Strona 3 z 4

: pn sty 01, 2007 21:44
autor: MrUkAs
Forester pisze:
MrUkAs pisze:No a jak z kablami WN?
popryskaj rozpylaczem wody (np do kwiatkow) kable wn odpal silnik i zobacz czy skacza iskry (im ciemniej bedzie tym lepiej bedziesz widzial), mozna to tez uslyszec
Uslyszec, jak to sie objawia? Ale czy to cholera mozliwe, ze niecaly rok temu wymianialem kable i juz by padly?
Dodam, ze jak popada i auto odpale to na 1km przy zmianie biegow zapala mi sie kontrolka ladowania (na chwile). Co to moze byc, oznaczac?

Jak juz tak pytam, to co ile zmienia sie filtr powietrza i paliwa?

: pn sty 01, 2007 23:31
autor: Jacenty85
Oznacza to, że bardzo nikso spadają Ci obroty. Auto wówczas "prawie" gaśnie. Jesli objaw występuje po deszczu, wszystko wskazuje na cewkę, lub przewody WN. Najlepiej sprawdzić kable, tak jak koledzy wyżej piszą. Pytasz się czy to możliwe, że nowe kable wykazują niedomagania. Oczywiście jest to możliwe. Szczególnie jeśli kable sa kiepskiej jakości. Do takowych należą Jarmor, Sentech i inne tanie badziewie. Jeśli chcesz kupić kable, które będą Ci służyły długi czas, z czystym sumieniem polecam BERU.

: pn sty 01, 2007 23:36
autor: MrUkAs
Cewke mam nowa (wymieniona w maju). :( Kable mam Janmora (dawalem 109zl i sprzedawca mowil, ze to sa te "lepsze", te lepszej jakosci), wymienione jakos rok temu. Zawsze to mi sie dzieje po deszczu (w czasie deszczu), ale z zapaleniem auta nie mam problemu. Gorzej z jego dalszym dzialaniem... (podczas jazdy).

: wt sty 02, 2007 02:00
autor: Jacenty85
Trzeba posprawdzać wszystko, od podstaw, ale skoro mówisz, że po deszczu objaw się nasila, przyczyna może być w kablach lub w gdzieś w instalacji elektrycznej. A tak na marginesie- nie ma dobrych kabli Janmora. Są tylko lipne Janmory. Jeśli komuś auto chodzi na Janmorach to gratuluje szczęścia.

: wt sty 02, 2007 11:11
autor: MrUkAs
No mnie chodzi juz rok na Janmorach...ale nie jestem zadowolony zbytnio, bo oprocz spadku spalania nic sie nie poprawilo. Mialem stare BERU i 2 lata temu (po kupnie auta) w wilgoci problemu nie mialem... :/

: ndz sty 07, 2007 20:50
autor: Piter.5
Problem moj polega na tym, ze gdy silnik jest zimny to samochód cieżko pali muszę go kręcić tak.ok.5 sekund, nieraz tak po kilka razy aż dopiero zaskoczy, natomiast gdy silnik jest ciepły, wystarczy że popracuje ok.2 min. i jak go zgasze to pali juz dobrze. Na poczatku bede chciał zmienic swiece zapłonowe - moze to cos pomoze mojej golfinie. Jakie kupic do mojego silnika i ile kasiorki trzeba szykowac ? 1,8 symbol ABS auto bez gazu
Dodam tylko ze aku. ma niecały rok, przewody W.N. były wymienione. Wczesniej palił za pierwszym dotykiem
pozdr.
:pub:

: ndz sty 07, 2007 23:53
autor: Jacenty85
Piter.5 spraw sobie nowe świece. Sprawdź czujnik temperatury. pozdrawiam

: pn sty 08, 2007 10:04
autor: Piter.5
Jacenty85, ok,zmienie najpierw swiece

: pn sty 08, 2007 11:16
autor: KONDZIO222
Jeszcze przed wymianą świec zrób taki trick wieczorkiem przy odpalonym silniku rozpylaczem zraszaj silnik jak będą przeskakiwać iskry to prawdopodobnie te nowe kable Jannmora się nie nadają Beru są podobno dobre słyszałem kilka opinii od niejednego mechaniora a jak jeździsz na beni to spokojnie świeczki możesz kupić w ASO :-k tylko nie wiem ile kosztują

: pn sty 08, 2007 14:19
autor: lolo_golf
Wracając do tematu to polecam bezapelacyjnie świece NGK trójelektrodowe(BUR6ET)... trzaskam juz na nich 50ty tysiączek i sprawuja sie znakomicie a to juz bardzo duzy przebieg jak na swiece... :hmm:

ps. moj teść zrobił paskiem 150tyś na jednym komplecie świec tylko nie wiem jakie to byly ale wydaje mi sie ze fabryczne :chytry:

: pn sty 08, 2007 16:56
autor: raf1al
lolo_golf pisze:Wracając do tematu to polecam bezapelacyjnie świece NGK trójelektrodowe(BUR6ET)... trzaskam juz na nich 50ty tysiączek i sprawuja sie znakomicie a to juz bardzo duzy przebieg jak na swiece... :hmm:

ps. moj teść zrobił paskiem 150tyś na jednym komplecie świec tylko nie wiem jakie to byly ale wydaje mi sie ze fabryczne :chytry:

I takie swiece kupiłem :) :pub:

: pn sty 08, 2007 17:26
autor: lolo_golf
I nie pożałujesz :okej:

[ Dodano: Pon Sty 08, 2007 16:26 ]
I nie pożałujesz :okej: Ile płaciłeś??

: pn sty 08, 2007 18:46
autor: raf1al
lolo_golf pisze:I nie pożałujesz :okej:

[ Dodano: Pon Sty 08, 2007 16:26 ]
I nie pożałujesz :okej: Ile płaciłeś??

73zł za 4 sztuki w ładnym pudełeczku :)

: pn sty 08, 2007 23:08
autor: Jacenty85
Ciekaw jestem czy panowie jeździliście na świecach BERU Ultra X Platin. Też zawsze montowałem NGK i je polecałem, do czasu kiedy zalożylem Beru. Polecił mi je znajomy, zajmujący sie profesjonalnym tuningiem silnika. Osobiście nie wierzylem że świeca może tak znacząco poprawić osiągi i kulturę pracy. Auto subiektywnie ma znacznie większego kopa, lepiej się wkręca na obroty a praca jest idealnie równo. Wiec jeśli ktoś nie próbował, gorąco polecam. 29 zł za sztuke.NGK sie chowa