Strona 3 z 12

: śr lut 23, 2005 18:39
autor: WarMachine18
no to czemu ja mam silnik GX i mam j-jetronic ?????? i duzo osub tak ma a wy piszecie ze byly tylko je-jetronic
oco chodzi

: śr lut 23, 2005 18:45
autor: WRHZ
sciagnij sobei ksiazke do mkII jest na forum i zobacz w opisie silnika!!

: śr lut 23, 2005 18:56
autor: WarMachine18
no mam k-jetronic

: śr lut 23, 2005 19:43
autor: WRHZ
No to nie wiem napisalem jak w ksiazce jest bo nei wiem po czym pozanc chociaz mam takowy silnik do sprzednai :) na module sterujacym z podsyzbia mam napisane samo JETRONIC BOSCH 0 280 800 042 (043) i 321 906 563 B to jaki to w koncu jest :) KE-.... i J-...

: śr lut 23, 2005 20:38
autor: Michael G60
taz pisze:
Michael G60 pisze:KE-Jetronic ma zawsze sonde i kata!

Co w tym dziwnego ???

Jaka rzadkość????
Z tego co ustaliłem to ten GX jest na k-jecie. Prosze dokładniej czytać temat. I po co w k-jecie sonda lambada????
To widocznie ma przebite numerki.

GX = KE-JEtronic

: śr lut 23, 2005 20:42
autor: Michael G60
marceliii pisze:Sory że się wtrącam nie na temat,ale czy w digi przy wolnych obrotach też ma miejsce regulacja składu mieszanki za pomoca regulacji ilości powietrza?
:)
A jeśli tak czy to by mogło byc przyczyna gaśniecia mojego PF jak jest zimny na niskich obrotach?
Pozdro

Ten cytat jest z forum:

"DIGIJET I DIGIFANT elektroniczne wtryski wielopunktowe pracujace przewaznie w pojedynczej
sekwencji choc spotkalem juz podwojna i poczworna w ktorym dawka paliwa jest okreslana za pomoca
przeliczen sygnalow z kilku czujnikow( predkosci walu temperatur powietrza i plynu sondy lambda uchylenie
przepustnicy cisnienie bezwzgledne/masa powietrza) "

Ciekawe rzeczy piszecie

: śr lut 23, 2005 21:28
autor: olozwirski
Ja mam silnik GX, wlasnie zrobilem 580 km na 50 litrach, wychodzi
8,6/100 normalna jazda po miescie. Rekord oszczednosci 6,9/100 autostrada w Szwecji.

: śr lut 23, 2005 21:32
autor: malutki gti
siemanko ja tez mam gx i mam go na k-jetronic mam go z kompem lambda i katem


PS jesli pali ci 15 l na sete to sprawdz czy nie masz walnietego erduktor paliwa moj gx pali rowna dyszke a jak mialem walniety reduktor to palil jak swinia laem mu za 30 zl i zrobilem jakies 50 km wymienilem mu reduktor i rodzielacz wtryskow i teraz chodzi jak laleczka POZDRO

: śr lut 23, 2005 23:20
autor: marceliii
Michael i co mam wniskować z tego co napisałeś?
:(

: śr lut 23, 2005 23:51
autor: Michael G60
marceliii pisze:Michael i co mam wniskować z tego co napisałeś?
:(
Też chciałbym wiedzieć. :jezor: Staram się pomóc.
Po Świętach szukam GTI na Digifancie...!

: śr lut 23, 2005 23:53
autor: marceliii
Spoko,dzięki za dobre chęci.
:D

: czw lut 24, 2005 22:18
autor: Robert Raburski
Jeżeli można wtrącić też mam GX-a na K-jetronic i mam sondę i kompa.Mam pytanie jak sprawdzić czy rozdzielacz paliwa jest ok

: czw lut 24, 2005 23:03
autor: andrew6
Elo takze jestem posiadaczem GX i spalanie gazu po regulacji u gazowców 8-9 trasa, 11-12 miasto.... z tym ze jak zaczną się problemy z autem to mechanicy cos szybko zaczynają zwalać wine na instalacje gazową :helm: , ostatnio chcieli mi nawet caly wtrysk wymieniac :grin: .

: pt lut 25, 2005 11:15
autor: WarMachine18
ja bylem w warsztacie zeby mi sprawdzili na kompie co jest przyczyna duzego spalania BP, to niemieli takiego wtrysku jak ja mam k-jetronic mieli tylko ke-jetronic, ale okazalo sie ze mam za bogata mieszanke paliwa wyregulowali na wolnych obrotach, ale na wysokich jest zle wiec bede dawal do naprawy ten moj wtrysk. moje spalanie bp to 20 L na 100km :(