Strona 3 z 5

: wt sty 30, 2007 15:14
autor: kakalia
Dolanczam sie do tematu, mam ten sam problem, mam wrazenie jakby silnik nierowno zaczynal pracowac. Nagla strata mocy podczas jazdy i wszystko dokladnie tak jak przedmowcy opisuja.

Swiece mam OK, kable tez sa OK

Nie mam sondy lambda.

Gaznik mi nie zamarza.

Moje auto o Golf II 1,6 benz.+ LPG rok 1985.

Zarowno na LPG jak i na benz. miewa takie ataki.

Co robic, gdzie jeszcze szukac??

: wt sty 30, 2007 15:39
autor: MrUkAs
Chyba to jakas wada wrodzona golfow... ;(

: wt sty 30, 2007 16:00
autor: Mis
hmmm, a nie podeszlaby zamiast oryginalnej rury cieplego powietrza taka od odkurzacza? Gdyby ja jakos dopasowac nic by sie nie stalo?

: wt sty 30, 2007 16:06
autor: MrUkAs
Pewnie jakby dobrze dopasowana byla to nic by sie nie stalo. W sumie to nawet nie mam rury od odkurzacza... ;(

: wt sty 30, 2007 16:15
autor: Mis
MrUkAs pisze: sumie to nawet nie mam rury od odkurzacza... ;(
to moze czas kupic nowa do domu :hmm:

: wt sty 30, 2007 16:40
autor: kaktus1
witam
temat mi podpasowal wiec sie dolaczam.
wlasnie dojechalem z goleniowa do gdyni(300km).po okolo 100 km silnik zaczal dziwnie sie zachowywac a mianowicie:
1)jadac na piatym czy czwartym lub trzecim biegu wciaskam gaz a on zamiast wyrwac do przodu to zamula i dopiero po chwili przyspiesza
2)jak dojezdzam do skrzyzowania z czerwonym swiatlem wciskam sprzeglo a on gubi calkowicie obroty i gasnie w trakcie jazdy nawet przy 80km/h.
3)jak stoje na czerwonym i cudem trzyma obroty minimalne(raz trzyma raz nie)przy ruszaniu wciskam gaz mocno puszczam sprzeglo powoli a on zamiast wyrwac do przodu gasnie i dopiero po ponownym odpaleniu jak przygazuje to rusza

mysle ze dokladnie opisalem moje dolegliwosci a w zasadzie mojego golf
prosze o diagnoze.moze to byc zapchany filtr paliwa?a moze pompa paliwa?

[ Dodano: 30 Sty 2007 16:36 ]
ludzie pomozcie
jestem na wyjezdzie i nie wiem co mam robiic.nie chcem zeby mnie jakis mechanior skroil a tak bedzie jesli nie bede wiedzial co jest grane.zrobi mi wiele niepotrzebnych rzeczy i powie ze to trzeba bylo zrobic wiec sami rozumiecie
dzieki z gory za pomoc

: wt sty 30, 2007 19:13
autor: ppoll27
MrUkAs pisze:
mniszek pisze:
mnich pisze:ale to nie jest wina cewki ale sombdy lamdy
no nie bylbym taki pewien, mialem te same problemy co mnich, i MrUkAs, a u mnie byl dziurawy kabelek podcisnienia :kac: wiec przyczyn moze byc tyle co czesci w golfie.
Dokladnie. Ja juz sporo powymienialem i nic. Pomysly sie skonczyly. Dlatego juz sie przyzwyczajam do takiej a nie innej jazdy podczas wilgotnych dni. :/
Hej hej weseli ludkowie - a sprawdzaliście czujnik Halla ? Bo tak sobie patrze że jeden z was ma NZ (czyli Digijet'a) drugi ma MH czyli gaźnik 2e3 a zapłon macie identyczny TSZ-H - więc jak objawy podobne to trzeba by sprawdzić a) czujnik Halla i b) sterownik TSZ-H - z tego co widzę na forum to sporo ludzi ma problemy z czujnikiem Halla - spróbuje wrzucić fotki jak to się robi.

Fotki: http://rapidshare.com/files/14121457/1.zip.html

: wt sty 30, 2007 19:34
autor: MrUkAs
No mechanior mi mowil o czujniku Halla, ale to dosc drogie + wymiana droga. Czytalem o halla i jak jest niesprawny to raczej inne objawy sa, anizeli te, co my may. Wiec raczej wykluczam halla...

: wt sty 30, 2007 22:48
autor: Brother
Moze to byc albo pompka albo filtr w moim przypadku tak bylo .
Witam ... miałem podobny problem . Takie same objawy jak poprzednicy ... tylko u mnie to był problem z pompka paliwa ... Mianowicie jezdzilem na resztce paliwa i gdy jechalem tracil wogle moc nie chciał ciagnac ciskalem gaz ale nie reagowal i po chwili gasl poczekalem chwile czasami odpalal i jechalem dalej . bylem w warsztacie i mechanik powiedział ze pompka sie zaciera i jak nie ma paliwa to pracuje na sucho ... bo nie wolno jezdzic na resztce (a ja tego jeszcze nie wiedzialem ) ale jeszcze byla nadzieja na odzyskanie jej ... wiec zalalem dosyc sporo w niego zeby nie bylo juz nigdy na resztce . I do tej pory wszytko jest w normie . I nigdy nie dopuszczam zeby wskażnik paliwa zachodził na czerwone pole .

: wt sty 30, 2007 23:11
autor: ppoll27
MrUkAs pisze:No mechanior mi mowil o czujniku Halla, ale to dosc drogie + wymiana droga. Czytalem o halla i jak jest niesprawny to raczej inne objawy sa, anizeli te, co my may. Wiec raczej wykluczam halla...
A widziałeś chociaż ten link - tam masz opisane jak sprawdzic samemu omomierzem w 15 minut ...

: wt sty 30, 2007 23:49
autor: Przybek
rura od odkurzacza do blachy od kolektora wydechowego ?? chyba wam se spali lub rozpusci :bajer:

: wt sty 30, 2007 23:53
autor: Mis
Przybek pisze:chyba wam se spali lub rozpusci

chyba masz racje..nietrafiony pomysl :smoke:

: śr sty 31, 2007 00:08
autor: Przybek
w sklepie taka rura kosztuje kilkanascie zl wystarczy podac tylko rozmiar i dlugosc pasuja od wiekszosci aut
i przypominam ze ten zawor w obudowie filtra nie ma nic wspolnego z temp silnika i ssaniem to jes zupelnie co innego
Pozdrawiam

: śr sty 31, 2007 11:05
autor: MrUkAs
Pompke paliwa wykluczam, bo gdy nie pada wszystko jest OK. U mnie to raczej nie pompka, a cos z elektryka tylko co to juz zagadka...