Oryginalnie na liczkik idą trzu żaróweczki. 2 idą od góry jedna nad obrotkiem, jedna nad prędkościomierzem i trzecia jest na dole właśnie za zegarkiem cyfrowym.zielaq pisze:ja tylko mowie z tego co słyszałem/ czytałem. a jak jest naprawde, co producenci tam wsadzali to pewnie oni sami tam nie wiedzą![]()
pod tym wyswietlaczem jest miejscowa nja diody ?czy większe przeróbki ?
zmiana zegarów golf II
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- tauka
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2270
 - Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
 - Lokalizacja: Nowa Sól
 - Kontakt:
 
Według ETKI były liczniki o indeksie 935 z lub bez licznika dziennego. Ja niestety mam bez, kupiłem 2gi licznik z obrotkiem i ekonomizerem ale indeks ma 950, i teraz zawyża prędkość, tego mojego starego licznika wkładać nie chce, bo nie ma dziennego przebiegu, a upolowanie nawet zwykłego licznika 935 z zegarkiem co by miał przebieg dzienny jest trudno. Może ktoś mi powie czy moge przełożyć sam licznik od zegarów w wersji na 1dną wtyczke, gdy moje są na dwie wtyczki (To by zwiększyło baze do poszukiwańzielaq pisze:hehe ja tez kupiłem ten nowy licznik firmy monometr. i tez nie miałem zaróweczekwsadze jakies kolorowe i bedzie luzik bo niestety nie mam teraz juz czasu na zabawe w panele
chociaz z chęcią bym sobie go ładnie oswietlił ...
[ Dodano: Wto Wrz 27, 2005 09:46 ]
jesli masz licznik z indexem 935 i z przebiegiem dziennym to juz wogole jestem przekonany ze w tych firmach produkujących liczniki robili codziennie inny licznik buahahah i pewnie sami nie wiedzą teraz ktory co ma
- 
				zielaq
 
mi zawyzał jak miałem index 935 o ok 10 km/h teraz wydaje mi sie ze dobrze ale nie mam za bardzo mozlisowsci i czasu zeby sprawdzic 
 jedyne co moze mi posłużyc za wskaznik to jest predkosc innych samochodow jadących na drodze gdzie jest fotoradar - tam wszyscy zwalniają do 50 
 i w sumie jadąrówno ze mną wiec chyba jest ok 
			
									
									- 
				zielaq
 
dla zainteresowanych podaje link do allegro bo znalazłem licznik do diesla a z tego co pamietam był taki poszukiwany.
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=66217177
			
									
									http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=66217177
- 
				zielaq
 
zeby wyciągnąć stary musiałbys wyjąc radio zdjąc wszystkie te przyciski i zaslepki, nastepnie zdjąc tą kratkę na ktorej to wszystko mocowane jest ) kratka ta przymocowana jest na 8 srób jak sie nie myle. jak juz to zdejmiesz to odkrecasz 2 srubki od licznika, potem wkładasz ręke za licznik i odczepiasz linke ( jest taka koncowka ze musisz scisnąć i wyciągnąc z licznika) potem wtyczki pod licznikiem i delikatnie musisz go wyciągnąć. tylko uwazaj na te bolce co wystają w boki z licznika bo lubią sie łamac 
. mi to zajeło 40 min jak robiłem to pierwszy raz.
pozdrawiam
			
									
									pozdrawiam
Mam Golfa 1,8 GT RP I niedziala mi ani obrotomiez ani MFA na ekraniku tylko wyswietla mi sie czas co zrobi aby dzialalo . 
[ Dodano: Wto Paź 04, 2005 17:38 ]
Problem rozwiazalem Kolega Słonko podpowiedzial ze impuls jest z cewki wszystko sie zgadza i wszystko bylo ok tylko kabel gdzie w chodzi do kabiny przez dzure sie przetarl i byl caly zasniezaly tak jak wtyki do kompa pozdrowienia da wszystkich !!!!
			
									
									[ Dodano: Wto Paź 04, 2005 17:38 ]
Problem rozwiazalem Kolega Słonko podpowiedzial ze impuls jest z cewki wszystko sie zgadza i wszystko bylo ok tylko kabel gdzie w chodzi do kabiny przez dzure sie przetarl i byl caly zasniezaly tak jak wtyki do kompa pozdrowienia da wszystkich !!!!
VW I WSZYTKO JASNE
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości




