Strona 3 z 7

: sob mar 24, 2007 22:21
autor: dudersik
witam mam golfa 3 1.6 na pelnym wtrysku i tez mam podobny problem tzn. spada mi z obrotów jakby paliwa nie dostawał jade 140 120 a on mi nagle móła załapuje co to jest wymieniłem świece kable filtr paliwa pompe paliwa też sprawdziłem jest oki przepustnice wyczysciłem i nawet katalizator wywaliłem i nic!!!!!!!!!!!!!! pomocy?????????

: ndz mar 25, 2007 18:19
autor: Street Fighter
dudersik, Jak masz przepływomierz i sonde lambda to sprawdź czy to nie jest to. Z tym że przepływomierz najlepiej sprawdzić przez zamienienie na sprawny.
A z wywaleniem kata to nie wiem czy to był taki dobry pomysł. Poczytaj o tym w innych tematach...

: pn mar 26, 2007 15:11
autor: Niklu
Wyczyscilem klemy, odmy nie moge znalesc pomocy, nie wiem gdzie ona jest, ale z tego co czytam raczej nie bedzie zadnej poprawy po jej wyczyszczeniu...Chcialem napisac ze po wymianie przeplywki jezdze okolo tygodnia i jest duza poprawa choc delikatne rwanie jeszcze jest, zamowilem juz interfejs i zobacze co komp jeszcze pokazuje, wydaje mi sie ze trzeba usunac jakies bledy ktore zapisaly sie w kompie. Odezwe sie na forum po mojej diagnozie :)

: wt mar 27, 2007 20:07
autor: Street Fighter
Niklu pisze:odmy nie moge znalesc pomocy, nie wiem gdzie ona jest
to jest taka rura jak od odkurzacza, która wychodzi od przepływomierza i rozgałęzia się kawałek dalej

: czw mar 29, 2007 01:59
autor: Niklu
Ok dzieki za pomoc! Teraz juz wiem o co chodzi, to jest ta duza rura ktore wychodzi od przeplywomierza i wchodzi do obudowy filtra powietrza. Jutro ja wyczyszcze i zobacze czy jest jakas poprawa. Jutro powinienem tez dostac interface i sprawdze wszystko dokladnie. Dziekie jeszcze raz za porade. Pozdrawiam hej

: pn kwie 02, 2007 15:39
autor: piotrkowalewski
Hej,
Te falujące obrotu na postoju to:
Uszczelki (gumki) kolektora ssącego.
4 zielone gumki.
Na bank są do wymiany,
Koszt niewielki 6zł/szt, 13zł/szt serwice

Pozdr. :okej:

Piotr

: wt lip 24, 2007 22:23
autor: misq82
Witam wszystkich,

Chcialem dolaczyc sie do tematu... Mam Golfika 1.6SR i rowniez u mnie dzieja sie nie stworzone rzeczy - po zmianie biegu z 1 na 2 samochod strasznie przymula obroty spadaja ponizej 2 tys. i samochod bardzo wolno wkreca sie na wyzsze obroty. Bylem u kilku specjalistow.... Pierwszy wymienil swiece i przewod wysokiego napiecia (ktory, jak pozniej sie okazalo urwal przy wyciaganiu starych swiec). W komputerze byly dwa bledy:
- 524 - Knock sensor I (G61), faulty intermittent
- 537 - Oxygen sensor regulation, upper stop spec. intermittent.
Bledy skasowali niby sie poprawilo ale nadal ten sam problem.

Nastepni specjalisci to specjalisci z autoryzowanego salonu we Wroclawiu... panowie stwierdzili ze to na pewno przepustnica - wymienili/wyczyscili, skasowali te same bledy i niby powinno byc dobrze, ale NIESTETY. Znowu ich odwiedzilem zeby naprawili to czego nie naprawili wczesniej - tym razem wymienili filtr paliwa i wprowadzili niby standardowe ustawienia do komputera plus sterownika przepustnicy. Jak mozna sie domyslac nie wyszlo im najlepiej...

Czy sadzicie ze wina moze lezec w przeplywomierzu... juz nie wiem co mam robic... help!

: śr lip 25, 2007 00:33
autor: Street Fighter
misq82 pisze:Czy sadzicie ze wina moze lezec w przeplywomierzu...
Bardzo możliwe... Ale 100% pewności nigdy nie ma. Najlepiej zamienić się z kimś przepływką, albo zrobić test dynamiczny vagiem.
A te błędy które skasowali pojawiły sie ponownie czy już nie?

: śr lip 25, 2007 07:59
autor: hauer
ciekawe jest to co ktoś napisał o mocy i klimatyzacji. mam silnik AZD i pore problemy z mocą. wymieniłem już co się da! (oprócz przepływomierza -bo go u mnie nie ma) chwilową poprawe przyniosla wymiana swiec zapłonowych, niestety auto nie ma wiekszej ochoty na przekroczenie predkosci 150km/h (wiem wiem, pirat te sprawy). Dźwięk silnika jest też jakiś taki kulawy, tak jakby zapłon w którymś z cylindrów następował zbyt późno lub za wcześnie -mówiąc prosto popiarduje mi ten samochód ;) i nie są to przypadkowe bąki tylko stan permanentny.

Zabawne jest to, że kiedy włączam klimatyzacje samochód ożywa, a raczej nie powinien :D.
Szykuje siędo wymiany oprogramowania ECU, dam znać co i jak po tej robocie.
pzdr

: śr lip 25, 2007 08:07
autor: misq82
Street Fighter pisze:A te błędy które skasowali pojawiły sie ponownie czy już nie?
Tak. Bledy te ktore wymienilem zostaly skasowane, ale pojawiaja sie ponownie - glownie blad od czujnika stukowego... ale i od sondy tez sie pojawia... moge te bledy kasowac ale przeciez nie o to chodzi...

[ Dodano: 25 Lip 2007 08:35 ]
Street Fighter pisze:Najlepiej zamienić się z kimś przepływką, albo zrobić test dynamiczny vagiem
A jak zrobic taki tescik VAGiem - trzeba miec odpowiedni soft? Jezeli tak to moze posiadasz?

: śr lip 25, 2007 09:22
autor: misq82
adisb pisze:Co do błędów bez powodu się nie biorą trzeba wymienić czujnik i sondę na co czekasz szkoda autka, żeby się męczyło.
Sonda byla sprawdzana i dziala poprawnie wiec nie widze powodu aby ja wymieniac. Zreszta bledy te nie wynikaja ze zlego dzialania tych elementow tylko byc moze (mam nadzieje) przeplywomierza...

: śr lip 25, 2007 10:23
autor: chomik80
...a ja w ogole nie rozuzmiem o czym mowicie...katy odmy.. :]
Co do obrotow to faluja mi jak sie zatrzymam ale tylko po jakby to powiedzic - lekko szarpanym wjezdzie---do bramy, po dzdiurach itd ...pozniej chwile postoi i obroty sie wyrównują...moze to poczatek !
na kopa ine narzekam , chyba ze wlacze klime

pzdr