MK2 G60 - pomożcie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Re: MK2 G60 - pomożcie

Post autor: GTO » czw lut 17, 2005 16:34

Quatro7 pisze:
Apsik pisze:Witam!!
Przed wakacjami znalazlem na http://www.vwgolf.pl obszerny artykul wlasciciela MK 2 Rallye - ma moze ktos namiary na tego goscia???
Niedawno kupilem MK2 G60 i potrzebowalbym pomocy - chcialbym podmienic G60 z Kompressorem Mercedesa (Eaton M65) - wie moze ktos jak to zrobic?
moje gg:5342886
a co w konću z tą zamianą :?: jakie ona korzysci przynosi :?:
korzysci to chyba nie bo ma mniejsza wydajnosc jak G- a po zwiekszeniu przekładni bardzo szybko sie konczy, jak już to pakować sie w LYSHOLM'a

Obrazek
Obrazek
Obrazek


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

tofik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 21:15
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: tofik » czw lut 17, 2005 16:41



Trzeba ciac metal i krzesac iskry!!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » czw lut 17, 2005 16:46

Zamiana na kopressor niezrealizowana :( bo kolesie co to robia doradzili mi pozostanie przy G60 i regeneracji.
1. trzeba miec kupe czasu zeby to zrobic,
2. Jeszcze wieksza kupe pieniedzy
3. Jakas firme (w Polsce raczej takiej niema) ktora sie tego podejmie :crazy:
No i w ten sposob powstal MK2G60 Stage 2 - a pozna wiosna na 100% bedzie Stage 3 i kilka diamencikow :)
http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=7551

Co do przerobki na kompressor z Merca to jest tak (korzysci):
1. Wzrost mocy <-> Kompressor pompuje wiecej (1,3 - 1,4bar) ale i tak nie mozna mowic o "proporcjonalnym" wzroscie mocy do cisnienia, poniewaz ten kompresor ZJADA wiecej KM zeby sie mogl krecic (ogolnie: kreci sie/obraca/pracuje ciezej niz G60 wic gdyby G60 pompowalo 1,3bar to auto byloby mocniejsze)
2. Charakterystyczny dzwiek <->Kompressor jest glosniejszy od G60
3. Wytrzymałość <-> Kompressor powinien w teorii wytrzymac wiecej niz G60 - ale jak twierdza ludzie z ORZ-Motorsport jeszcze tego niewiadomo bo zaden z kompresorkow niema 10lat


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 356 gości