Strona 3 z 4

: pn paź 30, 2006 00:03
autor: sfiq
jeśli to do mnie to akurat powiem Ci że nie bardzo wiem jak sprawdzić cisnienie
samej pompy oleju, ciśnienie w cylinrach owszem wiem i niejednokrotnie
mierzyłem sam, ale żeby sprawdzić samą pompę oleju to nie wiem
i grzecznie poprosiłem, a nie chce napisać to nie pisz a nie odsyłasz do mechaników
forum jest po to żeby pomagać online a nie od razu wysyłac do warsztatu
Tak do ciebie , nie mialem niczego zlego na mysli a jedynie podalem najprostrza droge zebys szybko rozwiazal problem bo przeciez nie masz sprzetu to tego a dla mechanika to chwila i jak napisal ci kolega herflik95 wezmie poprostu na piwo i nie musisz sie niczym martwic.
Nie to ze ukrywam jakas wielka tajemnice ale sam nie wiem jakie powinno byc odpowiednie cisnienie bo w roznych modelach moga byc inne wartosci , jesli bedziesz to sprawdzal w domowym zaciszu to zapytam kuzyna mechanika , ale najprosciej jak juz wspomnialem wczesniej .... :okej:

: pn paź 30, 2006 11:18
autor: RobertP
sfiq pisze:Tak do ciebie , nie mialem niczego zlego na mysli a jedynie podalem najprostrza droge zebys szybko rozwiazal problem bo przeciez nie masz sprzetu to tego a dla mechanika to chwila i jak napisal ci kolega herflik95 wezmie poprostu na piwo i nie musisz sie niczym martwic.
Nie to ze ukrywam jakas wielka tajemnice ale sam nie wiem jakie powinno byc odpowiednie cisnienie bo w roznych modelach moga byc inne wartosci , jesli bedziesz to sprawdzal w domowym zaciszu to zapytam kuzyna mechanika , ale najprosciej jak juz wspomnialem wczesniej .... :okej:
no to OK, :okej: :pub:
a co do sprzetu warsztatowego to mam jakiś dostęp, no może nie do każdego
ale mam, a mechaniorowi kótry mi udostepnia warsztat po godzinach nie chce
zawracać głowy bo więcej go nie ma w warsztacie niż jest, ma poprostu inne zajęcie
i dlatego mogę sobie pogrzebać w swoim autku na prządnym warsztacie
stąd też moje pytanie, sfiq dzięki za info :pub:

: pn paź 30, 2006 16:06
autor: sfiq
wlasnie sie dowiedzialem ze powinienes miec 2 atmosfery przy 2000rpm :bigok:
pozdro
:pub:

: śr lis 01, 2006 17:36
autor: bewerber39
Przyczyna moze nie pomoze moze warto wlac syntetyka :) moze bedzie sie mniej grzal

: sob lis 04, 2006 14:54
autor: preestonn
Mi rowniez dzisiejszego dnia zaczela piszczec i migac kontrolka oleju, ale na szczescie okazalo sie ze urwal sie kabelek przy czujniku oleju pod ta gumowa oslonka.
Dlatego najpierw proponuje przyjzec sie czujnikom oleju.

: sob lis 04, 2006 14:59
autor: bomberxl
Ja tak miałem z piszczeniem i mruganiem.Początkowo czasami,aż coraz częściej i wkońcu strzelił mi czujnik 1.8 bara ten na filtrze oleju i wywaliło mi olej i miałem konserwację podwozia zrobioną.....

: czw lis 16, 2006 02:15
autor: darek_3-1
to co piszesz to wina lezy po stronie tablicy wskazników to ze lampka cisnienia oleju zapala sie a wiem bo jezdze z lampką migająca i jezdziłęm do mechaników i kazdy co innego ze pompa do wymiany ze silnik do remontu az w koncu znajomy mi polecił fachowca i jak pojechałem to odrazu mi powiedział ze czesto takie usterki mają vw ze to przyczyna tkwi w zestawie wskazników

[ Dodano: 16 Lis 2006 01:21 ]
mialem ten sam problem z lampka oleju jak 1 razem zapaliła sie to pojechałem do mechanika a mechanik silnik do remontu kolejny ze pompa do wymiany inny ze panewki a ja tak jezdziłem i znajomy polecił mi mechanika i pojechałem oczywiscie sprawdził cisnienie oleju ze jest ok i zaznaczył odrazu ze volkswagen ma tą wade ze tablica wskazników nawala ja juz jezdze b długo z tą lampką tylk mam odłączony sygnał dzwiekowy tak wiec to zestaw wskazników bo tam układ siadł :bigok:

mkIII

: czw lis 16, 2006 05:58
autor: oskar34
witam.wkreć nowy czujnik i po sprawie. on mryga bo jest uszkodzony,pewnie myles silnik??? :bigok:

: czw lis 16, 2006 14:26
autor: feniks
A ja tez mialem taki problem, wymienilem olej, filtr i nic piszczal i piszczal w koncu pojechalem do znajomego i wylaczyli mi czojnik od piszczalki(drugi zostawili), sprawdzili cisnienie oleju i cos tam jeszcze, wszystko ok i nie piszczy szukam teraz czojnika nowego ;)

: czw lis 16, 2006 15:14
autor: powalla
Ja miałem w B3 TD podobnie tzn. zaczynało piszczeć i migała dioda i po sprawdzeniu ciśnienia oleju okazywało sie ,że jest OK.Gdy właczał sie sygnał wystarczało przegazować autko i wszystko wracalo do normy.Dopiero po wymianie filtru oleju (był jakiś tam nawet nie pamietam ale tani i niefirmowy za parę zł) na filtrona jak ręką odjął i juz nigdy nie piszczało.

mkIII

: pt lis 17, 2006 07:31
autor: oskar34
witam,wymien brozowy i bedzie o.k !!! daj.odp.pozdrawiam!!!