Strona 3 z 3

: czw lis 02, 2006 23:32
autor: RobertP
lukasz.j pisze:Prawdopodobnie kiedyś "dostał" w przednie lewe koło. Ale to tylko moje domysły. Kupiłem go w pełni sprawnego. No oprócz tego dziwnego oporu na kierownicy.
zastanawiam się jeszcze nad oporami i problemem w samym krzyżaku
tam może tez coś powodowac jakby opór czy przeskakiwanie
a koszt wymiany krzyżaka jest nieporównywalnie mniejszy niż wymiany całej pompy

Grzesiekk1982 sprostujesz moje myśli masz napewno doświadczenie w tym
Twoje opisy są bardzo rzeczowe i uderzające w sedno problemów :smoke:

: pt lis 03, 2006 01:24
autor: Grzesiekk1982
RobertP pisze:zastanawiam się jeszcze nad oporami i problemem w samym krzyżaku
tam może tez coś powodowac jakby opór czy przeskakiwanie
a koszt wymiany krzyżaka jest nieporównywalnie mniejszy niż wymiany całej pompy

Grzesiekk1982 sprostujesz moje myśli masz napewno doświadczenie w tym
Twoje opisy są bardzo rzeczowe i uderzające w sedno problemów :smoke:
Dzięki :smoke: ale ogólnie jestem tylko teoretykiem, jeszcze niedoświadczonym :D
Co do tego, o czym mówisz, to dokladnie o jaki krzyżak chodzi? Ten przegub gdzieś między kołem kierownicy, a przekładnią?

Szczerze mówiąc- nie mam pojęcia co by było :bigok: No to pogdybajmy sobie :D Chociaż jeśli by coś przeskakiwało to by było czuć wyraźnie i może słychać? Nie wiem. Ale, czy w ogóle by poszło tyle energii zderzenia, aż tak daleko i po cienkim drążku kierowniczym, powinno by też uszkodzić samą przekładnię.
Nie mam pojęcia :)
Pozdrawiam.

: pt lis 03, 2006 10:55
autor: pkirylcz
RobertP pisze: zastanawiam się jeszcze nad oporami i problemem w samym krzyżaku
tam może tez coś powodowac jakby opór czy przeskakiwanie
a koszt wymiany krzyżaka jest nieporównywalnie mniejszy niż wymiany całej pompy
Wymiana krzyzaka ok 100zl.
Jesli jest krzyzak zepsuty, to bardziej bys mial luzy na kierownicy.