Katalizator w mk2 1.8rp - można go wywalić?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Norbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: Norbert » ndz lut 20, 2005 22:39

daaroo pisze:a jakby wywalic wnetrznosci kata i wstawic w jego srodek rurke moze nie bylby glosniejszy ??
Taką opcję rozważam bo wywalenie samego środka podobno powoduje dość znaczny wzrost głośności.. Słyszałem to od kilku osób.
Mnie interesuje własnie taki wariant z rurką - czy jest głośniej i czy jest poprawa osiągów.
Sam już nie wiem, różne opinie słyszałem...
Dlatego pytam tutaj.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
McKozi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw lut 10, 2005 20:21
Lokalizacja: Pyskowice
Kontakt:

Post autor: McKozi » ndz lut 20, 2005 22:54

nie jest to znaczna poprawa osiagow ani tez wzrost glosnoszci o 10 dcybeli poprostu bardziej wyraznie slychac silnik przy obciarzeniu a co do osiagow to tak na 100 % morzna cos powiedziec po hamowni ale lepiej sie wkreca na obroty i ma lepszy dol

jak to sie mowi "decyzja nalerzy do ciebie"

powodzenia


Golf II Fire&Ice 1,8 RP

Awatar użytkownika
McKozi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw lut 10, 2005 20:21
Lokalizacja: Pyskowice
Kontakt:

Post autor: McKozi » ndz lut 20, 2005 22:58

a pozsa tym katalizator to nie tlumik wiec co do glosnosci powinno mowic samo za siebie

no i podstawowe pytanko czy masz standartowy tlumik czy jakis drzacy morde bo w tej drugiej opcji morze byc raczej bardziej slyszalne


Golf II Fire&Ice 1,8 RP

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » ndz lut 20, 2005 23:12

Niewiem czy jest lepiej - pojezdzilem dzis troche moim RP i jest naprawde minimalnie glosniejszy (tlumnik Bossima Q80mm), a co do osiagow to trudno powiedziec - najlepsza bylaby hamownia :bigok:


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Norbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: Norbert » pn lut 21, 2005 13:56

McKozi pisze:a pozsa tym katalizator to nie tlumik wiec co do glosnosci powinno mowic samo za siebie

no i podstawowe pytanko czy masz standartowy tlumik czy jakis drzacy morde bo w tej drugiej opcji morze byc raczej bardziej slyszalne
Dzięki za info, chyba jednak zostawię narazie tego kata.... Zbadam go przy okazji jakiegoś badania technicznego i jak będzie już zatruty to go wywalę.

P.S. Masz fajne auto... Nie podobały mi sie kiedyś F&I ale teraz bym takie chciał :) .... Kuzynka kupiła za ... 150 E....



Awatar użytkownika
czerwus2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt wrz 19, 2008 18:26
Lokalizacja: Warszawa

Kat

Post autor: czerwus2 » wt sie 25, 2009 21:42

Witam Ja mam mk2 1.3 NZ KAT ,wykruszyłem katalizator -osiągi są dużo wieksze ,praca jest głośniejsza bo pusta puszka została , jeżeli chodzi o spalanie to spadło o 5% ...ale to są moje doświadczenia ...:) pozdrawiam



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt sie 25, 2009 22:08

czerwus2, człowieku , ty widzisz z ktorego roku jest temat !???!!?!?!?!


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 464 gości