Strona 3 z 4

: pn maja 28, 2007 12:11
autor: guti
ja ostatnio dokrecilem na PB do obrotow 4,5 tys
Licznik mi wskazywal jakies 180 ,ale po przeliczeniu kalkulatorem wyszloz e ok 170 w sumie było. Ja sobie tłumaczy tym ze mam szerokie oponki 195/45/15 i troszke go trzymaly jeszcze , no i ta zwezka w dolocie przez mikser. A na gazie lepiej nie mowic , 170 liczikowe jak bedzie to jest juz niezle. Kiedys mialem rozrzad przestawiony to nie uwierzycie mi moze ale na 4 biegu na LPG mialem licznikowe 190 w trzy osoby. Pozniej zmienilem pasek i juz dobrze na znaki, teraz jezdze jak dieslem , doł ma mocny a pozniej od 4 tys to juz na 4 biegu nie jedzie tak zwawo.I jeszcze jedno , czuje ze jak mu wcisne do dechy to on zwalnia, a minimalnie puszcze pedał gazu to jeszcze minimalnie przyspiesza, zaczarowany samochod ten RPek

: pn maja 28, 2007 12:56
autor: Gwiazdor
Jak sprawna instalka to i RP na LPG idzie jak na benzynie (jeżeli chodzi o max prędkość)

: pn maja 28, 2007 17:22
autor: Superbeasto
TheGwiazdor pisze:Jak sprawna instalka to i RP na LPG idzie jak na benzynie (jeżeli chodzi o max prędkość)

jaką tę prędkość MaX wycisneliście? bo ja już nie wiem, czy przyczyn szukać w silniku, czy w skrzyni? co do oznaczeń skrzyni, to jest tylko "4", i dalej miejsce puste... TheGwiazdor moze rzeczywiscie, kiedyś sie sprawdzimy i porównamy, czy ten mój jest aż taki zły, czy tylko ja tak marudze? :bajer:

: pn maja 28, 2007 19:43
autor: DroopS
w idzieliscie jak jedzi RPek an skrzyni 4 o oznaczeniu GC?? zapraszam do łodzi to wam pokarze:)
do 200 smiga jak zaczarowany, i koniec... ale te 200 to i tak zawrotna predkosc jak na polskie drogi... poprostu skrzynia 4 ma lepsze przełozenia i duzo lepiej RP wtedy jedzi...

: pn maja 28, 2007 20:31
autor: Kand
RP jest zbyt słaby żeby osiągnąć 200 i nie wiem jaką nawet skrzynie by miał

: pn maja 28, 2007 21:08
autor: Dave Old School
mam 1,8 RP ze skrzynia AUG tak jak fabryka
przytargany z niemczech z przebiegiem 220 tysiecy
teraz przebieg 370 tysiecy
nigdy na gazie, nie bierze oleju
osiaga 190-200 km/h bez problemu, nie meczy sie ani nei potrzebuje dlugiej prostej do tego
obrotomierz, przy tej predkosci , wydaje mi sie ze wchodzi na czerwone pole juz
tutaj fotka na niskim profilu (195/45/14) jak sie ma relacja predkosc/obrotomierz
odcinki nie zauwazylem

Obrazek

jest jeszcze jedna sprawa co na poczattku bylo, golf nie wyciagal wiecej niz 150 km/h, okazalo sie ze jedna ze swiec nie byla dokrecona do konca , po dokreceniu jak reka odjal
pozdrawiam

: pn maja 28, 2007 21:23
autor: homsky
Dave Old School pisze:fotka na niskim profilu (195/45/14) jak sie ma relacja predkosc/obrotomierz
odcinki nie zauwazylem
Dave Old School, szału nie zrobiłes wcale, a licznik przy oponkach 14R195/45 zajebiście oszukuje , poniżej masz tabelke i rzeczywistą (prawdziwą) prędkośc jaka w tym momencie (patrz foto) miałeś, przy około 5700rpm (patrz obrotomierz) i oponach 14R195/45 oraz skrzyni AUG miałes dokładnie 174km/h , czyli standart dla RPka :

Obrazek

: pn maja 28, 2007 21:24
autor: guti
Dave Old School, to ja mialem tak samo na 195/45/15 ale po obrotomiwrzu doszedlem ze mi zawyza predkosciomierz o ok 20 wiecej

: pn maja 28, 2007 21:36
autor: homsky
DroopS pisze:w idzieliscie jak jedzi RPek an skrzyni 4 o oznaczeniu GC?? zapraszam do łodzi to wam pokarze:)
do 200 smiga jak zaczarowany,
A nie słyszałes kolego że Vmax bierze sie z mocy silnika a nie przełożeń skrzyni ???? Jest to fizycznie niemozliwe żeby auto o wadze około 930kg , mocy 90PS , Cx=0,34 osiagneło na płaskiej drodze 200km/h , no chyba że ten RP ma więcej niz 90PS .

: pn maja 28, 2007 21:37
autor: DroopS
no nie wiem czy jest zbyt słaby... ja w swoim zrobilem kompletny dolot i wydech i troszke zamieszałem z katem wyprzedzenia zapłonu i wspomnian juz skrzynia 4 z GTi MK1 i.... 200 wskoczyło:) a dla porównani jechał obok mnie kolega ktory tez miał dokladnie 200 wiec chyba dwa liczniki to nie przekłamuja - prawda?

: pn maja 28, 2007 21:39
autor: homsky
DroopS, szkoda że nie masz wyników z hamowni, bycmoże ten RP ma troche więcej niz 90PS po tych modach

: pn maja 28, 2007 21:42
autor: luckash
DroopS pisze:w idzieliscie jak jedzi RPek an skrzyni 4 o oznaczeniu GC?? zapraszam do łodzi to wam pokarze:)
do 200 smiga jak zaczarowany, i koniec... ale te 200 to i tak zawrotna predkosc jak na polskie drogi... poprostu skrzynia 4 ma lepsze przełozenia i duzo lepiej RP wtedy jedzi...

mamy w sciro taką skrzynie i do 200 też ciągnie

: pn maja 28, 2007 21:45
autor: Kand
mój RPek też nie jest skapciały ale prędkośc 180 190 to totalny max mi udało się osiągnąć 190 raz i to na drodze delikatnie pochyloneja tak to 180 185 więcej nie pojdzieCi 90KM w karoserii o współczynniku oporu cegły :bajer:

: pn maja 28, 2007 21:49
autor: DroopS
nie wiem czy wiecej....generalnie jezeli chodzi o prosta i odcinek tak 300-400 metrów to GTi wymiekaja... ale zdaje sobie sparwe ze na dłuzszym odcinku to pewnie mnie ta GTi pogoni... no chyba ze ona 200 nie osiagnie wiec mam przewage:P tylko z taka skrzynia jest troszke problem na trasie... no ale cos za cos...