na trasie z Zakopanego 4 osoby + pełny bagaznik przy prędkoście

150 - 160 kmh jakies 9 litrów mi spalił (gazu).

: wt mar 22, 2005 20:57
autor: czyś
W miescie motor super. Passat 91, 8,5 lato, 9 zima, trasa - 5,7-6.

: śr mar 30, 2005 22:29
autor: tomi4you
Witam, mam ten sam problem samochod jeszcze 3 mc temu palil w miescie ok 10L/100km teraz spala 14L. Niestety nieudalo sie ustalic jaka moze byc przyczyna :( Chyba bedzie trzeba go sprzedac :(


-----------------------------------------
Golf III 1.8 AAM 94' Kombi

: śr mar 30, 2005 23:25
autor: P!@sek
sonda coś chrzani !! wymień ją !! :hmm:

: czw mar 31, 2005 04:24
autor: chrzancio
P!@sek pisze:sonda coś chrzani !! wymień ją !! :hmm:
Nie sonda.... jest nowa więc coś innego...
Jezeli komukolwiek przydazylo sie cos takiego ze spalaniem niech napisze jak sobie poradził...

KAŻDA INFORMACJA MOŻE BYĆ NA WAGĘ ZŁOTA!!

: czw mar 31, 2005 17:02
autor: P!@sek
no to wtryski ci leją :chytry:

: czw mar 31, 2005 19:19
autor: Michael G60
Chyba jeden...

: czw mar 31, 2005 21:26
autor: chrzancio
P!@sek pisze:no to wtryski ci leją :chytry:
Fachowiec oglądał i też nie to... pozatym na gazie by tyle nie wciagal...
Zostaje chyba tylko głowica...
Czytalem juz ze ludzie mieli takie problemy i zmieniali głowice tyle ze najczesciej na wielopunkt... a ja mam mozliwosc kupna glowicy od ABSa po planowaniu itp za 300 co wy nato?

: śr kwie 06, 2005 01:05
autor: chrzancio
No i KUPIŁEM GŁOWICE.
Jestem w połowie roboty. Wyciągnołem stara i niestety wygląda na dobrą.
Mam nowy dolocik powietrza wypolerowany bez "jeża".
Zmontujemy zobaczymy :food: