Strona 3 z 3

: pt lis 17, 2006 01:05
autor: rooboo
Sądze ze termostat nie ma z tym nic wspolnego poniewaz w zaleznosci od temp cieczy otwiera się bądz zamyka. Jesli trzyma ci okolo 90 C* to znaczy ze jest ok.

: pt lis 17, 2006 01:58
autor: Adrian1980
mojemu kuzynowi tez wariowaly obroty w 2.0 GTI (AGG) to wystarczylo tylko wyczyscic przepustnice a syf byl tam taki ze szok...

: pt lis 17, 2006 02:01
autor: Grzywa
witam! ja mam nastepujacy problem przy wduszeniu sprzegla na 2 biegu przy reduckji obroty spadaja do 500 a nawet mniej i wracaja do normalnego poziomu po chwili co to moze byc?silniczek krokowy?dzieje sie tak tylko na 2 biegu (na razie)z tego co wiem to na bank mam kompletne sprzeglo do wymiany ale to chyba nie ma nic wspolnego...acha i swiszczy mi cos przy 70km/h i w gore bez wzgledu czy wdusze sprzeglo czy nie-im szybciej jade tym glosniej jest we wnetrzu...przed zalozeniem zimowek(175/65/14) tego nie bylo albo nie slyszalem bo opony byly dosc zserokie 215/40/16(lato) moze to lozyska ? albo lozysko alternatora?nie mam pojecia...pozdro for all:D

: pt lis 17, 2006 09:24
autor: StrusGTI
Właśnie w tym rzecz, że mam problemy aby zobaczyć wskaźnik choćby w pobliżu 90*C. Po przejechaniu przynajmniej ok. 40km widać, i to czasami, lekki ruch, ale to i tak nie dociera naawet w większości przypadków do 70*C.

[ Dodano: 17 Lis 2006 08:59 ]
a tak przy okazji? Jak można wyczyścić tą przepustnicę???

[ Dodano: 18 Lis 2006 16:00 ]
dzis probowalem ruszyc autkiem bez gazu na1 biegu.ruszało jak nowe;-) i do przodu i do tyłu. zadnego zachlysniecia.
poza tym tak jak kolega wczesniej radzil, wlaczylem zaplon aby sprawdzic czy krokowiec drzy. niestety nie wyczulem zadnych drgan. wiec juz sam nie wiem czy sprawny Cion czy nie;-(?

[ Dodano: 24 Lis 2006 08:34 ]
podobno może mieć z tym coś wspólnego przepływomierz. moze byc zasyfiony.