Jak sprawdzic przestawiony rozrząd?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
angela23x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:21
Lokalizacja: łódź

Post autor: angela23x » pn paź 23, 2006 21:43

vwarek, uffff, dzięki, juz mi lepiej :roll: :roll: :roll:



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » pn paź 23, 2006 23:07

:D
angela23x pisze:auto pali, więć chyba rozrzad ok.
angela23x, ryzykantka... :)



Awatar użytkownika
angela23x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:21
Lokalizacja: łódź

Post autor: angela23x » wt paź 24, 2006 22:46

double-d, to znaczy ze jak jest troche przestawiony to i tak bedzie palił???
to musze chyba jutro na warsztat lecieć.

[ Dodano: 24 Paź 2006 22:53 ]
silent_rob pisze:mozna sprawdzi rozrzad bardzo latwo , wykrec swiece zarowe ,
hmn... no nei wiem czy wykręcenie świec żarowych to takie łatwe zadanie, a zwłąszcza tej pierwszej od paska rozrzadu. No masakra tamta jest :-s



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » wt paź 24, 2006 23:09

angela23x pisze:double-d, to znaczy ze jak jest troche przestawiony to i tak bedzie palił???
kilka postów przed pisałaś ze autko pali a teraz sie pytasz czy napewno ?? ... :hmm:
no zdecyduj sie ...

zależy ile to jest "troche" jeśli pompa i rozrząd są na punktach a jest jeden ząbek na wale przesunięty to zapali ale będzie chodził jak ciągnik.

pamiętaj ze to diesel i nie radze sprawdzać doświadczalnie czy odpali czy nie jeśli rozrząd nie jest dobrze ustawiony i czy oby ten jeden ząbek na pasku nie byl w rzeczywistości "dwoma" lub więcej... pogiąć zawory nie sztuka (w najlepszym wypadku) a remont kosztowny i full wydatków...



Awatar użytkownika
angela23x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:21
Lokalizacja: łódź

Post autor: angela23x » wt paź 24, 2006 23:19

double-d, oj cos nie możemy sie dogadać. Już Ci wyjasniam.
Dwa dni temu facet popchnoł mi autko, które stało sobie spokojnie na biegu. Przesunoł je o dobre 1,5metra. No i auto zostało na luzie, bieg wyskoczył. I jak go odpaliłam to zapalił i pali do dzis w maire dobrze, głośno chodzi, ale tak chyba pracowłą poprzednio. I mój problem , który nie daje mi spać po nocach to to , ze jeśli przestawił mi ten rozrzad o ten ząbek to czy golfik zapaliłby mi normalnie po tej stłuczce, i czy jeśli zapalił (tak jak miało miejsce)to moge sobei tak jeździć i sie nie martwić że cos jest nie tak. Wiec zapytam jeszcze raz, czy jeśli jest przestawiony ten rozrząd to bedzie jeździł normalnie?
oj, chyba mimo wszystko pojade na warsztat, zeby to sprawdzili. ale nie chce wyjsć na głupią, jak przedstawie sytuacje i moje podejrzenia. Może jest niemożliwoscią, ze silnik z przestawionym rozrządem o ząbek bedzie wogole odpalał...????

[ Dodano: 24 Paź 2006 23:21 ]
ps *auto było zaparkowane, silnik nie chodził, ale byl na biegu.

[ Dodano: 24 Paź 2006 23:23 ]
ps a moze wogóle niepotzrebnie się martwie, bo skoro stal tylko na biegu, a silnik nie pracował to nie ma mozliwosci zeby ten rozrzad sie przestawił?? kurcze, juz nic nie wiem.... jak to jest?? :-( :-( :-(



Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7389
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » wt paź 24, 2006 23:25

angela23x pisze:oj, chyba mimo wszystko pojade na warsztat, zeby to sprawdzili.
IMO szkoda czasu i monety... Jeśli auto Ci pali i jeździ tak jak przed incydentem ;)


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » wt paź 24, 2006 23:27

no to tak jak napisałem... jeśli o jeden ząbek to bedzie palił .. ale bedzie klekotał potwornie .. głośniej niż powinien... szczególnie na zimno..
jesli było by wiecej przestawiony to odpalenie poskutkowałoby poważną awarią o której pisałem wyzej ... trzask ....i po zaworach i .....żegnamy...

nie polecam tak jeżdzić z przestawionym rozrządem.. ma to swoje odbicie po jakims czasie na innych częsciach silnika ( u mnie np. wywaliło uszczelke)

sprawdzić warto po co koszmary senne miec potem ... :D za samo sprawdzenie to pewnie grosze wezmą jeśli będzie wszystko ok.



Awatar użytkownika
angela23x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:21
Lokalizacja: łódź

Post autor: angela23x » wt paź 24, 2006 23:31

double-d pisze:sprawdzić warto po co koszmary senne miec potem ... za samo sprawdzenie to pewnie grosze wezmą jeśli będzie wszystko ok.
hehhehe, taaa, groszeeeeee!!!!!!! zdzieraja strasznie ;-) ;-) ;-)

[ Dodano: 24 Paź 2006 23:32 ]
ps: po to Was mam zeby nie wydawać :chytry: :chytry: :chytry:



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » wt paź 24, 2006 23:33

no jak za sprawdzenie kąta wtrysku bierze gośc 15zł (za sprawdzenie)
to podobnie myśle ze wezmą za sprawdzenei punktów
no jeśli będzie trzeba coś zrobić to pewnie więcej skasują.. normalka



Awatar użytkownika
angela23x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:21
Lokalizacja: łódź

Post autor: angela23x » wt paź 24, 2006 23:33

double-d pisze:nie polecam tak jeżdzić z przestawionym rozrządem.. ma to swoje odbicie po jakims czasie na innych częsciach silnika ( u mnie np. wywaliło uszczelke
która uszczelke??



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » wt paź 24, 2006 23:36

tą najdroższą... :) pod głowica

autko miało nieumiejętnie ustawiony rozrząd ale ja po kupnie tego nie ruszałem bo myślałem ze tak ma klekotać.. zresztą zanim kupiłem golfa to o dieslach wiedziałem tyle co o pieczeniu rogalików... przejechał tak od wymiany do wymiany czyli 60 tyś co zaowocowało problemami dopiero przed samą wymianą sie pokapowałem ze coś jest nie tak ale ciagle myślałem ze to kąt wtrysku jest dupnięty... a jednak było ok.

autko potrafi sie takze zagrzać troszke więcej niż powinno, no i wibracje straszne, gorzej pali jak jest niedogrzane
Ostatnio zmieniony wt paź 24, 2006 23:41 przez De'D, łącznie zmieniany 1 raz.



naum
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: śr mar 23, 2005 22:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: naum » wt paź 24, 2006 23:39

angela23x, w jaki sposób ten facet popchnął Twoją golfinkę?



Awatar użytkownika
angela23x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:21
Lokalizacja: łódź

Post autor: angela23x » wt paź 24, 2006 23:40

ahaś, dobra, ide spać, dzieki Wam ...znowu =D>
kocham to forum :heart: :heart: :heart:



Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7389
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » wt paź 24, 2006 23:43

angela23x, czy auto pali i jeździ tak jak wcześniej czy są jakieś odczuwalne różnice?


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 280 gości