Strona 3 z 3

: wt lut 06, 2007 21:53
autor: Atomic10
Dobra teoria duzo osób tak miało tj masło pod korkiem ja takze do nich naleze. Rada jest jedna odczasu do czasu przejechać autem dłuzszy odcinaek drgi tj około 50km wtedy silnik dobrze sie nagrzeja a z oleju odparuje wilgoć. Masło powstaje w silnikach któe sa eksploatowane na krótkich odcinkach gdzie silnik nie osiąga temperatury pracy lub ma ja przez krótki okres czasu.

Pozdrawiam

: śr lut 07, 2007 01:52
autor: r32golf
VW GOLF 1992 ROK 240 TYŚ , książka serwisowa , posiadam go od 4 lat , JAKIE OLEJE LEJE SHELL FULL SYNTETIK 5 w 40 , a ostatnio zalany Mobil ONE O W 50 RALLY
Olej wymieniam od wymiany do wymiany ,, ale cos zaczelo ostatnio wiecej dmuchać z korka wlewu oleju .. TERAZ TEZ TU ZALEJE SYNTETIC (OBAWIAM SIE ZE OSTATNI RAZ :(

OJCIEC MA VENTO 1,8 ten sam rocznik , nawet kolor ! olej mineralny , nie ten rozruch , gorzej sie wkreca na obroty ... zaleje półsyntetik teraz , nie lejcie Mineralnych , ponieważ jest za gęsty a nasze motorki juz mają hydrauliczna regulacje zaworów

: czw lut 08, 2007 11:07
autor: dezeus
Witam
Odnośnie olejów dużo było napisane ja mam taką uwagę odnośnie mobila 1 ,a więc olej jeden z lepszych ale jak kolega powiedział mi ,który pracuje w wawie w hurtowni olejów ,żę mobila można łatwo zdjąć korek i ,że wylewali i wlewali lotosu albo orlenu i zakręcali,to mnie to zatrworzyło co może się dziać w zakładach i małych sklepach??? , mówił mi jak kupować go to po prostu trzeba uważać.