Strona 3 z 3

: ndz cze 07, 2009 11:12
autor: Atomic10
Wygląda na to, że u Ciebie jest problem z mieszanką, gdy silnik jest zimny stąd spaliny koloru ciemnego.

Odnośnie mojego poprzedniego postu - nie zauważyłem, aby w zimie olej znikał.

Pozdrawiam

: pn cze 08, 2009 18:11
autor: makx
A moze to cos z aparatem zapłonowym bo kiedys mialem tak ze calkiem zanikla mi iskra na wszystkich swiecach

: pt sie 28, 2009 21:54
autor: golf 2 GT
ja też mam problem z dymieniem na niebiesko ale dopiero gdy silnik nabierze temperatury na zimnym jest wszystko ok czy to też sa do wymiany uszczelniacze czy poszły już pierścienie olejowe dodam że jest to golf 2 1.8 90KM i na końcu rury wydechowej zbiera się mała ilość oleju cisnienie na cylindrach jest po 11.5

: sob sie 29, 2009 21:47
autor: makx
jesli chodzi o cisnienie to jest ok minimalne to (0,7)Bar stan normalny cisnienia jest od 9 do 12 Bar a jesli widac niewilka ilosc oleju to prawdopodobnie bedo to pierscienie przyczyn moze byc wiele rowniez i uszczelniacze zaworow ja bym sprawdzil pierw uszczelniacze i czy faktycznie beierze ci olej ? u mnie tak kopcil oleju nie bral zmienilem swiece i przewody i jak reką odiol :mk3:

: sob sie 29, 2009 23:54
autor: golf 2 GT
oleju troche bierze nie powiem że nie

: ndz sie 30, 2009 19:00
autor: oldstaszek
Kopci na niebiesko po porannym odpaleniu.Jeszcze lepiej jest to widoczne np. po dwudniowym postoju...
Przyczyna?Na 90% - uszczelniacze zaworów ssących.Olej spływa wzdłuż trzonka zaworu do kolektora ssącego i jak autko stoi to kropelka do kropelki...Uruchomienie powoduje że zostaje spłukany i zassany tłokiem w takiej ilości jak nakapało - niebiesko z tyłu.
Kiedyś to robiłem -głowicę ściągnąłem bo zawory ssące były zalepione nagarem na kształt stożka od prowadnicy po grzybek.Trzeba było wyjąć i wyczyścić. :pub:

: ndz sie 30, 2009 21:28
autor: golf 2 GT
ale mi zaczyna dymić jak nabierze temperatury gdy jest zimny to jest wszystko ok