[mkIII] Lozysko tylne, czy juz czas??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: golofs » śr cze 21, 2006 14:33

Jeszcze jedno pytanie ! :grin:
Czy ciężko wyciągnąć stare łożysko ?
Nie trzeba jakiegoś sciagacza ?


Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !

Awatar użytkownika
CzapCzap
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 830
Rejestracja: wt mar 14, 2006 23:53
Lokalizacja: Athlone
Kontakt:

Post autor: CzapCzap » śr cze 21, 2006 15:59

golofs pisze:Jeszcze jedno pytanie ! :grin:
Czy ciężko wyciągnąć stare łożysko ?
Nie trzeba jakiegoś sciagacza ?
Mi mechanik wyciagal srubokretem i mlotkiem , ale srubokret to mocny musi byc !! Mi jeden rozwalil :jezor:


Obrazek <--------

Golf 3 GL 1.6 AFT - sprzedany :(
Golf 4 GTI 1.8T AGU - Jest :)
Jetta 2 CL 1.6D - Jest :)

greg

Post autor: greg » śr cze 21, 2006 16:01

golofs pisze:eszcze jedno pytanie ! :grin:
Czy ciężko wyciągnąć stare łożysko ?
Nie trzeba jakiegoś sciagacza ?
mówimy o tylnym? żadnego ściągacza - wyjdzie normalnie palcami, a tylko bieżnię wybijasz i wbijasz młotkiem



Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: golofs » pn lip 03, 2006 09:21

Poległem na odkręceniu zacisku mam w tyle tarczę.
Wymieniłem łożyska bez piasty(bieżni) :kac:

Co o tym sądzicie ?


Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lip 03, 2006 16:13

Rozumiem że tarcze wyjąłeś skoro zmieniłeś wewnętrzne łożysko, to trzeba było bieżnie też zmienić. I można było się jeszcze pomęczyć z tymi zaciskami bo i tak w końcu musisz to zrobić żeby klocki zmienić.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: golofs » pn lip 03, 2006 20:42

Paweł Marek pisze:Rozumiem że tarcze wyjąłeś skoro zmieniłeś wewnętrzne łożysko, to trzeba było bieżnie też zmienić. I można było się jeszcze pomęczyć z tymi zaciskami bo i tak w końcu musisz to zrobić żeby klocki zmienić.
Nie nie wyciągłem tarczy.
Nie da się jej wyciągnąć jak zacisku z klockiem hamulcowym nie ściągniesz.
Łożysko wymieniłem bez ściągania tarczy.

Tylko właśnie czy to konieczne - ta bieżnia ?
Ostatnio zmieniony pn lip 03, 2006 21:10 przez golofs, łącznie zmieniany 2 razy.


Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lip 03, 2006 20:50

Bez wyciągania tarczy to wymieniłeś tylko zewnątrzne łozysko, a drugie to od wewnątrz zostało stare. Bieżnia też się zużywa, w skrajnym wypadku zuzyje się tak że będą kłopoty z jej wybiciem z piasty tarczy i wtedy kłopot, nawet konieczność wymiany całej tarczy. Uważam że jak już robić to porządnie. W końcu jak nie dasz rady ze śróbami od zacisku to można je uciąć i poszukać dobrych na szrocie czy kupić nowe.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: golofs » pn lip 03, 2006 21:11

Paweł Marek pisze:Bez wyciągania tarczy to wymieniłeś tylko zewnątrzne łozysko, a drugie to od wewnątrz zostało stare. Bieżnia też się zużywa, w skrajnym wypadku zuzyje się tak że będą kłopoty z jej wybiciem z piasty tarczy i wtedy kłopot, nawet konieczność wymiany całej tarczy. Uważam że jak już robić to porządnie. W końcu jak nie dasz rady ze śróbami od zacisku to można je uciąć i poszukać dobrych na szrocie czy kupić nowe.
thx :okej:

Wymieniłem w ten weekend wszystko udało mi się odkręcić zacisk, ale musiałem odkręcić śruby od szczęk hamulcowych 2x 10 i potem dopiero cały zacisk 2x imbus 6.
Przykręciłem łożysko na maxa i 1/4 obrotu odręciłem (słyszałem że to jest książkowo) .

Jeszcze raz dzięki. :food:

:kwiatek: :okej: :food:

[ Dodano: Pon Lip 10, 2006 11:52 ]
Trochę dalej buczy ale to chyba przód.
Tego już sam nie zrobie bo geomerię trzeba ustawić :grrr: .


Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 551 gości