Strona 3 z 4

: pn lut 21, 2005 11:32
autor: ck
Jak kupować to może miękką,tylko nie wiem czy będzie ona pasować,bo gdzieś czytałem,że nie bardzo

: pn lut 21, 2005 16:37
autor: WRHZ
musi pasowac :) nie ma innnego wyjscia w koncu to ten sam mkII

: pn lut 21, 2005 21:51
autor: Shane84
zawsze troche rzuca na poczatku..ale po chwili juz jest OK !!! :grin: :chytry:

: śr lut 23, 2005 17:15
autor: ck
kiedyś jechałem w innym golfie 1.6D jako pasażer i tam nic nie drgało,a u mnie nawet jak jest rozgrzany,to widać jak deska troszke drga,bo nawet słychać jak radio szeleści

: śr lut 23, 2005 17:24
autor: WRHZ
a sprobuj recznie poruszac decha bo ja stawiam na 90% ze to polamane uchwyty na podszybiu :) pozdro

: ndz gru 25, 2005 22:49
autor: ck
Zauważyłem ostatnio,że rzuca całym autem tzn.jakby były wyłamane zaczepy z deski to by nie rzucało drzwiami a u mnie drzwi drgają przy odpaleniu zimnego.Poducha silnika wymieniona,może faktycznie wtryski sie wieszaja.To jest trochę krępujące takie telepanie,bo jak nie chcę żeby nowi pasażerowie widzieli jak mi decha telepie to dodaje mu trochę gazu i tak trzymam parę sekund,ale wiadomo,że w taki sposób niszczy się silnik.

: ndz gru 25, 2005 23:09
autor: S1BART1
prawda moj td tez ma twarda deske i nic sie nie telepie byc moze nalezy tylko podniesc mu tylko wolne obroty i wszystko bedzie ok(niewiem czy w Twoim golfiku czesie deska na wyszych obrotach)

: ndz gru 25, 2005 23:12
autor: ck
Na wyższych nie,choć nie mam obrotomierza to wydaje mi sie,że mam dobre obroty,a jak mu dam wysokie to wtedy silnik na tym cierpi jak jest zimny.

: ndz gru 25, 2005 23:56
autor: S1BART1
chodzi mi oto zeby mu poniesc wolne obroty na pompie wtryskowej (regulacja jest miedzy pompa a glowica silnika dluga sruba z sprezynka na sobie na plaski srubokret)
mozesztroszke ja przekrecic tylko niewiem w ktora strone si podnosi obroty a w ktora zmniejsza. Najlepiej jak zapamietasz ustawienie sruby i pozniej ja przekrec uslyszysz zmiane pracy silnika.jak nic nie pomoze zawsze mozesz wrucic do pierwotnego ulozenia srubki i szukac usterki gdzie indziej
P.S. Obroty zwieksza sie niieznacznie ale moze przestanie drgac deska

: pn gru 26, 2005 04:21
autor: MaSa_Golf
W niektorych golfach 2 (i u mnie i u mojego kuzyna) sa pourywane zaczepy deski, i nic na to nie pomoze zadne klejenie bo i tak sie pourywaja, ja to rozwiazalem w inny sposob deska jest zamocowana w innym miejscu i nie telepie sie.
mozliwe ze sa tylko poluzowane zaczepy, sruby sa pod podszybiem, pod ta plastikowa rynienka co jest w niej okienko z numerami nadwozia trzeba zdjac ten plastik i poszukac pod tym podszybiem, bardzo jest slaby dostep do tych srub i ciezko je zauwazyc wiec potrzeba troche cierpliwosci

jakby ktos chcial to moge podac sposob na to jak zamocowac deske od wnetrza kabiny tak zeby tego nie bylo widac

: pn gru 26, 2005 16:00
autor: ck
S1BART1 pisze:chodzi mi oto zeby mu poniesc wolne obroty na pompie wtryskowej (regulacja jest miedzy pompa a glowica silnika dluga sruba z sprezynka na sobie na plaski srubokret)
mozesztroszke ja przekrecic tylko niewiem w ktora strone si podnosi obroty a w ktora zmniejsza. Najlepiej jak zapamietasz ustawienie sruby i pozniej ja przekrec uslyszysz zmiane pracy silnika.jak nic nie pomoze zawsze mozesz wrucic do pierwotnego ulozenia srubki i szukac usterki gdzie indziej
P.S. Obroty zwieksza sie niieznacznie ale moze przestanie drgac deska
Nie bedzie przy tym więcej palił?

: pn gru 26, 2005 17:15
autor: S1BART1
Nie nie bedzie palil wiecej (a jesli nawet to tego nie odczujesz)Śrubka sluzy tylko do regulacji wolnych obrotow a nie do zwiekszenia dawki paliwa (do tego jest inna srubka w pompie wtryskowej) :piwka:

: pn gru 26, 2005 19:23
autor: ck
Z tego co widziałem to sa trzy śruby na pompie jedna można powiedzieć pionowa(długa) i dwie poziome przy lince od gazu.Teraz która jest od regulacji wolnych obrotów

: pn gru 26, 2005 19:25
autor: S1BART1
Ta pionowa dluga ktora jest miedzy pompa a glowica silnika (a pozatym laczy sie z linka od przyspieszacza(ssania))

[ Dodano: Pon Gru 26, 2005 18:29 ]
A moze kolega zerknie na moj problem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31408