Strona 3 z 3

: czw mar 08, 2007 18:46
autor: przemekkum
a u mnie pod maska jest tez cos takiego i mam oznaczenie EV ale nie wiem czy cos nie bylo zmienione glowica i gora bo mam kompresje po 15 na kazdym cylindrze

: sob sty 12, 2008 20:06
autor: kubarog
Modest

sprawdź przewody WN i świece, któraś z tych rzeczy może być powodem tego strzelania :)

: sob sty 12, 2008 20:18
autor: jhosef
Lipek81 pisze:A ja tak sobie myślę, że to jest 1.6 PN. Wygląda dokładnie tak samo jak mój. Jeżeli chodzi o ten napis 1.8 Brasil - gdzieś na forum było napisane, że bloki silników 1.6 i 1.8 niczym się nie różnią. Może ktoś w przeszłości z jakiegoś powodu zamienił blok silnika i wstawił go od 1.8 - to wyjaśnia zeszlifowane numery na bloku.
Bo bloki się nie różnią. Ja mam 1,6 na pewno, a na bloku mam 1,8 wybite. Inny jest skok tłoka i stąd różnica w pojemnośći

: sob sty 12, 2008 21:10
autor: Paweł Marek
Modest, na pewno obudowa filtra powietrza jest od PN (brak dziury na śróbę składu mieszanki od góry). Sonda jest tylko w gaźniku 2EE
Zdaje się widzę wyczepiony wężyk podciśnieniowy po lewej stronie przy obudowie filtra (strona pasażera znaczy się). Leci nim lewe powietrze do gaźnika od przepustnicę. Załóż go lub zaślep, a nóż się naprawi.