Strona 3 z 3

Re: MK2 G60 - pomożcie

: czw lut 17, 2005 16:34
autor: GTO
Quatro7 pisze:
Apsik pisze:Witam!!
Przed wakacjami znalazlem na http://www.vwgolf.pl obszerny artykul wlasciciela MK 2 Rallye - ma moze ktos namiary na tego goscia???
Niedawno kupilem MK2 G60 i potrzebowalbym pomocy - chcialbym podmienic G60 z Kompressorem Mercedesa (Eaton M65) - wie moze ktos jak to zrobic?
moje gg:5342886
a co w konću z tą zamianą :?: jakie ona korzysci przynosi :?:
korzysci to chyba nie bo ma mniejsza wydajnosc jak G- a po zwiekszeniu przekładni bardzo szybko sie konczy, jak już to pakować sie w LYSHOLM'a

Obrazek
Obrazek
Obrazek

: czw lut 17, 2005 16:41
autor: tofik

: czw lut 17, 2005 16:46
autor: Apsik
Zamiana na kopressor niezrealizowana :( bo kolesie co to robia doradzili mi pozostanie przy G60 i regeneracji.
1. trzeba miec kupe czasu zeby to zrobic,
2. Jeszcze wieksza kupe pieniedzy
3. Jakas firme (w Polsce raczej takiej niema) ktora sie tego podejmie :crazy:
No i w ten sposob powstal MK2G60 Stage 2 - a pozna wiosna na 100% bedzie Stage 3 i kilka diamencikow :)
http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=7551

Co do przerobki na kompressor z Merca to jest tak (korzysci):
1. Wzrost mocy <-> Kompressor pompuje wiecej (1,3 - 1,4bar) ale i tak nie mozna mowic o "proporcjonalnym" wzroscie mocy do cisnienia, poniewaz ten kompresor ZJADA wiecej KM zeby sie mogl krecic (ogolnie: kreci sie/obraca/pracuje ciezej niz G60 wic gdyby G60 pompowalo 1,3bar to auto byloby mocniejsze)
2. Charakterystyczny dzwiek <->Kompressor jest glosniejszy od G60
3. Wytrzymałość <-> Kompressor powinien w teorii wytrzymac wiecej niz G60 - ale jak twierdza ludzie z ORZ-Motorsport jeszcze tego niewiadomo bo zaden z kompresorkow niema 10lat