[MK2 1.8] Proszę pomóżcie zdechł mi golf i nie wiem czemu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
VWelvis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt sie 08, 2006 11:44
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: VWelvis » ndz lis 05, 2006 07:41

a auto odpala ci dalej ?? bez problemu ??


VWelvis pozdrawiam

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz lis 05, 2006 20:20

VWelvis pisze:SONDA LABADA przez nia moze paliwo bardzo szybko sie spalac
A jak by ją odpiąć to przejdzie w stan awaryjny i będzie chodził jako-tako,tak na próbę?
VWelvis pisze:Reduktor podcisnienia ci padl
Czyli jak walnął regulator ciśnienia, to leją wtryskiwacze?



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz lis 05, 2006 20:53

Nie mam może wielkiego doświadczenie, jeżeli chodzi o sprawy mechaniczne, ale wydaje mi się, że są trzy możliwości odnośnie dużego spalania:
1. Paliwo gdzieś ucieka - piszesz, ze jest wszędzie sucho, zakładając, że wszystko dobrze sprawdziłeś, to ten punkt odpada.
2. Paliwo przedostaje się do oleju - piszesz, że poziom oleju się troche podniósł - czyli może paliwo się tam przedostało? Na codzień w pracy jeżdżę Renault Kangoo - miałem taki przypadek (silnik Diesel). Zczęło się od tego, że palił jakieś 15 litrów na 100km. Potem okazało się, że poziom oleju rośnie...
3. Paliwo przedostaje się do układu chłodzenia (bo chyba jest taka możliwość - przez uszkodzoną uszczelkę - jak pisałem, nie jestem fachowcem od spraw mechanicznych) - nie przybyło płynu chłodzącego przypadkiem?
No i jeszcze może być tak, że dwa ostatnie punkty występuja jednocześnie...
Co do akumulatora - pobór prądu na postoju rzeczywiście masz za duży. Musisz usunąć przyczynę takiego stanu rzeczy. Sprawdź też ładowanie - zmierz miernikiem - są sytuacje, kiedy mimo braku ładowania lampka na desce się nie świeci. O ile pamiętam, jedną z tych przyczyn jest brak kontaktu szczonek z wirnikiem. Piszesz, że wymieniałeś szczotki - może to jest przyczyną?
Acha, a z tym wskaźnikiem pliwa to też trzeba uważać, bo czasami się myli, źle pokazuje itp.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
VWelvis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt sie 08, 2006 11:44
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: VWelvis » pn lis 06, 2006 18:55

stonefree, Witaj sorki ze nie zawsze na czas opisze ale praca praca 24 h i nocki az sie nie kiedy nie chce nic , ale wracajac do tematu.
Jezeli reduktor pod cisnienia ci nie trzyma to jest mozliwosc ze leje sie benzyna przez reduktor do oleju .
REDUKTOR CISNIENIEA - Jutro wlepie ci zdiecie jak to wyglada ale mogla gumka sie wyrobic tylko jest jeden problem w tym ja szukalem samej gumki i powiem ci ze mi podawali kosmiczne ceny od 1 tys do 2tys bo nie mozna samego reduktora kupic . Ale dobry knif to taki szuka na szrotach ja caly wtrysk z galotami kupilem za 100zl i bardzo fajnie smiga .

A co do sondy labady nie wiem czy ona w ten tryb awarjny sie wlaczy .
Mozesz wlasnie sprawdzic przez zloncze diagnostyczne na kodzie migowym i ci wykaze czy sada jest padneta ale zawsze moge sie mylicz .
Ja tylko przypuszczam bo w silnikach benzynowych bardzo duzo przyczynia sie do tego .
Wiec mowie jak to umnie bylo ...


VWelvis pozdrawiam

Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » śr gru 20, 2006 15:53

też mam paliwo w oleju :(..........i szukam, szukam i nic....:(

[ Dodano: 20 Gru 2006 20:21 ]
i tak sobie myślę czy to ni pęknięta GłOWICA....hmm :(

[ Dodano: 23 Lut 2007 13:29 ]
u mnie w wielopunkcie padł regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej - prze :bigok: z niego paliwko do kolektora i do cylindrów dawało ostro


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 391 gości