Wybór Świec zapłonowych

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » pn sty 01, 2007 21:44

Forester pisze:
MrUkAs pisze:No a jak z kablami WN?
popryskaj rozpylaczem wody (np do kwiatkow) kable wn odpal silnik i zobacz czy skacza iskry (im ciemniej bedzie tym lepiej bedziesz widzial), mozna to tez uslyszec
Uslyszec, jak to sie objawia? Ale czy to cholera mozliwe, ze niecaly rok temu wymianialem kable i juz by padly?
Dodam, ze jak popada i auto odpale to na 1km przy zmianie biegow zapala mi sie kontrolka ladowania (na chwile). Co to moze byc, oznaczac?

Jak juz tak pytam, to co ile zmienia sie filtr powietrza i paliwa?


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pn sty 01, 2007 23:31

Oznacza to, że bardzo nikso spadają Ci obroty. Auto wówczas "prawie" gaśnie. Jesli objaw występuje po deszczu, wszystko wskazuje na cewkę, lub przewody WN. Najlepiej sprawdzić kable, tak jak koledzy wyżej piszą. Pytasz się czy to możliwe, że nowe kable wykazują niedomagania. Oczywiście jest to możliwe. Szczególnie jeśli kable sa kiepskiej jakości. Do takowych należą Jarmor, Sentech i inne tanie badziewie. Jeśli chcesz kupić kable, które będą Ci służyły długi czas, z czystym sumieniem polecam BERU.



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » pn sty 01, 2007 23:36

Cewke mam nowa (wymieniona w maju). :( Kable mam Janmora (dawalem 109zl i sprzedawca mowil, ze to sa te "lepsze", te lepszej jakosci), wymienione jakos rok temu. Zawsze to mi sie dzieje po deszczu (w czasie deszczu), ale z zapaleniem auta nie mam problemu. Gorzej z jego dalszym dzialaniem... (podczas jazdy).


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » wt sty 02, 2007 02:00

Trzeba posprawdzać wszystko, od podstaw, ale skoro mówisz, że po deszczu objaw się nasila, przyczyna może być w kablach lub w gdzieś w instalacji elektrycznej. A tak na marginesie- nie ma dobrych kabli Janmora. Są tylko lipne Janmory. Jeśli komuś auto chodzi na Janmorach to gratuluje szczęścia.



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » wt sty 02, 2007 11:11

No mnie chodzi juz rok na Janmorach...ale nie jestem zadowolony zbytnio, bo oprocz spadku spalania nic sie nie poprawilo. Mialem stare BERU i 2 lata temu (po kupnie auta) w wilgoci problemu nie mialem... :/


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
Piter.5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 448
Rejestracja: pn sie 07, 2006 10:25
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

Post autor: Piter.5 » ndz sty 07, 2007 20:50

Problem moj polega na tym, ze gdy silnik jest zimny to samochód cieżko pali muszę go kręcić tak.ok.5 sekund, nieraz tak po kilka razy aż dopiero zaskoczy, natomiast gdy silnik jest ciepły, wystarczy że popracuje ok.2 min. i jak go zgasze to pali juz dobrze. Na poczatku bede chciał zmienic swiece zapłonowe - moze to cos pomoze mojej golfinie. Jakie kupic do mojego silnika i ile kasiorki trzeba szykowac ? 1,8 symbol ABS auto bez gazu
Dodam tylko ze aku. ma niecały rok, przewody W.N. były wymienione. Wczesniej palił za pierwszym dotykiem
pozdr.
:pub:



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » ndz sty 07, 2007 23:53

Piter.5 spraw sobie nowe świece. Sprawdź czujnik temperatury. pozdrawiam



Awatar użytkownika
Piter.5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 448
Rejestracja: pn sie 07, 2006 10:25
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

Post autor: Piter.5 » pn sty 08, 2007 10:04

Jacenty85, ok,zmienie najpierw swiece



KONDZIO222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: KONDZIO222 » pn sty 08, 2007 11:16

Jeszcze przed wymianą świec zrób taki trick wieczorkiem przy odpalonym silniku rozpylaczem zraszaj silnik jak będą przeskakiwać iskry to prawdopodobnie te nowe kable Jannmora się nie nadają Beru są podobno dobre słyszałem kilka opinii od niejednego mechaniora a jak jeździsz na beni to spokojnie świeczki możesz kupić w ASO :-k tylko nie wiem ile kosztują


Było MK II GTI jest A6 quattro TDI

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » pn sty 08, 2007 14:19

Wracając do tematu to polecam bezapelacyjnie świece NGK trójelektrodowe(BUR6ET)... trzaskam juz na nich 50ty tysiączek i sprawuja sie znakomicie a to juz bardzo duzy przebieg jak na swiece... :hmm:

ps. moj teść zrobił paskiem 150tyś na jednym komplecie świec tylko nie wiem jakie to byly ale wydaje mi sie ze fabryczne :chytry:



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » pn sty 08, 2007 16:56

lolo_golf pisze:Wracając do tematu to polecam bezapelacyjnie świece NGK trójelektrodowe(BUR6ET)... trzaskam juz na nich 50ty tysiączek i sprawuja sie znakomicie a to juz bardzo duzy przebieg jak na swiece... :hmm:

ps. moj teść zrobił paskiem 150tyś na jednym komplecie świec tylko nie wiem jakie to byly ale wydaje mi sie ze fabryczne :chytry:

I takie swiece kupiłem :) :pub:



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » pn sty 08, 2007 17:26

I nie pożałujesz :okej:

[ Dodano: Pon Sty 08, 2007 16:26 ]
I nie pożałujesz :okej: Ile płaciłeś??



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » pn sty 08, 2007 18:46

lolo_golf pisze:I nie pożałujesz :okej:

[ Dodano: Pon Sty 08, 2007 16:26 ]
I nie pożałujesz :okej: Ile płaciłeś??

73zł za 4 sztuki w ładnym pudełeczku :)



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pn sty 08, 2007 23:08

Ciekaw jestem czy panowie jeździliście na świecach BERU Ultra X Platin. Też zawsze montowałem NGK i je polecałem, do czasu kiedy zalożylem Beru. Polecił mi je znajomy, zajmujący sie profesjonalnym tuningiem silnika. Osobiście nie wierzylem że świeca może tak znacząco poprawić osiągi i kulturę pracy. Auto subiektywnie ma znacznie większego kopa, lepiej się wkręca na obroty a praca jest idealnie równo. Wiec jeśli ktoś nie próbował, gorąco polecam. 29 zł za sztuke.NGK sie chowa



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 474 gości