Strona 3 z 3

: śr sty 10, 2007 01:38
autor: AtomBoy
ja doszedłem co i jak u mnie, chociaż kompletnie się na tym nie znam to przeanalizowałem.. i przewody z płynem chłodzącym w ogóle nie dochodziły do nagrzewnicy. Poprzedni właściciel pominął obieg z nasgrzewnicą.. powód? pewnie przecieka czy coś. Jeśli podepnę to wszystko spowrotem do kupy i puszę płyn przez nagrzewnicę i jeśli jest ona dziurawa czy coś.. jakie mogą być tego konsekwencje?
zaleje mi jakieś ważne elementy ?

Wymieniał ktoś kiedyś to ustrojstwo? jaki byłby koszt naprawy przez mechanika?
sama nagrzewnica nie jest droga ale z instrukcji wynika, że tam jest qpa rozbierania tego wszystkiego ;-/

: śr sty 10, 2007 09:32
autor: RobertP
AtomBoy pisze:Jeśli podepnę to wszystko spowrotem do kupy i puszę płyn przez nagrzewnicę i jeśli jest ona dziurawa czy coś.. jakie mogą być tego konsekwencje?
zaleje mi jakieś ważne elementy ?

Wymieniał ktoś kiedyś to ustrojstwo? jaki byłby koszt naprawy przez mechanika?
sama nagrzewnica nie jest droga ale z instrukcji wynika, że tam jest qpa rozbierania tego wszystkiego ;-/
podepnij zobacz i bez obawy nic Ci nie zaleje jeśłi cieknie oprócz w środku tapicerki
na wymianę musisz poświęcić dobry dzionek :bigok: a jeśli dasz do mechanika
to nie spodziewaj się że weźmie za robote 100zł bo nie będzie mu sie chciało
robić nagrzewnicy przez cały dzień gdzie moze zamiast tego zrobić rozrząd
wymianę uszczleki pod głowica i zarobić o wiele więcej (tak tylko porównałem) :bigok:

: wt mar 09, 2010 19:05
autor: matisim
wiem wiem, odkop, ale nie ma sensu tworzyc nowego tematu jak i tak ich jest dużo.

Ja mam taki problem, leci mi ciepłe ale tylko ciepłe powietrze, i tak po ok 5km dopiero. nie moge siedzieć w krótkim rekawku jak to było w poprzednim golfie ale nie o to chodzi. ma nową nagrzewnice, pompę wody i termostat. temp. płynu idealna- miedzy środkową kreską a tą po lewej stronie. Czy podłączenie wężów do nagrzewnicy ma na to jakiś wpływ? czy to bez znaczenia jak je podepne?