Brak mocy,samochod nie chce jechac

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kakalia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn sty 22, 2007 00:39
Lokalizacja: SC

Post autor: kakalia » wt sty 30, 2007 15:14

Dolanczam sie do tematu, mam ten sam problem, mam wrazenie jakby silnik nierowno zaczynal pracowac. Nagla strata mocy podczas jazdy i wszystko dokladnie tak jak przedmowcy opisuja.

Swiece mam OK, kable tez sa OK

Nie mam sondy lambda.

Gaznik mi nie zamarza.

Moje auto o Golf II 1,6 benz.+ LPG rok 1985.

Zarowno na LPG jak i na benz. miewa takie ataki.

Co robic, gdzie jeszcze szukac??



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » wt sty 30, 2007 15:39

Chyba to jakas wada wrodzona golfow... ;(


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » wt sty 30, 2007 16:00

hmmm, a nie podeszlaby zamiast oryginalnej rury cieplego powietrza taka od odkurzacza? Gdyby ja jakos dopasowac nic by sie nie stalo?



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » wt sty 30, 2007 16:06

Pewnie jakby dobrze dopasowana byla to nic by sie nie stalo. W sumie to nawet nie mam rury od odkurzacza... ;(


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » wt sty 30, 2007 16:15

MrUkAs pisze: sumie to nawet nie mam rury od odkurzacza... ;(
to moze czas kupic nowa do domu :hmm:



kaktus1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 19:41
Lokalizacja: goleniow

Post autor: kaktus1 » wt sty 30, 2007 16:40

witam
temat mi podpasowal wiec sie dolaczam.
wlasnie dojechalem z goleniowa do gdyni(300km).po okolo 100 km silnik zaczal dziwnie sie zachowywac a mianowicie:
1)jadac na piatym czy czwartym lub trzecim biegu wciaskam gaz a on zamiast wyrwac do przodu to zamula i dopiero po chwili przyspiesza
2)jak dojezdzam do skrzyzowania z czerwonym swiatlem wciskam sprzeglo a on gubi calkowicie obroty i gasnie w trakcie jazdy nawet przy 80km/h.
3)jak stoje na czerwonym i cudem trzyma obroty minimalne(raz trzyma raz nie)przy ruszaniu wciskam gaz mocno puszczam sprzeglo powoli a on zamiast wyrwac do przodu gasnie i dopiero po ponownym odpaleniu jak przygazuje to rusza

mysle ze dokladnie opisalem moje dolegliwosci a w zasadzie mojego golf
prosze o diagnoze.moze to byc zapchany filtr paliwa?a moze pompa paliwa?

[ Dodano: 30 Sty 2007 16:36 ]
ludzie pomozcie
jestem na wyjezdzie i nie wiem co mam robiic.nie chcem zeby mnie jakis mechanior skroil a tak bedzie jesli nie bede wiedzial co jest grane.zrobi mi wiele niepotrzebnych rzeczy i powie ze to trzeba bylo zrobic wiec sami rozumiecie
dzieki z gory za pomoc



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » wt sty 30, 2007 19:13

MrUkAs pisze:
mniszek pisze:
mnich pisze:ale to nie jest wina cewki ale sombdy lamdy
no nie bylbym taki pewien, mialem te same problemy co mnich, i MrUkAs, a u mnie byl dziurawy kabelek podcisnienia :kac: wiec przyczyn moze byc tyle co czesci w golfie.
Dokladnie. Ja juz sporo powymienialem i nic. Pomysly sie skonczyly. Dlatego juz sie przyzwyczajam do takiej a nie innej jazdy podczas wilgotnych dni. :/
Hej hej weseli ludkowie - a sprawdzaliście czujnik Halla ? Bo tak sobie patrze że jeden z was ma NZ (czyli Digijet'a) drugi ma MH czyli gaźnik 2e3 a zapłon macie identyczny TSZ-H - więc jak objawy podobne to trzeba by sprawdzić a) czujnik Halla i b) sterownik TSZ-H - z tego co widzę na forum to sporo ludzi ma problemy z czujnikiem Halla - spróbuje wrzucić fotki jak to się robi.

Fotki: http://rapidshare.com/files/14121457/1.zip.html


TDPower

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » wt sty 30, 2007 19:34

No mechanior mi mowil o czujniku Halla, ale to dosc drogie + wymiana droga. Czytalem o halla i jak jest niesprawny to raczej inne objawy sa, anizeli te, co my may. Wiec raczej wykluczam halla...


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
Brother
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz lut 13, 2005 16:18
Lokalizacja: Warmia-Mazury
Kontakt:

Post autor: Brother » wt sty 30, 2007 22:48

Moze to byc albo pompka albo filtr w moim przypadku tak bylo .
Witam ... miałem podobny problem . Takie same objawy jak poprzednicy ... tylko u mnie to był problem z pompka paliwa ... Mianowicie jezdzilem na resztce paliwa i gdy jechalem tracil wogle moc nie chciał ciagnac ciskalem gaz ale nie reagowal i po chwili gasl poczekalem chwile czasami odpalal i jechalem dalej . bylem w warsztacie i mechanik powiedział ze pompka sie zaciera i jak nie ma paliwa to pracuje na sucho ... bo nie wolno jezdzic na resztce (a ja tego jeszcze nie wiedzialem ) ale jeszcze byla nadzieja na odzyskanie jej ... wiec zalalem dosyc sporo w niego zeby nie bylo juz nigdy na resztce . I do tej pory wszytko jest w normie . I nigdy nie dopuszczam zeby wskażnik paliwa zachodził na czerwone pole .


http://www.poznajsekret.pl/eko,sekret/?s=loza&p=5677

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » wt sty 30, 2007 23:11

MrUkAs pisze:No mechanior mi mowil o czujniku Halla, ale to dosc drogie + wymiana droga. Czytalem o halla i jak jest niesprawny to raczej inne objawy sa, anizeli te, co my may. Wiec raczej wykluczam halla...
A widziałeś chociaż ten link - tam masz opisane jak sprawdzic samemu omomierzem w 15 minut ...


TDPower

Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » wt sty 30, 2007 23:49

rura od odkurzacza do blachy od kolektora wydechowego ?? chyba wam se spali lub rozpusci :bajer:


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » wt sty 30, 2007 23:53

Przybek pisze:chyba wam se spali lub rozpusci

chyba masz racje..nietrafiony pomysl :smoke:



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » śr sty 31, 2007 00:08

w sklepie taka rura kosztuje kilkanascie zl wystarczy podac tylko rozmiar i dlugosc pasuja od wiekszosci aut
i przypominam ze ten zawor w obudowie filtra nie ma nic wspolnego z temp silnika i ssaniem to jes zupelnie co innego
Pozdrawiam


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » śr sty 31, 2007 11:05

Pompke paliwa wykluczam, bo gdy nie pada wszystko jest OK. U mnie to raczej nie pompka, a cos z elektryka tylko co to juz zagadka...


www.SportCom.PL

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 366 gości