Panowie u mnie regeneracja polegała WYŁĄCZNIE na wymianie nitów głównych w docisku..BruceLee30 pisze:Cytat:
ze regeneracja docisku polega też na wygładzeniu powierzchni styku słoneczka z tarczą sprzęgł. (zabieg powszechnie stosowany już w czasach gdy na półkach stał tylko ocet)
ale co tam
co z kolei powoduje zwiekszenie luzu miedzy wysprzeglikiem (trzpieniem) a lozyskiem wyciskowym i tarcza dociskowa co akurat w tym wypadku nie jest wskazane
Radzikowski nie dotykał tarczy, ani powierzchni ciernych !! tak jak pisałem to wszytsko jest jak nowe...
Problemem był luz na tych nitach - prawdopodobnie od nowości (docisk LUK SK - wyprodukowany na Słowacji) - z tego co się dowiadywałem częsta przypadłość w AFN-ach...
Koło jest dwumasowe - tarcza nie ma tłumików - tych sprężyn...
To na razie tyle co wiem - jak odbiore auto to będę wiedział czy się poprawiło wysprzęglanie...
[ Dodano: Wto Sie 29, 2006 15:22 ]
auto naprawione, jade za chwile po odbiór... więcej napisze jak wróce na kołach..
[ Dodano: Wto Sie 29, 2006 17:19 ]
nie myślałem że biegi moga wchodzić lżej niz w słuzbowej Toyocie !
a jednak wchodzą jednym palcem, sprzęgło łapie tak jak powinno, czyli w połowie wysokości..
Polecam warsztat współpracujący z Radzikowskim:
Mariusz Lorenc 502 050 481
Mechanika, Elektromechanika
Ul Burakowska 14 - boczna Powązkowskiej
na hasło forum golfa bedzie zniżka
[ Dodano: Czw Cze 14, 2007 12:25 ]
informacyjnie minął ju zprawie rok, nalatałem 30 tys KM na wirusie (ponad 300 NM) i ciesze sie sprawnym sprzęgłemBruceLee30 pisze:ja juz opinie swoja wypowiedzialem osobiscie tarczy dociskowje i ciernej nie dalbym do regeneracji - naprawy
over