Strona 3 z 3

: śr sie 16, 2006 23:17
autor: ppoll27
Tutaj powinna być książka Golf 1,6 i 1,8 (taka niebieska z serii Auto) http://www.sendspace.com/file/kybdzw (50 MB)
i wniej jest trochę info na temat Mono Jetronic w silniku RP - tak chyba będzie najłatwiej, a co do tego czujnika to chyba masz coś pokombinowane bo jak zerkniesz na tę fotke http://vw2.info/vwforum/kody/rp.gif to ewidentnie jest drugi czujnik, u mnie w 1,6 też jest i u znajomego w Jetta RP też jest a podgrzewacz to taki "jeż" wpakowany od spodu w kolektor dolotowy - na wierzchu jest tylko kabelek do zasilania

Mam też coś co ci się powinno przydać manual haynesa - tam masz cały rozdział 4 part D o Mono Jetronic w RP - oto link http://www.sendspace.com/file/yi3xnb

:bigok:

: czw sie 17, 2006 07:48
autor: rross
piotr2,
Czy wiesz już do czego jest ten drugi obwód, który idzie do krokowca. Wydaje mi się, że teblaszki się nie łączą w normalej pracy. Chyba że jest tak, że jak przekręca się kluczyk to on się ustawia i one się wtedy rozłączają , ale nie wiem. :bigok:

ppoll27
nie mogę ściągnąć tej książki (50mb) :panna:

: czw sie 17, 2006 18:55
autor: Duber
rross, te 2 styki ida do blaszek na osce ktora zaznaczylem na foto.sa po bokach oski.

[ Dodano: Czw Sie 17, 2006 18:57 ]

[ Dodano: Czw Sie 17, 2006 18:59 ]
a oska ta wchodzi w zebatke

[ Dodano: Czw Sie 17, 2006 19:03 ]
koledzy wszystko sprawdze co pisaliscie ale w sobote sie wezme za to napisze co i jak poszlo i podziekuje tym co pomogli

: pt sie 18, 2006 15:09
autor: rross
piotr2 , masz racje, ale do czego służy ten obwód, tego nie wiem.[/b]

: pt wrz 08, 2006 19:55
autor: dan_007
dopisze sie do tego postu zeby forum nie zaśmiecać :helm:

pierwsza informacja :MK2, silnik 1.6 PN, i genialny gaźnik sterowany elektronicznie :grin:

czytam i czytam na temat niskich obrotów w tym i innym modelu i prosił bym o kilka informacji
mam za niskie obroty na gazie i bezynie (wg. obrotościomierza około 500) z przeczytanych informacji wynika ze może to być przyczyną (prosze mnie poprawić jeżeli się myle)
- silnik krokowy (nastawnik przepustnicy)
- uszczelka pod gaźnikiem
- uszkodzony przewód (przewody) podciśnienia
- kopółka i palec
- sonda lambda
- guma pod silnikiem ??
- zapłon
- brudny gaźnik
i co jeszcze ??
dodam że w moim przypadku kable i świece dopiero co wymienione, spalanie nie wzrosło
jak sprawdzić poszczególne elementy tej układanki ??

: pt wrz 08, 2006 21:05
autor: kosmot
[mk II 1.6 PN] też mam zamałe obroty po wcisnięciu na sprzęgło, także z niecierpliwością czekam na rozwój wydarzeń, swoją droga czy są golfiny z prawidłowo ustawionymi wolnymi obrotami :crazy:

: pt wrz 08, 2006 21:20
autor: rross
Może coś tu znajdziecie ciekawego ( http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=61987 ), też śledzę ten temat ale piotr2
coś przestał pisać a to fajna lektura i wielu by pomogła