Kto z was ma dosc gleby i wraca do seryjnego zawieszenia???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » czw lip 13, 2006 15:02

No właśnie o to chodzi, że nasze drogi to porażka... :(
W Niemczech to 60/60 można zakładać bez obaw...
Niektórzy się tu wypowiadają że na gwincie i zglebowany lepiej w zakrętach się trzyma... - zgadza się pod warunkiem że zakręt jest równy - a takich u nas mało...
Co z tego, że w zakrencie się lepiej trzyma jak trzeba zwolnić bardziej niż na serii żeby michy nie urwać.... Więc to na naszych pięknych drogach średnio przydatne...
Christopherek na gwincie z silnikiem 1,8 zostawał z tyłu ostatnio za djtomem który ma 1,4 - właśnie dla tego bo musiał na tym super trzymającym się drogi gwincie zwalniać ostro żeby michy nie uszkodzić.. a djtom sobie normalnie śmigał....
Uważam, że na Polskich drogach obniżanie samochodu ma tylko zalety wizualne i nic więcej...
Ja u siebie mam gazówki Kayaby i nowe seryjne sprężymki - samochód wcale miękki nie jest, jeździ się fajnie na tym. Żeby ładnie nadkole wypełnić założone 205/45/16 - i jak dla mnie jest spoczko...
Chętnie bym zglebił samochód ale nie w Poslce...
Bo mój Golf służy do jeżdżenia a nie patrzenia na niego jak pięknie siedzi ...


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » czw lip 13, 2006 15:34

Polecam odcinek Rudniki-Wieluń. Takich kolein dawno nie widziałem. Całe szczęścia mam zwykłą zawiechę na gazówkach sachsa i std 185/65r14 (passat), a i tak przy wyprzedzaniu przytarłem passatowkie skrzydło pod zderzakiem na garbie na środku i popękało w p.... krata nowa w zderzak potrzebna i skrzydło muszę przyłatać jakimiś opaskami do nowej kraty. Póki co dół zderzaka w kawałkach.



Awatar użytkownika
Memmo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 18:02
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Memmo » czw lip 13, 2006 17:02

I dlatego twierdze ze zglebowac mozna ale nie do przesady,jak dla mnie 40/40 starczy i to w zupelnosci.Jak mam zostawic miche albo wachacz na torach tramwajowych <niech dziekuja Ci co nie maja tramwajow w miescie> to wole nie glebowac dla samego efektu,VW mam po to zeby smigac a nie stac pod brama czy pod blokiem i uskuteczniac lansy na ziemi.

Pozdrawiam


[b]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1138868#1138868 - moje kochanie[/b]

Zilly
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: czw wrz 09, 2004 08:43

Post autor: Zilly » czw lip 13, 2006 17:11

Ja nigdy gleby nie miałem ale na seryjnym zawieszeniu mam już drugi komplet hokejek z GTI i znowu są poobdzierane a w zime urwałem belke pod podwoziem roboty z tym było w cholere bo zeby to z powrotem przyspawać trza było wszystkie dywany w srodku wyciagać. Na nasze drogi to VW Country a nie gleba :/



Awatar użytkownika
ben29
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 23:55
Lokalizacja: Znad Jeziora Roznowskiego
Kontakt:

Post autor: ben29 » czw lip 13, 2006 19:48

mam jeszcze pytanko,
chcialem zakladac amorki gazowe kayaby ale niestety finanse....
w zamian zaloze rowniez kayaby ale olejowe, do seryjnych springow,

jest duza roznica pomiedzy jazda na gazowych a olejowych?


Kupię listwy boczne na tylne błotniki z napisem GT
wersja 3d.

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » czw lip 13, 2006 19:54

Jest. Jak dla mnie to już tylko gazówki.

Sztywniejsze, trwalsze, lepiej wybierają nierówności, precyzja prowadzenia auta wzrasta. nadwozie ma mniejsze przechyły. W trasie auto lepiej zachowuje się w zakrętach, jest mniej skłone do zarzucania.
Latem się "usztywniają", zimą są bardziej miękkie, odwrotnie niż olejaki. I zimą nie "zamarzają" (nie tłuką za sprawą zgęstniałego oleju).



Awatar użytkownika
ben29
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 23:55
Lokalizacja: Znad Jeziora Roznowskiego
Kontakt:

Post autor: ben29 » czw lip 13, 2006 19:59

kurcze tez wolalbym gazoweczki ale roznica w cenie jest tez duza :(


Kupię listwy boczne na tylne błotniki z napisem GT
wersja 3d.

