: śr gru 06, 2006 17:13
winę miał korektor siły hamowania, gdy wyciagnałem amortyzatory, takze je wymieniałem zakleszczył sie w jednej pozycji, wystarczyło go ruszyc i juz jest dobrze:) Dziekuje za pomoc!!
Sorki, ale wg mnie układ: 1 sekcja przód, 2 sekcja tył to chyba nie w VW.bomberxl pisze:A moim skromnym zdaniem trzeba odpowietrzyć wszystkie koła,chociaż pompa jest dwustopniowa i najpierw idzie 1 sekcja-przód,później 2-tył.Może klocki z przodu też chcą na złom?
czyli to potwierdza to co kiedyś pisałem na forum a inniLipek81 pisze:OK, panowie, trochę poczytałem, i musze skorygować swoje wypowiedzi - najpierw hamuje tył, potem przód.
Tutaj jest dokładny opis układu hamulcowego itd.
http://www.zss.pl/~moto/www_prace_dyplo ... .htm#1spis
można też inaczej, ale trzeba sporo płynu, albo żeby go za duzó nie starcić toczyś pisze:Generalnie odpowietrzając tył, jeśli jest korektor, to popatrz do pierwszej z brzegu serwisówki - przy odpowietrzaniu trzeba pchnąć bodajże do przodu dźwignię korektora, żeby dobrze odpowietrzyć korektor. I dooobrze wypompować, tzn. dość długo odpowietrzać, tak, żeby płyn bez bąbli powietrza przeszedł i przez przewody, i korektor, i wypełnił cylinderek. Inaczej odpowietrzysz cylinderek, a korektor pozostaje zapowietrzony!