Co innego jakby zarzucało przy hamowaniu w poprzek....zapytaj jutro pana od polskiego
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Adamtd pisze:Adamtd napisał/a:
"europejska" kolejnośc blokowania kół - czyli pierwszy zablokowałby się tył
Ja to zrozumialem tak, że norma przewiduje blokadę kół przednich a Adamtd założył, że ten samochód nie spełnia tej normy.Adamtd pisze: Zakładając, że nie zostałaby zachowana "europejska" kolejnośc blokowania kół - czyli pierwszy zablokowałby się tył
z czytania ze zrozumieniem masz 5:) hehe sprawne oko szakala;PADi997 pisze:Adamtd napisał/a:
Zakładając, że nie zostałaby zachowana "europejska" kolejnośc blokowania kół - czyli pierwszy zablokowałby się tył
Ja to zrozumialem tak, że norma przewiduje blokadę kół przednich a Adamtd założył, że ten samochód nie spełnia tej normy
Panowie, zostawmy już hamulce bo doszliśmy do słusznego na chwilę obecną wniosku, że to zdecydowanie nie tu trzeba szukać przyczynyBerni pisze:ADi997 napisał/a:
Adamtd napisał/a:
Zakładając, że nie zostałaby zachowana "europejska" kolejnośc blokowania kół - czyli pierwszy zablokowałby się tył
Ja to zrozumialem tak, że norma przewiduje blokadę kół przednich a Adamtd założył, że ten samochód nie spełnia tej normy
z czytania ze zrozumieniem masz 5:) hehe sprawne oko szakala;P
sas_gti, sorry ale przeczytaj całe zdanie dokładnie które brzmi:sas_gti pisze:e to znaczy ze w aucie homologowanym na europe korektor jest ustawiny tak ze tyl zblokuje sie wczesniej....inaczej sie tego zdania chyba nie da zinterpretowac??
To ty napisales nie ja !!!
Więc miałem na myśli, "europejska" kolejnośc blokowania kół jest najpierw przód potem tył, jeżeli tego nie spełnia ("nie zostałaby zachowana "europejska" kolejnośc" - w takim przypadku zablokuje się pierwszy tył.Adamtd pisze:Zakładając, że nie zostałaby zachowana "europejska" kolejnośc blokowania kół - czyli pierwszy zablokowałby się tył
Kolejności blokowania nie rozwiązuje się normalnie korektorem, ale konstrukcyjnie, tak aby, czy auto ma korektor czy nie ma osiągnąc kolejnośc blokowaniasas_gti pisze:ze w aucie homologowanym na europe korektor jest ustawiny tak ze tyl zblokuje sie wczesniej...
Ty z Warszawy, ja z Małopolski, ale wreszcie się dogadamyAdamtd, jakos ciezko nam sie dogadac,
hehehe pozdrawiamAdamtd pisze:Ty z Warszawy, ja z Małopolski, ale wreszcie się dogadamy
podpisuje sie pod tym dwoma rękoma. Miełem identyczny problem latałęm bokami po okolicznych chodnikach i rowach (na szczęście bez ofiar) a uszkodzony był korektor, który się zawiesił czy tam zaciął, nie wiem dokładnie bo kolega mi to robił.pasiak pisze:a korektor siły hamowania masz ? (jeśli masz to czy dobrze ustawiony ???)
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 234 gości