Strona 3 z 3

: sob lut 17, 2007 00:22
autor: mcsym
woytooo, dzieki, ale u mnie nie jest to takie regularne... pojawia się czasem po 20 km, a czasem po 200...

: pn lut 19, 2007 21:47
autor: woytooo
hej,ciezko ci bedzie dojsc bazujac tylko na poradach z forum,ja bym zawiozl auto do elektryka,pzdr

: pn lut 19, 2007 22:54
autor: hubim
Witam. Mam podobne problemy z zapłonem. Mianowicie gdy silnik jest rozgrzany w czasie jazdy odcinany jest zapłon. Musze poczekać pare minut(ok.15) i ponownie moge uruchomić silnik. Dzieje sie to raz na jakis czas lub po przejechaniu ok 200-300 kilometrów. Wymieniłem kopułkę i palec, ale problem pozostał. Z góry dziękuję

: pn lut 26, 2007 20:39
autor: mcsym
KONIEC problemu !!!!!!!!!!!!! Wszystkiemu był winny czujnik Halla, tak jak przypuszczała większość. Dziekuję za pomoc!

: pt mar 16, 2007 21:33
autor: edyta karpinska
hej ja mam podobny problem z tym ze niezupelnie zwiazany z wilgocia tylko z temperatura silnika. gdy auto jest zimne wszystko jest ok ale gdy zlapie odpowiednia temperature to jak wprowadzam go na 2000 tys obrotow zaczyna skakac obrotami tak jakby dziura w gazie

: pn mar 19, 2007 18:05
autor: mcsym
edyta karpinska, a to nie wiem... spróboj założyć nowy temat, bo to jednak troszke inne objawy...

: ndz lip 08, 2007 17:10
autor: hirsh
Cześć!

Od niedawna jestem posiadaczem VW Jetty 1,8 gt 16v LPG
Mam chyba problem opisany powyżej, tzn podczas jazdy obroty nie są płynne i strasznie szarpie, do tego dusi sie i strzela chyba z filtra powietrza ale tylko podczas jazdy gdy auto musi się "zebrać". Jeżeli to ten "czujnik Halla" to bardzo proszę o pomoc w zlokalizowaniu go pod maską. Z góry dziękuje fachowcom tu obecnym:)

Pozdrawiam :)

: ndz lip 08, 2007 17:59
autor: mcsym
No musi być gdzieś przy kopułce, gdzie dokładnie to nie wiem...

: ndz lip 08, 2007 18:26
autor: hirsh
Chciałem dodać iż wymienilem już filtry pow i gazu, świece kable, przeczysciłem aparat zaplonowy, także już nie wiem:)
widze na allegro jakie sa ceny nowych hallów 120-150 pln

a co do tematu to moglbym prosić jakąś instrukcję jak sie demontuje halla?:)

pozdrawiam Cię i dziękuje za zainteresowanie:)

: pn lip 09, 2007 00:06
autor: mcsym
Za nowy hall zapłaciłem 70 zł, a na allegro po 80 widziałem.

co do demontażu, to u mnie trzeba było wpierw oczywiście kable odpiąć, zdjąć kopułkę, palec, wyjąć cały aparat i później go rozebrać- wybić bolec i odkręcić sam czujnik. skomplikowane nie jest.

jesteś pewien, że kopułka jest dobra? bo czasem wyczyszczenie nie wystarczy...

ten sam problem

: śr sie 01, 2007 13:45
autor: @rAm
Też mam ten problem jutro jadę do mechanika żeby to zmienił. Ale ciekawi mnie inna rzecz niezwiązana z tematem: czy za zmianę silniczka krokowego (oryginał bosch z wymiana) normalne jest zapłacić 600zl?? :panna: Czy już szukać innego mechanika?