Strona 3 z 3

: pt kwie 20, 2007 10:56
autor: azizi
Chciałem trochę odgrzebać temat, w końcu zabieram się za zmianę tylnego czujnika abs i chce kupić coś takiego
http://www.allegro.pl/item185998164_now ... assat.html
kolega z zakładu mechanicznego powiedział mi że podejdzie i różni się tylko wtyczką, którą oczywiście można uciąć i dorobić aby pasowało ze starego
Moje pytanie jest takie czy to podejdzie do golfa gti model 95, czy ktoś robił już takie manewry?

: pt kwie 20, 2007 17:01
autor: Gitner
Z tego co czytalem na forum do MK3 sa dwa rodzaje na tyl, sprawdz po numerze czy masz ten.

Pozdro
Gitner

: pt kwie 20, 2007 17:04
autor: azizi
Wiem, że są 2 rodzaje i wiem że ten do mnie to koszt ok 250-270zł.
Chodzi o przeróbkę tego tańszego, jak w aukcji, bo ponoś różnią się tylko kostką podłączeniowa, a więc nie powinno być problemu z jej podmienieniem.
Pytanie jest czy ktoś to praktykował?

: pt kwie 20, 2007 17:11
autor: Gitner
azizi pisze:Wiem, że są 2 rodzaje i wiem że ten do mnie to koszt ok 250-270zł.
Chodzi o przeróbkę tego tańszego, jak w aukcji, bo ponoś różnią się tylko kostką podłączeniowa, a więc nie powinno być problemu z jej podmienieniem.
Pytanie jest czy ktoś to praktykował?
Ktos juz praktykowal i po sztukowaniu ABS nie dzialal, nie dalo rady, chyba w tym drugim sa 3 kable a tu sa 2.. Zapytaj sie Anusi, ona u siebie miala taki problem

Pozdro
Gitner

: pt kwie 20, 2007 17:14
autor: azizi
fakt pamiętam jej post, sam się chyba tam nawet wypowiadałem, ale coś znaleźć nie mogę, zaraz jeszcze poszukam

[ Dodano: Pią Kwi 20, 2007 17:21 ]
no nie mogę znaleźć tego wcale :/

[ Dodano: Pią Kwi 20, 2007 17:27 ]
coś takiego znalazłem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 0+927+807d

: pt kwie 20, 2007 22:58
autor: Gitner
azizi pisze:coś takiego znalazłem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 0+927+807d
No wlasnie masz odpowiedz.. pozostaje ci oryginal kupic.. chyba ze chcesz kombinowac, najpierw sprawdz ktora masz wersje czujnika

Pozdro
Gitner

: sob kwie 21, 2007 09:36
autor: RobertP
azizi pisze:Wiem, że są 2 rodzaje i wiem że ten do mnie to koszt ok 250-270zł.
Chodzi o przeróbkę tego tańszego, jak w aukcji, bo ponoś różnią się tylko kostką podłączeniowa, a więc nie powinno być problemu z jej podmienieniem.
Pytanie jest czy ktoś to praktykował?
sa nie tylko 2 rodzaje, ale trzeba zwrócić uwage na ile kabli
i czy auto ma esp czy tylko abs generalnie różnią się też długościa
jedne mogą wystwać głebiej z piasty inne płycej
pozostaje Ci raczej kupić oryginał ... :-(

błędy ABS-u

: wt cze 05, 2007 19:26
autor: maniura.maniek
mam pytanie czy moge wykasować błędy ABS-u bez VAG-a

: wt cze 05, 2007 19:56
autor: Paweł Marek
maniura.maniek pisze:czy moge wykasować błędy ABS-u
jak wymienisz to co było zepsute to działa i kasować nie trzeba

: wt cze 05, 2007 21:42
autor: maniura.maniek
chyba trzeba tak zrobic. martwiło mnie czy układ sterujący nie bedzie dzialal w niewłaściwy sposób. jakies błędy mogą go wprowadzac w błąd?! nie mam pojecia

: wt cze 05, 2007 21:51
autor: Paweł Marek
Po prostu zmień co zepsute i sprawdź czy ABS działa, lepszego testu nie trzeba. I może napisz o co biega, mogłeś nowy temat założyć.

: śr kwie 22, 2009 21:30
autor: mariuszwodzu
kolego teraz na allegro jest tego pełno już od 12zł zarówno na tył jak i na przód. sam zamawiałem

: pt lip 02, 2010 22:33
autor: damian4422
Witam,
mam trochę inny problem ale również dotyczy tej kontrolki. Chodzi u mnie o to że jak zaciągam ręczny i blokują koła to od razu zapala się kontrolka od abs...
I mam jeszcze drugie pytanie. Mam nowe szczęki i cylinderki, ręczny koła blokuje a jak wcisnę pedał hamulca do końca to mogę kręcić kołem jak na 1 ząbku ręcznego czyli koło stawia średni opór. Tak powinno być?? Czy coś nie tak jest?? Błędy sprawdzałem Vag-iem to pokazuję błędny pomiar raz z lewego tylnego koła a raz z prawego tylnego koła...

: ndz lip 04, 2010 02:44
autor: Gitner
damian4422 pisze:mam trochę inny problem ale również dotyczy tej kontrolki.
Reczny zaciagasz linkami na tylne kola, a hamulce masz pewnie zapowietrzone stad ich slabe dzialanie po wcisnieciu pedalu, hamujac wiekszy nacisk idzie na przod.