Strona 3 z 3

: śr sie 16, 2006 16:21
autor: cycu767
no dobra...


pomierzylem troche...

czujnik polozenia przepustnicy od zera(rowniutkie zero) do nieskonczonosci...
nie potrafilem ustawic polozenia zeby wskazal inne wartosci bo zaraz bylo "cyk" i wartosc nieskonczona

przeplywomierz powietrza miedzy stykami 2 i 4 ok 1k Ohm (na wylaczony silniku)

aaa no i gdzie jest ten czujnik temp? nigdzie nie moge sie doczytac :P
i jak go moge sprawdzic?

: czw sie 17, 2006 00:43
autor: ppoll27
Kurcze nie wiem jak w 1,3, ale powinny być gdzieś w okolicy wejść węży z płynem chłodzącym do bloku silnika.
Trochę info o tym jakie informacje zbiera komp w Digijet masz tutaj http://www.vanagonparts.com/digiject_fi_check.html

a tu masz manual haynesa w którym cały rozdział 4 part E jest o Digijet
http://www.sendspace.com/file/yi3xnb

:bigok:

: czw sie 17, 2006 01:11
autor: Karlos87
chyba mam ten sam problem co ty :/

: czw sie 17, 2006 09:29
autor: nobel
tez mam taki problem. odpalam gaśnie, potem odpalam i jest dobrze ale obroty skacza, potem jest dobrez ale za jakis czas znowu skacza. musze ta sonde zlokalizowac i zobaczyc

: czw sie 17, 2006 09:55
autor: emgrala
cycu767 pisze:czujnik polozenia przepustnicy od zera(rowniutkie zero) do nieskonczonosci...
nie potrafilem ustawic polozenia zeby wskazal inne wartosci bo zaraz bylo "cyk" i wartosc nieskonczona

w NZ niema TPSu to jest przelacznik biegu jałowego i szerokiego otwarcia przepustnicy noga z gazu 0V jak troche ruszysz to 5V
cycu767 pisze:aaa no i gdzie jest ten czujnik temp? nigdzie nie moge sie doczytac
i jak go moge sprawdzic?
jest na obudowie termostatu (pod aparatem zaplonowym) a sprawdzisz go tak:
napiecie zasilania: 5 V
opor: 2.000 - 3.000 omow / 20 °C
opor: 200 - 300 omow / 90 °C

: czw sie 17, 2006 10:00
autor: Pi
U mnie przez minutę chodził OK, a potem telepał, pisałem o tym. Winowajcą był pęknięty wężyk podciśnieniowy. Koniecznie sprawdź wszystkie gumki...

: czw sie 17, 2006 10:14
autor: emgrala
W NZtkach za podniesienie obrotow na zimnym silniku jest odpowiedzialny zawor powietrza pomocniczego (pod kolektorem dolotowym) a tak mozna go sprawdzic:
Wyjac zawor powietrza pomocniczego bez odlaczania zlacza. Wlaczyc zapłon i sprawdzic czy zawor zamyka się w miare jak element grzejny rozgrzewa tasme bimetaliczna
opor tasmy: 30-50 omow

: czw mar 12, 2009 22:20
autor: misiek2210
czujnik temperatury to taki niebieski obok czarnego po prawej stronie pod aparatem zaplonowym