Awatar użytkownika
Memmo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 18:02
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Memmo » czw lip 13, 2006 22:03

Widze ben29 masz ten sam problem co i ja,ja tez wybralbym gazoweczki,ale niestety patrzac na cene to spadam na ziemie i wiem na co mnie stac "olejaki" :P


Pozdrawiam


[b]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1138868#1138868 - moje kochanie[/b]

Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » czw lip 13, 2006 22:12

a kto sie orientuje czy amory Koni o oznaczeniu SPD50 to gazowki czy olejowe - jak to sprawdzic ?? W ogole nic nie moge znalezc na ich temat



Jeden z kolegow dobrze tu pisze obnizenie i twarda zawieche ma sens w polsce ale tylko na rownej drodze inaczej auto trzyma sie gorzej niz na miekkim zawieszeniu i to niestety jest prawda, czasami wchodze w zakret i wszytsko jest ladnie do momentu az nie pojawia w polowie jakies wyboje wtedy leci sie na z luku i nie ma na to rady.


Ogolnie to zamiast jezdzic szybciej i bardziej sportowo to w wiekszosci wypadku sport zawiecha uczy ostroznosci a w szczegolnosci napewno powoduje iz jedziemy czesto wolniej niz zwykli uzytkownicy drog


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Awatar użytkownika
ben29
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 23:55
Lokalizacja: Znad Jeziora Roznowskiego
Kontakt:

Post autor: ben29 » pn lip 17, 2006 18:58

Wtam.
I stało,
się zaiweszenie zmienione, efekt zadowalający różnica w jezdzie jest bardzo widoczna,
w wizerunku tez,
na nowych sprężynach stoi dość wysoko
zreszta wrzucę kilka fotek to ocenicie sami,
acha amorki jednak olejowe Kayaba,,
nie narzekam na nie, wręcz przeciwnie, lagodnie jak na golfa :-) pokonuje nierowności
muszę jeszcze tylko zmienić opony ponieważ z niemiec ma jeszcze o wys 45
więc trochę są za niskie, ale to po następnej wypłacie :-)

pozdro.


Kupię listwy boczne na tylne błotniki z napisem GT
wersja 3d.

mattjanow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 12:48
Lokalizacja: Janów Lubelski

Post autor: mattjanow » pn lip 17, 2006 19:08

popieram temat moj zawich OMP tez nie wytrzymał trudów jazdy po polskich drogach pękła mi sprężyna i wymieniłem sprężyny na seryjne od GT(amortyzatory zostały OMP)doszło do tego jeszcze wymiana opon na profil 55 i nigdy juz chyba na polskich drogach nie powroce do sztywnego zawieszenia


GRUPA DLA WOJ.LUBELSKIEGO ZAPRASZAM!!!!

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » pn lip 17, 2006 22:22

robal264 pisze:Jeden z kolegow dobrze tu pisze obnizenie i twarda zawieche ma sens w polsce ale tylko na rownej drodze inaczej auto trzyma sie gorzej niz na miekkim zawieszeniu i to niestety jest prawda, czasami wchodze w zakret i wszytsko jest ladnie do momentu az nie pojawia w polowie jakies wyboje wtedy leci sie na z luku i nie ma na to rady
tutaj się nie zgodzę....sprawna zawiecha sportowa dobrej firmy nawet na nierównościach sobie radzi bardzo dobrze....wiadomo że autem trzęsie...ale trzyma przy tym tak jak trzeba.....


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Pimo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 19:51
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Kontakt:

Post autor: Pimo » pn lip 17, 2006 22:43

Najlepszy na nasze drogi zawias to Bilstein B6 + seria sprężyna. Może się wypowie ktoś kto posiada taką konfigurację !!!

Chociaż golf na glebie to najpiękniejszy widok bez dwóch zdań.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn lip 17, 2006 22:52

hmm widze ze qrde powazna dyskusja sie tu toczy a powiem szczerze ze wozilem sie z zamiarem kupienia zawiechy 40/40 ale jak tu czytam to troche mi odchodzi ten zamiar i myśle ze lepszy mrozwiązanie mbedzie zostawić go na springach seriach i upić gazówki bo widze ze tu je chwalicie :)) Co myślicie ??
dodam ze mieszkam w okolicy ztwca drogra wola o pomste do nieba w niektorych miejscach :(



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 420 gości