Berni pisze:ADi997 napisał/a:
Adamtd napisał/a:
Zakładając, że nie zostałaby zachowana "europejska" kolejnośc blokowania kół - czyli pierwszy zablokowałby się tył
Ja to zrozumialem tak, że norma przewiduje blokadę kół przednich a Adamtd założył, że ten samochód nie spełnia tej normy
z czytania ze zrozumieniem masz 5:) hehe sprawne oko szakala;P
Panowie, zostawmy już hamulce bo doszliśmy do słusznego na chwilę obecną wniosku, że to zdecydowanie nie tu trzeba szukać przyczyny
[ Dodano: Pią Sty 05, 2007 12:51 ]
sas_gti pisze:e to znaczy ze w aucie homologowanym na europe korektor jest ustawiny tak ze tyl zblokuje sie wczesniej....inaczej sie tego zdania chyba nie da zinterpretowac??
To ty napisales nie ja !!!
sas_gti, sorry ale przeczytaj całe zdanie dokładnie które brzmi:
Adamtd pisze:Zakładając, że nie zostałaby zachowana "europejska" kolejnośc blokowania kół - czyli pierwszy zablokowałby się tył
Więc miałem na myśli, "europejska" kolejnośc blokowania kół jest najpierw przód potem tył, jeżeli tego nie spełnia ("nie zostałaby zachowana "europejska" kolejnośc" - w takim przypadku zablokuje się pierwszy tył.
I jeszcze jedna uwaga do tego:
sas_gti pisze:ze w aucie homologowanym na europe korektor jest ustawiny tak ze tyl zblokuje sie wczesniej...
Kolejności blokowania nie rozwiązuje się normalnie korektorem, ale konstrukcyjnie, tak aby, czy auto ma korektor czy nie ma osiągnąc kolejnośc blokowania
[ Dodano: Pią Sty 05, 2007 12:53 ]
Adamtd, jakos ciezko nam sie dogadac,
Ty z Warszawy, ja z Małopolski, ale wreszcie się dogadamy