Strona 3 z 4

: pt sty 26, 2007 18:28
autor: Szosownik
Przybekwyjełem te wszystkie pokrętła od nawiewu i powiem ci że ta twoja fotka nic mi nie mówi!
nie wiem o co chodzi!

: pt sty 26, 2007 22:01
autor: pawel3
jeśli nic Ci nie mówi fotka to w takim razie po nitce do kłębka zaczynając od pokręteł aż dotrzesz do tego zaworu który jest na foto. musisz podążać za linką od sterowania ciepłem...

: pt sty 26, 2007 22:19
autor: Szosownik
czyli ta fotka nie jest robiona tam przy pokrętłach tylko dalej bardziej przy nagrzewnicy tak?

: pt sty 26, 2007 22:22
autor: Przybek
ten zawo znajduje sie nad nogami pasazera pod schowkiem , musisz ta obudowe zdematowac i tam znajdziesz ten zawor
Pzdrawiam

: pt sty 26, 2007 22:24
autor: Szosownik
ok :D
jutro napisze ci co zdziałałem :D
pozdro :bigok:

: pt sty 26, 2007 22:26
autor: marek2907
Szosownik pisze:ok :D
jutro napisze ci co zdziałałem :D
pozdro :bigok:
jak coś to służę pomocą :wink:

nie jest za ciepło....

: pt sty 26, 2007 22:35
autor: kris69
miałem podobną sytuację, silnik nagrzany dobrze, nie przegrzewał się a w kabinie zimno............!!! jeździłem dwa dni i zanim trafiłem do mechanika otworzyłem maske i w zbiorniczku prawie brak płynu!!!!!!!!!! puściła uszczelka{oring} po wymianie płynu na zimowy przy króćcu w miejscu gdzie znajduje się termostat {mk3 1.4 1993 3D}.i wyciekał płyn!!!po wymianie oringu i uszczelnieniu silikonem czerwonym wyciek zlikwidowałem,ale w kabinie nadal zimno!!!! no i z kolesiem ściągnąłem wąż wchodzący do nagrzewnicy i sucho.dopiero za chwilę odpowietrzył się i już jest ok!!! może to jest to.........................pozdrawiam

: pt sty 26, 2007 22:49
autor: pawel3
Szosownik pisze:czyli ta fotka nie jest robiona tam przy pokrętłach tylko dalej bardziej przy nagrzewnicy tak?
no dokładnie to nie przy pokrętłach. zrób tak jak piszemyz kolega,trzeba dostac się do zaworu i zobaczyć co jest nie tak.

: pt sty 26, 2007 22:50
autor: Szosownik
dopierdziele jutro płynu i zobaczymy
kris69
a czym się odpowietrzyło?
korkiem?

[ Dodano: 26 Sty 2007 21:57 ]
kto chce kupić mk3 :grin:

[ Dodano: 26 Sty 2007 22:08 ]
a i jeszcze jedno!
czy filtr przeciwpyłkowy ma coś do nawiewu?

: sob sty 27, 2007 00:57
autor: marek2907
Szosownik pisze:a i jeszcze jedno!
czy filtr przeciwpyłkowy ma coś do nawiewu?
oczywiscie że tak ale raczej do jego intensywności niż do jego maksymalnego nagrzania

: sob sty 27, 2007 14:47
autor: Szosownik
wszystkie linki od nawiewu sprawdzone :!:
no i wszystko z nimi ok :!:
płynu też dolałem więcej
jednak to pewnie będzie ta nagrzewnica :(
przewody z płynem które do niej dochodzą są gorące :!:
no i weź teraz wymień tą nagrzewnicę
dostęp do niej jest zajebisty

: sob sty 27, 2007 15:25
autor: bohunos
to może ja podrzucę jakiś pomysł bo miałem coś podobnego, tylko że zaraz po wymianie płynu. Węże od nagrzewnicy gorące a w kabinie zimno. I oto co zrobiłem. Zapaliłem samochód z otwartym zbiorniczkiem i poczekałem aż nagrzeje się do momentu włączenia wentylatora. Następnie zgasiłem NIE ZAMYKAŁEM ZBIORNICZKA i poszedłem spać :grin: . Rano dolałem płynu i wszystko już jest ok.

Co do płukania układu to jest taki specjalny środek (nie pamiętam nazwy) który się wlewa do chłodnicy i uruchamia silnik. Później trzeba go wypłukać czystą wodą i zalać nowy płyn. Jest całkiem skuteczny. pozdro

Wg mnie

: sob sty 27, 2007 16:43
autor: macbu
Jezeli pokazuje Ci temperarure silnika 80-110 stopnie to nie otwiera ci sie do konca zawor a jezeli temperatura jest nizsza niz w/w to masz do wymiany termostat poniewaz moziwe ze sie zawiesil i nie puszcza malego obiegu tylko leci caly cazsna duzym i go mocno chlodzi...

: sob sty 27, 2007 20:15
autor: Szosownik
temperaturę trzyma cały czas 90
chyba że stoje w korkach to wzrasta do jakiś 96

[ Dodano: 27 Sty 2007 19:15 ]
termostat odpada