straty mocy - ile kg to KM ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » śr lip 19, 2006 18:18

Ja jak jezdzilem na zimowkach na r15/195/65 mialem duzo lepsze przuspieszenie i vmaxa
niz jak teraz jezdze na r17/225/45. :bajer:



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr lip 19, 2006 18:25

Majiic, nie no panowie nie odbiegajcie od tematu!
kolega pytał o tą samą oponę na takiej samej feldze, tyle ze wykonanej z alu albo stali , zeby była jasnoswc to np na feldze 15x7...otoż zauwazalnej roznicy w przyspieszeniu nie bedzie

[ Dodano: Sro Lip 19, 2006 18:28 ]
a Vmaxa miales mniejszego tylko przez opór toczenia jaki stawia opona 225, jakbys mial 17 cali kola i szerokosc 195 to by poleciał szybciej.....
a tak na marginesie to polecam ci przejscie na węższe na zime, znacznie poprwi ci sie prowadzenie na śniegu i lodzie,ale to temat na osobną rozmowę



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » śr lip 19, 2006 20:14

sas_gti pisze:
exec pisze:czy ktos kto ma alusy odczul roznice w przyspieszeniu max V po przesiadce ze stalowych?
na pewno nie jesli mowimy o tej samej oponie...

ćwikła ty nie porównuj swoich 17 czy tam innych do 15....felgi stalowe mozna kupic takie same jak aluchy, przeciez kupujac nowe auto w salonie decydujesz czy ma miec np stalowki czy alu za dopłata, a rozmiar ten sam zostaje
a miales okazje kupic stalówki 9 calowe...bo ja szczerze mówiac nie spotkalem sie z takimi...a z alu oczywiscie



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr lip 19, 2006 20:27

czytaj dokładnie
jasna sprawa ze dla kazdej felgi stalowej jest zamiennik z alu ale nie odwrotnie.....chyba nie ma sensu robic np felg 22 calowych ze stali bo kto by je kupił niby i do czego?? tylko ze caly czas twierdze ze nie o to kolega pytał i nie o to w tym temacie chodzi wiec skoncz mzoe temat mega alufelg.



Awatar użytkownika
Kowal_
płk Gleba
płk Gleba
Posty: 1732
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
Lokalizacja: Gliwice
Auto: VW Passat CC
Silnik: CCZA

Post autor: Kowal_ » śr lip 19, 2006 23:08

panowie, ale chyba o czymś zapomnieliście... decydujące znaczenie w przypadku dociążania samochodu i jego strat nie mają konie mechaniczne a Nm... Auto o mocy 150KM i 250Nm (dane z kosmosu) bedzie miało więcej strat niż auto z 130KM i 280Nm...

bo to moment obrotowy ma decydujące znaczenie tutaj, a nie moc.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw lip 20, 2006 01:16

Majiic pisze:Ja jak jezdzilem na zimowkach na r15/195/65 mialem duzo lepsze przuspieszenie i vmaxa
niz jak teraz jezdze na r17/225/45
masa nieresorowana ma oczywiscie wpływ na przyspieszenie
http://www.tuning.info.pl/artykuly.php?id=179


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » czw lip 20, 2006 07:56

Nm maja wplyw na przyspieszenie....KM zas na predkosc maxymalna


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 203 gości