Unieruchomiony golf mk3 - elektryka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
zasiarczenie to czesciej chyba przy nie uzywaniu , mozna aerometrem sprawdzic bo moze rzeczywiscie sie zasiarczyl , wtedy mozna probowac go odsiarczyc, lub z braku checi kupic nowego ;]dziechu pisze:tak, ale te rzeczy maja rowny wplyw na wszystkie cele, rzadko zdarza sie zeby wszystkie byly ok i jedna padla - jak pisze - zdarza sie to, ale rzadko. Przy zlym wykonaniu raczej caly aku ulega zasiarczeniu itd...
- tomekzabrze
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
- Lokalizacja: zabrze
- Kontakt:
albo.. popros kogo zeby podjechal swoim autkiem kolo Twopjego, weźcie kable, podepnij z jego autka pod swoj aku(+ to plusa, - do minusa). Jak zakreci to winowajcą jest akumulator.. chociaż od początku na to wskazywało...
Akumulatory które mają swój wiek a wcześniej chodziły idealnie właśnie tak siadają..
Akumulatory które mają swój wiek a wcześniej chodziły idealnie właśnie tak siadają..
- tomekzabrze
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
- Lokalizacja: zabrze
- Kontakt:
jak akumulator jest jest walniety to przez kable tez moze nic nie zdzialac !!! ( moze jakeis zwarcie robicirekczek pisze:albo.. popros kogo zeby podjechal swoim autkiem kolo Twopjego, weźcie kable, podepnij z jego autka pod swoj aku(+ to plusa, - do minusa). Jak zakreci to winowajcą jest akumulator.. chociaż od początku na to wskazywało...
Akumulatory które mają swój wiek a wcześniej chodziły idealnie właśnie tak siadają..
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
Pytalem sie ojca.... Powiedzial ze na 90% to jest regulator napiecia... (nie wiem co to jest ani gdzie jest) Nie wyklucza tez tak jak mowicie akumulatora slabego.... Ale obiawy troche za powazne jak na slaby aku...
pzdr
pzdr
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
Dziwny problem. I moja rada może też się wydać dziwna: sprawdź dokręcnie śrub między skrzynią i blokiem i śrub mocujących rozrusznik (tj. czy są dociągnięte i do tego równomiernie - właściwym momentem), w dieslu też chyba jest tak, że jedno łożyskowanie rozrusznika jest w tulejce w skrzyni. A objawy są takie, jakby prąd był, ale rozrusznik był blokowany przy próbie rozruchu i ciągnął masakrycznie duży prąd, mimo to nie kręcił.
W ogóle zobaczcie co się dzieje z rozrusznikiem - czy po 2-3 próbach odpalenia robi się gorący, co świadczyłoby o tym, że:
1) albo rozrusznik się zjarał i ma wewnętrzne spięcie;
2) kleszczy się (w/w poluzowane śruby, trafiona [wyrobiona] tulejka w skrzyni)
3) brak masy na rozruszniku albo brak masy z aku na nadwozie i sinik (np. jak oczyściliście już klemy i bieguny aku - zaśniedziałe połączenie tam, gdzie kabel masowy jest przykręcony do nadwozia lub bloku/skrzyni - przeważnie w VW jest ten dodatkowy przewód) - nawet jak jest zimny po paru próbach, sprawdźcie te miejsca, bo to by tłumaczyło pierwsze problemy, jeśli aku jest ok, też przewody na odcinku +aku do rozrusznika i dalej od rozrusznika do alternatora.
Z lekka dziwne..... Te 3 rzeczy w/w powodują, że cały prąd z aku idzie na rozrusznik, i dlatego przy próbie rozruchu się wyłącza po kolei wszystko, a na postoju spox, działa.
W ogóle zobaczcie co się dzieje z rozrusznikiem - czy po 2-3 próbach odpalenia robi się gorący, co świadczyłoby o tym, że:
1) albo rozrusznik się zjarał i ma wewnętrzne spięcie;
2) kleszczy się (w/w poluzowane śruby, trafiona [wyrobiona] tulejka w skrzyni)
3) brak masy na rozruszniku albo brak masy z aku na nadwozie i sinik (np. jak oczyściliście już klemy i bieguny aku - zaśniedziałe połączenie tam, gdzie kabel masowy jest przykręcony do nadwozia lub bloku/skrzyni - przeważnie w VW jest ten dodatkowy przewód) - nawet jak jest zimny po paru próbach, sprawdźcie te miejsca, bo to by tłumaczyło pierwsze problemy, jeśli aku jest ok, też przewody na odcinku +aku do rozrusznika i dalej od rozrusznika do alternatora.
Z lekka dziwne..... Te 3 rzeczy w/w powodują, że cały prąd z aku idzie na rozrusznik, i dlatego przy próbie rozruchu się wyłącza po kolei wszystko, a na postoju spox, działa.
Ja też tak miałem:) myłem sobie golfka i słuchałem radia...trza sie przyznać ze myłem prawie cały dzień bo mialem wolny...tam cos dokręciłem tam wypolerowałem no sami wiecie...i wieczorem do garazu:) kiedy przekręciłem kluczyk to wszystko zaczęło migać pstrykac jednym słowem wariować...poprostu zgłupiałem,a wtedy golfka miałem z miesiac.poogladałem bezpieczniki ale były ok.i całkiem zgłupiałem...odczepiłem akumulator i chwilke odczekałem no tak ze godzinki i jak włożyłem to zapalił:) okazalało sie akumulator juz całkiem do wymiany no i wymieniłem i od tamtej pory jest ok:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 294 gości