AFT 1,6 gaśnie podczas jazdy i na postoju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Przede wszystkim masz pajechać na kompa, żeby sczytać błędy (nie czytam już całości i nie wiem czy byłeś czy nie ale wynika z tego, że chyba nie) Podpięcie pod kompa w moim mieście (niedaleko Ciebie) to kwota 50 zł u elektromechanika. W serwisie z całą diagnostyką silnika robią to za 100 (VW Wątarski - może słyszałeś; chyba jedyny serwis, który nie bierze 100zł za samo podpiecie+ mają niezłych elektroników) Kiedy elektromechanik podłączy Ci auto do kompa odczyta Ci błędy. Możliwe, że masz uszkodzony taki podzespół, że nam na podstawie twoich "zeznań" trudno to ustalić. Diagnostyka VAG powinna wykazać prawie wszystkie niedomagania elektroniki. Jeśli okaże się, że jest błąd w kompie i nie daje się usunąć wówczas należy wymienić daną część. Radziłbym jechać do dobrego elektromechanika i DOKŁADNIE opowiedzieć mu wszystkie okoliczności powstania usterki i bardzo dokładnie czym się objawia. Jeśli komputer nie wkarze błędów proponuje profilaktycznie przegrać SOFT do ECU i przede wszystkim sprawdzić położenie aparatu. Auto data podaje, że twój zapłon jest nieregulowalny ale warto sprawdzić w kompuetrze jak wygladają nastawy podstawowe. pozdrawiam
Witam Panowie
Maszyna chodzi jak burza
Wymieniłem świece, kable, kopułkę i palec + ustawienie zapłonu za pomocą strobola w porządnym warsztacie. Robocizna kosztowała mnie 35zł stwierdziłem, że za takie grosze nie warto samemu się zabierać.
Dziękuję wszystkim za rady i zainteresowanie.
Pozdrawiam
Harry
Maszyna chodzi jak burza
Wymieniłem świece, kable, kopułkę i palec + ustawienie zapłonu za pomocą strobola w porządnym warsztacie. Robocizna kosztowała mnie 35zł stwierdziłem, że za takie grosze nie warto samemu się zabierać.
Dziękuję wszystkim za rady i zainteresowanie.
Pozdrawiam
Harry
dobra,dzięki ja też w swoim będe musiał skorygować zapłon,bo wydaje mi się że jak na 101 kucy to on powinien dużo lepiej śmigać (bo raz sobie pokręciłem aparatem i to chyba będzie przez to). tylko gdzie ja znajdę uczciwego gościa który mi to ustawi....,bo komputer trzeba blokować z tego co chłopaki napisali...
Odświeżam troszkę temat ponieważ od tak postanowiłem wybrać się do serwisu aby podpiąć się do kompa i zobaczyć czy coś mu dolega. Do tej pory nie było z nim problemów, dziś jednak jakby wyczuł, że jedziemy do serwisu i zgasł mi po drodze. Już go nie odpaliłem, sholowałem do garażu i mam kolejną zagadkę.
- czanklas22
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: pn mar 12, 2007 20:02
- Lokalizacja: Grudziądz
- czanklas22
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: pn mar 12, 2007 20:02
- Lokalizacja: Grudziądz
Nie dojechałem.
[ Dodano: 16 Mar 2007 18:58 ]
Dziś otrzymałem nowy czujnik halla do aparatu zapłonowego Sagem z Allegro. Koszt 80zł. Sagem jest jednak rozbieralny pod warunkiem, że ma się trochę chęci i zdolności ślusarskich, także nowy hall siedzi już w aparacie. Jednak nie włożyłem go jeszcze do autka bo robota się troszkę przeciągnęła i już jest ciemno. Jak włożę to zdam kolejną relację.
Pozdrawiam
[ Dodano: 16 Mar 2007 18:58 ]
Dziś otrzymałem nowy czujnik halla do aparatu zapłonowego Sagem z Allegro. Koszt 80zł. Sagem jest jednak rozbieralny pod warunkiem, że ma się trochę chęci i zdolności ślusarskich, także nowy hall siedzi już w aparacie. Jednak nie włożyłem go jeszcze do autka bo robota się troszkę przeciągnęła i już jest ciemno. Jak włożę to zdam kolejną relację.
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 307 gości