Unieruchomiony golf mk3 - elektryka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » śr lip 05, 2006 16:30

tak, ale te rzeczy maja rowny wplyw na wszystkie cele, rzadko zdarza sie zeby wszystkie byly ok i jedna padla - jak pisze - zdarza sie to, ale rzadko. Przy zlym wykonaniu raczej caly aku ulega zasiarczeniu itd...



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » śr lip 05, 2006 17:10

u mnie była podobna sytuacja co u ciebie też wszystko posprawdzałem i skończyło sie na wymianie akumulatora bo był za duży spadek napięcia przy rozruchu



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » czw lip 06, 2006 08:03

dziechu pisze:tak, ale te rzeczy maja rowny wplyw na wszystkie cele, rzadko zdarza sie zeby wszystkie byly ok i jedna padla - jak pisze - zdarza sie to, ale rzadko. Przy zlym wykonaniu raczej caly aku ulega zasiarczeniu itd...
zasiarczenie to czesciej chyba przy nie uzywaniu , mozna aerometrem sprawdzic bo moze rzeczywiscie sie zasiarczyl , wtedy mozna probowac go odsiarczyc, lub z braku checi kupic nowego ;]


Obrazek

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » czw lip 06, 2006 18:44

kupic nowy. Natomiast zasiarczenie powstaje raczej nie wskutek nieuzywania, ile stalego niedoladowania.



Awatar użytkownika
tomekzabrze
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: tomekzabrze » czw lip 06, 2006 19:17

sprawdz z innym akumulatorem albo kosta stacyjiki moze robic jakeis zwarcie

ale stawiam na akus zmien na inny dla proby od sasiada:)



irekczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob gru 24, 2005 17:34
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: irekczek » czw lip 06, 2006 22:23

albo.. popros kogo zeby podjechal swoim autkiem kolo Twopjego, weźcie kable, podepnij z jego autka pod swoj aku(+ to plusa, - do minusa). Jak zakreci to winowajcą jest akumulator.. chociaż od początku na to wskazywało...
Akumulatory które mają swój wiek a wcześniej chodziły idealnie właśnie tak siadają..



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » czw lip 06, 2006 23:14

To nie takie proste.... To TDI i potrzebuje aku z pradem rozruchu powyzej 500A, nie wystarczy podpiac pod byle jaki aku sasiada. Wsadzilem kiedys w pelni naladowany i prawie nowy aku z Poloneza i... nie obrocil, choc w Poldku krecil jak glupi;)



Awatar użytkownika
tomekzabrze
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: tomekzabrze » pt lip 07, 2006 08:28

irekczek pisze:albo.. popros kogo zeby podjechal swoim autkiem kolo Twopjego, weźcie kable, podepnij z jego autka pod swoj aku(+ to plusa, - do minusa). Jak zakreci to winowajcą jest akumulator.. chociaż od początku na to wskazywało...
Akumulatory które mają swój wiek a wcześniej chodziły idealnie właśnie tak siadają..
jak akumulator jest jest walniety to przez kable tez moze nic nie zdzialac !!! ( moze jakeis zwarcie robic



Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » śr lip 12, 2006 11:51

Pytalem sie ojca.... Powiedzial ze na 90% to jest regulator napiecia... (nie wiem co to jest ani gdzie jest) Nie wyklucza tez tak jak mowicie akumulatora slabego.... Ale obiawy troche za powazne jak na slaby aku...

pzdr


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
jabol79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:33
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Post autor: jabol79 » czw lip 13, 2006 15:12

Polecam tego elektryka 601298740 p.Michał



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » czw lip 13, 2006 19:31

Dziwny problem. I moja rada może też się wydać dziwna: sprawdź dokręcnie śrub między skrzynią i blokiem i śrub mocujących rozrusznik (tj. czy są dociągnięte i do tego równomiernie - właściwym momentem), w dieslu też chyba jest tak, że jedno łożyskowanie rozrusznika jest w tulejce w skrzyni. A objawy są takie, jakby prąd był, ale rozrusznik był blokowany przy próbie rozruchu i ciągnął masakrycznie duży prąd, mimo to nie kręcił.

W ogóle zobaczcie co się dzieje z rozrusznikiem - czy po 2-3 próbach odpalenia robi się gorący, co świadczyłoby o tym, że:
1) albo rozrusznik się zjarał i ma wewnętrzne spięcie;
2) kleszczy się (w/w poluzowane śruby, trafiona [wyrobiona] tulejka w skrzyni)
3) brak masy na rozruszniku albo brak masy z aku na nadwozie i sinik (np. jak oczyściliście już klemy i bieguny aku - zaśniedziałe połączenie tam, gdzie kabel masowy jest przykręcony do nadwozia lub bloku/skrzyni - przeważnie w VW jest ten dodatkowy przewód) - nawet jak jest zimny po paru próbach, sprawdźcie te miejsca, bo to by tłumaczyło pierwsze problemy, jeśli aku jest ok, też przewody na odcinku +aku do rozrusznika i dalej od rozrusznika do alternatora.

Z lekka dziwne..... Te 3 rzeczy w/w powodują, że cały prąd z aku idzie na rozrusznik, i dlatego przy próbie rozruchu się wyłącza po kolei wszystko, a na postoju spox, działa.



Awatar użytkownika
gubinho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt lip 11, 2006 14:38
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gubinho » sob lip 15, 2006 18:06

Ja też tak miałem:) myłem sobie golfka i słuchałem radia...trza sie przyznać ze myłem prawie cały dzień bo mialem wolny...tam cos dokręciłem tam wypolerowałem no sami wiecie...i wieczorem do garazu:) kiedy przekręciłem kluczyk to wszystko zaczęło migać pstrykac jednym słowem wariować...poprostu zgłupiałem,a wtedy golfka miałem z miesiac.poogladałem bezpieczniki ale były ok.i całkiem zgłupiałem...odczepiłem akumulator i chwilke odczekałem no tak ze godzinki i jak włożyłem to zapalił:) okazalało sie akumulator juz całkiem do wymiany no i wymieniłem i od tamtej pory jest ok:)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 294 gości