zażuca podczas chamowania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lemax
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr lis 17, 2004 21:35
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: lemax » czw sty 04, 2007 22:16

To pewnie jakis drobiazg bo tylko zażuca przy chamowaniu w popszeg drogi !!
Co innego jakby zarzucało przy hamowaniu w poprzek....zapytaj jutro pana od polskiego :rotfl:



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt sty 05, 2007 12:33

Adamtd, jakos ciezko nam sie dogadac,

Adamtd pisze:Adamtd napisał/a:
"europejska" kolejnośc blokowania kół - czyli pierwszy zablokowałby się tył

dla mnie to znaczy ze w aucie homologowanym na europe korektor jest ustawiny tak ze tyl zblokuje sie wczesniej....inaczej sie tego zdania chyba nie da zinterpretowac??

To ty napisales nie ja !!!
Jesli miales na mysli cos innego to wyprowadz mnie z blędy a jesli nie to podaj mi przyklad takiego auta w ktorym ma miejsce taka sytacja jak napisales (tyl blokuje pierwszy)
i po tym mozna zakonczyc ten offtopic
pzdr



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » pt sty 05, 2007 13:32

Adamtd pisze: Zakładając, że nie zostałaby zachowana "europejska" kolejnośc blokowania kół - czyli pierwszy zablokowałby się tył
Ja to zrozumialem tak, że norma przewiduje blokadę kół przednich a Adamtd założył, że ten samochód nie spełnia tej normy.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Berni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: wt sty 02, 2007 01:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Berni » pt sty 05, 2007 13:38

ADi997 pisze:Adamtd napisał/a:

Zakładając, że nie zostałaby zachowana "europejska" kolejnośc blokowania kół - czyli pierwszy zablokowałby się tył

Ja to zrozumialem tak, że norma przewiduje blokadę kół przednich a Adamtd założył, że ten samochód nie spełnia tej normy
z czytania ze zrozumieniem masz 5:) hehe sprawne oko szakala;P


"życie jest walką"

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pt sty 05, 2007 13:44

Berni pisze:ADi997 napisał/a:
Adamtd napisał/a:

Zakładając, że nie zostałaby zachowana "europejska" kolejnośc blokowania kół - czyli pierwszy zablokowałby się tył

Ja to zrozumialem tak, że norma przewiduje blokadę kół przednich a Adamtd założył, że ten samochód nie spełnia tej normy


z czytania ze zrozumieniem masz 5:) hehe sprawne oko szakala;P
Panowie, zostawmy już hamulce bo doszliśmy do słusznego na chwilę obecną wniosku, że to zdecydowanie nie tu trzeba szukać przyczyny

[ Dodano: Pią Sty 05, 2007 12:51 ]
sas_gti pisze:e to znaczy ze w aucie homologowanym na europe korektor jest ustawiny tak ze tyl zblokuje sie wczesniej....inaczej sie tego zdania chyba nie da zinterpretowac??

To ty napisales nie ja !!!
sas_gti, sorry ale przeczytaj całe zdanie dokładnie które brzmi:
Adamtd pisze:Zakładając, że nie zostałaby zachowana "europejska" kolejnośc blokowania kół - czyli pierwszy zablokowałby się tył
Więc miałem na myśli, "europejska" kolejnośc blokowania kół jest najpierw przód potem tył, jeżeli tego nie spełnia ("nie zostałaby zachowana "europejska" kolejnośc" - w takim przypadku zablokuje się pierwszy tył.
I jeszcze jedna uwaga do tego:
sas_gti pisze:ze w aucie homologowanym na europe korektor jest ustawiny tak ze tyl zblokuje sie wczesniej...
Kolejności blokowania nie rozwiązuje się normalnie korektorem, ale konstrukcyjnie, tak aby, czy auto ma korektor czy nie ma osiągnąc kolejnośc blokowania

[ Dodano: Pią Sty 05, 2007 12:53 ]
Adamtd, jakos ciezko nam sie dogadac,
Ty z Warszawy, ja z Małopolski, ale wreszcie się dogadamy :pub:


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob sty 06, 2007 15:23

Adamtd pisze:Ty z Warszawy, ja z Małopolski, ale wreszcie się dogadamy
hehehe pozdrawiam :kufel:
PS a to zdanie jesli chcesz rozumiec w ten sposób który masz na msyli to nie powinno tam byc myślinka tylko przecinek :p !!! wiadonmo co robi myslik a co przecinek :p
Dlatego zeby nie wyjsc na ingnoranta nie potrafiącego czytac, upre sie ze jednak zrobiles bład interpunkcyjny i stad nieporozumeinie ale juz na szczescie wyjasnione :)
powinno byc tak "Zakładając, że nie zostałaby zachowana "europejska" kolejnośc blokowania kół, czyli gdy pierwszy zablokowałby się tył"
hehe sam sie smieje jak to czytam o co sie spieramy
pzdr



Awatar użytkownika
davidoff82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw cze 29, 2006 18:00
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Auto: Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI
Silnik: Awx
Kontakt:

Post autor: davidoff82 » sob lut 10, 2007 08:42

pasiak pisze:a korektor siły hamowania masz ? (jeśli masz to czy dobrze ustawiony ???)
podpisuje sie pod tym dwoma rękoma. Miełem identyczny problem latałęm bokami po okolicznych chodnikach i rowach (na szczęście bez ofiar) a uszkodzony był korektor, który się zawiesił czy tam zaciął, nie wiem dokładnie bo kolega mi to robił.


Lepiej mieć Parkinsona i troche powylewać,
Niż Alzheimera i zapomnieć wypić...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 234 gości